Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, bedank die persoon dan maar. Ik vind het een goed idee. Om nou een hele oververhitte poes in het vriesvak te zetten is ook zoiets he... dan maar beter handdoeken
Oeh, het is juist die klamme hitte die vervelend is, was het maar wat droger dan kon ik er wel beter tegen, ik hoop met je mee!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Ziet het volgende:
ja het is wel iets beter, maar nog wel vochtig.
als dat weg is, is het helemaal goed (maar ik zal het niet teveel hopen, want dan zijn jullie niet meer vooruit te branden
Het was bijna een heel lief berichtje.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het bij een kat ook via het oor kunt doen, maar deze werkt binnen één seconde
PS. als je scrolt dan zie je het natuurlijk niet....
[ afbeelding ]
What's for dinner. Frozen cat!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, het is juist die klamme hitte die vervelend is, was het maar wat droger dan kon ik er wel beter tegen, ik hoop met je mee!
Dieren kunnen er ook niets aan doen hé...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was bijna een heel lief berichtje.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dieren kunnen er ook niets aan doen hé...
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:08 schreef kahaarin het volgende:
Ik zal het doorgeven.![]()
Ah gossie, ik zie Diva al zitten, nee dan maar beter handdoeken.
quote:
Valt mee, 23.5 gr binnen. Maar ik ga nu even de warmte trotseren, brbquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemiddag servernerd![]()
Drijf jij niet weg, dat je zo opgewekt doet?
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
Voor ik het vergeet: Amanda is geen hoer.
[ afbeelding ]
Nee echt niet, ze houdt haar benen keurig bij elkaarquote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
daar helpen koude handdoeken niet tegen hoor....quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zo ook weer op pad, die vieze marlboro bevalt me niks.... 10km fietsen voor een pakje peukenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
biw, Zweet![]()
ok, het is wearm buiten ik geef het toe
Maar we kunne weer roken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |