Het was even doorzetten tot een uurtje of 10 vanochtend maar ik ben er doorheen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een mazzel heb je hè, mooi excuus om binnen te blijven.Hoe staat het met je voorraad?
Oh aha.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh, volgens de geleerden zou je daar nu wat last moeten hebben, maar goed, dit is DE.
De atmosfeer staat op ontploffen #244 - Heftig weertje wel!
hij is nu online bij NLquote:
Blijkbaar moeten we hier zijn. Ik heb 'm net pas aangezet en hoor alleen nog maar muziek.quote:
De eerste pagina's wel, op 6 ging het net over vandaag, nu is die vol en men gaat hier verder:quote:Op maandag 2 juni 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gaat over zaterdag volgens mij
Als het 'm dit keer écht is ja.quote:
Beter, kunnen de kids nog ff spetteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh aha.
Nou, ik moet je teleurstellen, het is hier nog strak blauw en warm!
Hij is al wegquote:Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten we hier zijn. Ik heb 'm net pas aangezet en hoor alleen nog maar muziek.
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
Klonk als de enige echtequote:
kutmuziek, welteverstaanquote:Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten we hier zijn. Ik heb 'm net pas aangezet en hoor alleen nog maar muziek.
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.wax
Zonnetje omgeving Amstelveen en nog geen gerommel.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef Copycat het volgende:
Het rommelt in Eindhoven.
Ah ok....quote:Op maandag 2 juni 2008 17:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De eerste pagina's wel, op 6 ging het net over vandaag, nu is die vol en men gaat hier verder:
De atmosfeer staat op ontploffen #245
Op de radio zei Huub dat hij ook de andere fora die hem gesteunt hebben gaat bezoekenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat hij niet een keer op fok komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |