quote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
1 pheno glas met koud water tot aan het 4de streepje van boven telt niet als recept geloof ik
Met een luipaardenskin op het plafondquote:Op maandag 2 juni 2008 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet
Lekker hier
[..]
slangenleer in je wagen![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 2 juni 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Maar eerst het leer uit zoeken voor de auto, als ik dan toch in een lelijke auto moet zitten, dan wel met stijl
ik heb nu de ramen tegen elkaar opengezetquote:
whehehe, dat zou echt té fout zijnquote:[..]
slangenleer in je wagen![]()
![]()
![]()
Koop wat diepvriesbladerdeeg en slagroom and you are good to go.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Muck het volgende:
ik heb trouwens aardbeien uit mijn vaders tuin
is wel een idee voor woensdag!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, de vrouw gaat nu voor de in bladerdeeg gehulde aardbeien met slagroom
ik kom net bij de winkel vandaanquote:Op maandag 2 juni 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop wat diepvriesbladerdeeg en slagroom and you are good to go.
ik baal er echt van dat de lidl bij ons een paar weken dicht is voor een "verbouwing" (=muizenplaag)quote:Op maandag 2 juni 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
En die feta kwam door iets van de lidl, die hadden kant en klare feta bladerdeeg gebakjesDus die wilden we maar na maken
ook halloquote:Op maandag 2 juni 2008 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
burp
Mijn vrouw Ik twijfel nog om ocean blue of opal green. En daarna zijn er nog vrij veel leercombinaties er bij te verzinnen. Ik ga eens kijken.quote:
Op zoeen prius?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw Ik twijfel nog om ocean blue of opal green. En daarna zijn er nog vrij veel leercombinaties er bij te verzinnen. Ik ga eens kijken.
lekker dan...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
En dan staat het leerpakket niet online. Kutpaupers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |