Waar exen al niet goed voor zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Me ex is er handig in om krassen weg te poetsen, hoe die het doet geen idee, maar heb hem maar ff gebeld! Deukje is natuurlijk niet weg te poetsen maar dat is gelukkig maar minimaal! Baal er echt van die wagen is net 4 weken oud.!
Dzjee, je bent toch all risk verzekerd? Meestal heeft één schade per twee jaar geen invloed op je no claim en premiequote:Op maandag 2 juni 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Me ex is er handig in om krassen weg te poetsen, hoe die het doet geen idee, maar heb hem maar ff gebeld! Deukje is natuurlijk niet weg te poetsen maar dat is gelukkig maar minimaal! Baal er echt van die wagen is net 4 weken oud.!
Al zou hij mij een auto kado willen doen....opzouten, puhlease.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al zou hij mij een auto kado willen doen....opzouten, puhlease.Dan maar fietsen.
Nou hopelijk lukt het, jammer van die deuk.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is nog geen blauw alg in de plas. Het water is nog steenkoud.quote:
Lekker dan!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
Goffer er heeft een of andere eikel tegen me nieuwe auto gezeten en is doorgereden!
Mag ikkum verrot schelden?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Jah Het is een rode auto geweest. De rode verf heb ik eraf kunnen poetsen er zitten nu alleen nog 2 krassen op en een klein deukje. Hij heeft er van me achterdeur tot aan de achterkant tegenaan gezeten. Nou dat moet ie gevoeld hebben!
quote:
got it, fluimen lozen door de mondquote:Op maandag 2 juni 2008 16:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En in zijn muil fluimen?![]()
Ik heb er zin an. Alles zit tegen vandaag
Echt?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou hopelijk lukt het, jammer van die deuk.
Heb het overleefd, iedereen is lamlendig op straat, zelfs bij het buurtkroegje op het terras is het rustig, pfff hopelijk komt dat onweer snel.![]()
kwatten, spugenquote:
Heerlijk weer om te fietsenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kwatten, spugen![]()
Een paar herinneringen in zijn gezicht zetten met mijn nagels.
Dat soort werk![]()
Of zal ik maar braaf naar de Vomar fietsen?
Oe, heb je nog steeds je pakje Camel niet? Vandaar!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kwatten, spugen![]()
Een paar herinneringen in zijn gezicht zetten met mijn nagels.
Dat soort werk![]()
Of zal ik maar braaf naar de Vomar fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |