Den Haag, ( * kahaarin Profiel heeft gespiekt ) Groningen is vies plakkerig, inmiddels bewolkt en nog 29 graden........quote:Op maandag 2 juni 2008 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?
Hier is het heerlijk zonnig en heerst er op straat eerder een vakantiesfeertje dan dat mensen lamlendig zijn.
Maar die buien die eraan komen, zijn niet misselijk zeg. Als het KNMI waarschuwt voor "zwaar onweer" met hevige neerslag met mogelijk hagel, dan wordt het wel feest straks.
Vroegah kreeg ik nog weleens een troostkusje...quote:Op maandag 2 juni 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, heb je nog steeds je pakje Camel niet? Vandaar!
Heel soms ben ik blij dat ik aan de kust woonquote:Op maandag 2 juni 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Den Haag, ( * kahaarin Profiel heeft gespiekt ) Groningen is vies plakkerig, inmiddels bewolkt en nog 29 graden........
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vroegah kreeg ik nog weleens een troostkusje...
Ja hoor, wrijf het er maar in.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel soms ben ik blij dat ik aan de kust woon
Omdat je sigaretten op waren? Klef zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vroegah kreeg ik nog weleens een troostkusje...
Kijk, das nou liefquote:Op maandag 2 juni 2008 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Je kunt beter nu gaan dan wanneer het dreigt te gaan regenen, er is namelijk een kans dat die wolken flits-boem gaan doen.
Bloosjequote:Op maandag 2 juni 2008 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je sigaretten op waren? Klef zeg.
Nou vooruit dan, omdat het zulk broeierig weer is.
Ik best wel vaak eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel soms ben ik blij dat ik aan de kust woon
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:59 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag...
Ben net wakker maar begrijp dat het veeeeel te warm is om de straat om te gaan.
Hmm, maak je borst maar nat dan:quote:Op maandag 2 juni 2008 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk, das nou lief![]()
Ikke is heel bang als de wolken ruzie maken![]()
In het oosten des lands spookt het al.quote:maandag 02 juni en dinsdag 03 juni 2008
Zeer warm en een toenemende kans op stevige onweersbuien.
De komende uren neemt de kans op stevige regen- en onweersbuien flink toe. Bij die buien mogelijk hagel, veel neerslag en windstoten. Het is met temperaturen tussen 25 en 30 graden zeer warm voor begin Juni. Alleen langs de kust is het met wind van zee een stuk minder warm, maar nog altijd rond 20 graden. Er staat een zwak tot matige noordoostelijke wind die vanavond in de zuidelijke helft van het land zwak veranderlijk wordt. Vannacht trekt een gebied met soms pittige regen- en onweersbuien van zuid naar noord over ons land. De minimumtemperatuur ligt rond de 16 graden en de wind is veranderlijk. Dinsdag overdag is er vrij veel bewolking en kunnen er nog enkele verspreide (onweers)buien vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 18 graden aan de kust tot lokaal 25 graden in het binnenland. De wind is zuidwestelijk en meest matig, kracht 3.
maandag 02 juni 2008 15.58 uur
VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
In het oosten van het land vallen al enkele regen- en onweersbuien. Ook elders neemt de komende uren de kans op onweersbuien toe. Lokaal kan veel neerslag vallen. Ook kunnen de buien vergezeld gaan van hagel en mogelijk ook veel ontladingen. Ook vanavond en vannacht kunnen nog pittige onweersbuien vallen.
maandag 02 juni 2008 16.09 uur
Lekker he, altijd een koel briesjequote:
Jemig, ik kreeg gewoon kippenvel en dat met dit warme weer.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:58 schreef Margo37 het volgende:
Middag beste mensen![]()
Ik lees nog steeds mee hier ook al valt er nog maar weinig nieuws te melden over DGK.
Zag net een lief filmpje dat ik jullie niet wil onthouden![]()
Wat een mazzel heb je hè, mooi excuus om binnen te blijven.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:59 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag...
Ben net wakker maar begrijp dat het veeeeel te warm is om de straat om te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |