Op zich moet leer wel kunnen denk ik, maar ik heb er een afkeer van sinds ik eens in een wagen met leren stoelen heb gezeten, terwijl het 30 graden was buiten, felle zon en geen airco...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit fantastisch kan ik je zeggen!
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mond
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Oh?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
Lol, fok zou toch pas om 20.30 plat gaan, het begint nu alweer te kutten
het loopt inderdaad als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
Lol, fok zou toch pas om 20.30 plat gaan, het begint nu alweer te kutten
Een auto met lederen bekleding en geen airco, jesus, wie was de pauper.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef OA het volgende:
[..]
Op zich moet leer wel kunnen denk ik, maar ik heb er een afkeer van sinds ik eens in een wagen met leren stoelen heb gezeten, terwijl het 30 graden was buiten, felle zon en geen airco...![]()
[..]
![]()
[..]
ik krijg er uitslag vanquote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef OA het volgende:
[..]
Op zich moet leer wel kunnen denk ik, maar ik heb er een afkeer van sinds ik eens in een wagen met leren stoelen heb gezeten, terwijl het 30 graden was buiten, felle zon en geen airco...![]()
250 euro extra in de maand in de pocket, met meer luxe dan in een audi voor eenzelfde prijsquote:
Een sjonnie die veel geld moest lenen om een golfje te kopen...quote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een auto met lederen bekleding en geen airco, jesus, wie was de pauper.
Je wilde toch weer naar NZ?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
250 euro, goh, waar zal ik nu eens naar vakantie gaan? Japan revisited?
Met Japan als tussenstop dan?quote:
Zoals al eerder gezegd: wat een pauper!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Dat is ook ftl.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
er zijn idd lelijkere auto'squote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
Hier, oranje kan ook mooi zijn
[ afbeelding ]
ZO gaaf vind Clarkson hem:
[ afbeelding ]
Supervet ding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets boven m'n budgetquote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supervet ding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amen. Met stip de lelijkste auto ooit. Met zo'n kankergezwel daarvoor bij het raamquote:
okee, okee, voor deze ene keer heb je gelijkquote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supervet ding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |