en ik ben kleurenblind hequote:Op maandag 2 juni 2008 19:42 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, en zo lelijk als het maar zijn kan...![]()
En daarbij: tapijt in je wagen...![]()
![]()
!!
Voor de rest ben ik het wel met eer eens...
jaquote:Op maandag 2 juni 2008 19:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh! Hele cyperse katten gaan er in dat tapijt!
Idd ja,,,quote:
Ik denk dat je je motor even moet calibreren.quote:
Ik zeg: ga eens zitten in zo'n wagen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:42 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, en zo lelijk als het maar zijn kan...![]()
En daarbij: tapijt in je wagen...![]()
![]()
!!
Voor de rest ben ik het wel met eer eens...
an nog... die kleur... en ik moet ook niets hebben van leer trouwens...quote:
ssstquote:
Temperatuur begint goed te worden hier.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
*steekt kop naar buiten.
OA, wil je met me trouwen?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef OA het volgende:
Ja, maar d
[..]
an nog... die kleur... en ik moet ook niets hebben van leer trouwens...
Ja, want stof zit altijd beter dan leerquote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef OA het volgende:
Ja, maar d
[..]
Nog steeds geen regen hierquote:Op maandag 2 juni 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Volgens mij gaat hier echt zometeen de hel losbarsten
Dat merk je direct aan iets anders als het goed is....quote:Op maandag 2 juni 2008 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ssst
op een dag kom ik met een neger thuis en bedenk ik 's ochtends pas dat het MPG heul niet is
Zit fantastisch kan ik je zeggen!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:47 schreef OA het volgende:
Ja, maar d
[..]
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat merk je direct aan iets anders als het goed is....
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
kotsen ftlquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Temperatuur begint goed te worden hier.
Ik moet even op buienradar kijken wat het hier gaat doen, anders ga iik over een half uurtje lopen ongeveer denk ik.
Eerst even eten laten zakken anders braak ik alles weer uit dalijk
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat merk je direct aan iets anders als het goed is....
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Tof, eens kijken of ze die hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |