LOL, ja, jij bent ook zo'n poezenmoeder. Het speciale, extra lekkere spul wordt hier ook al tijden aangesleept, en allemaal paté en mousse natuurlijk. Harde brokjes zullen er over een tijdje wel niet meer in zitten, die staan hier altijd voor tussendoor maar ze raakt ze eigenlijk niet meer aan.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan moet ze straks speciaal voer, en dat ga jij met liefde klaar maken, zo gek zijn we dan ook wel weer. Onze kotsert krijgt ook dure brokken (die zn zusje altijd probeert te jatten), maar we hebben het er graag voor over.
Gelukkig maar, dat ze rustig is bedoel ik, die tip had ik trouwens ook maar een keer van iemand anders gekregen hoor, niet mijn eigen vinding.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een goede tip is dat! Gelukkig zit ze nu kalm naast me op tafel. Ze drinkt ook goed, da's mooi meegenomen.
Ja, maar jij bent ook zielig. Alleen vandaag niet... terwijl wij allemaal wegdrijven, krijg jij gelukkig even rust van je botten. Hoop ik tenminste voor je.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef Ziet het volgende:
arme poes!
Oh, natuurlijk, dit weer is heerlijk voor je. Geniet ervan zolang het duurt.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:00 schreef Ziet het volgende:
zeker weten!
heb nergens last van en iedereen loopt te puffen
Nou, bedank die persoon dan maar. Ik vind het een goed idee. Om nou een hele oververhitte poes in het vriesvak te zetten is ook zoiets he... dan maar beter handdoekenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat ze rustig is bedoel ik, die tip had ik trouwens ook maar een keer van iemand anders gekregen hoor, niet mijn eigen vinding.![]()
Goede raad moet je doorgeven zeggen ze wel eens.
En ik moet nog boodschappen doen ook.........ben moed aan het verzamelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
zeker weten!
heb nergens last van en iedereen loopt te puffen
Weet niet of je het bij een kat ook via het oor kunt doen, maar deze werkt binnen één secondequote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn er voor mensen ook thermometers die heel snel temperaturen? Zoeen moet ik dan ook maar kopen voor haar (die van ons duurt te lang voor een kat).
Ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, bedank die persoon dan maar. Ik vind het een goed idee. Om nou een hele oververhitte poes in het vriesvak te zetten is ook zoiets he... dan maar beter handdoeken
Oeh, het is juist die klamme hitte die vervelend is, was het maar wat droger dan kon ik er wel beter tegen, ik hoop met je mee!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Ziet het volgende:
ja het is wel iets beter, maar nog wel vochtig.
als dat weg is, is het helemaal goed (maar ik zal het niet teveel hopen, want dan zijn jullie niet meer vooruit te branden
Het was bijna een heel lief berichtje.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet niet of je het bij een kat ook via het oor kunt doen, maar deze werkt binnen één seconde
PS. als je scrolt dan zie je het natuurlijk niet....
[ afbeelding ]
What's for dinner. Frozen cat!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, het is juist die klamme hitte die vervelend is, was het maar wat droger dan kon ik er wel beter tegen, ik hoop met je mee!
Dieren kunnen er ook niets aan doen hé...quote:Op maandag 2 juni 2008 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was bijna een heel lief berichtje.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dieren kunnen er ook niets aan doen hé...
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:08 schreef kahaarin het volgende:
Ik zal het doorgeven.![]()
Ah gossie, ik zie Diva al zitten, nee dan maar beter handdoeken.
quote:
Valt mee, 23.5 gr binnen. Maar ik ga nu even de warmte trotseren, brbquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemiddag servernerd![]()
Drijf jij niet weg, dat je zo opgewekt doet?
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
Voor ik het vergeet: Amanda is geen hoer.
[ afbeelding ]
Nee echt niet, ze houdt haar benen keurig bij elkaarquote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
daar helpen koude handdoeken niet tegen hoor....quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet zo ook weer op pad, die vieze marlboro bevalt me niks.... 10km fietsen voor een pakje peukenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
biw, Zweet![]()
ok, het is wearm buiten ik geef het toe
Maar we kunne weer roken![]()
Ding klopt nietquote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Weer-up-date, ben ik aan mijn stand verplicht nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Kaa, laat de verkoeling nog lang op zich wachten, m.a.w. wáár hangen die buien?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Ding klopt wel hoor, kijk maar:quote:Op maandag 2 juni 2008 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ding klopt niet![]()
Ze geven heul slecht weer af vanavond en vannacht.....
Mijne geeft dan ook aan dat het gaat regenenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ding klopt niet![]()
Ze geven heul slecht weer af vanavond en vannacht.....
Ajb, in de post naar NMNS staat een GIF-je van het huidige weer.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kaa, laat de verkoeling nog lang op zich wachten, m.a.w. wáár hangen die buien?
Vooral boven België mooie bloemkolen.......en dat zou naar het noorden trekken....quote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ding klopt wel hoor, kijk maar:
[ afbeelding ]
Dat wat er nu in DLD ontstaan komt onze kant op, nu is het m.n. in het noorden nog behoorlijk zonnig, alhoewel er wel wat wolken zijn nu.
Ik zag het net ja, geen idee. Streamlock ??quote:Op maandag 2 juni 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Heidi, waarom doen je Africams het niet?![]()
NASA werkt wel, ook leuk maar is mis de beesies.
lekker danquote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
Goffer er heeft een of andere eikel tegen me nieuwe auto gezeten en is doorgereden!
Ow nou zeg, dat is vervelend.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
Goffer er heeft een of andere eikel tegen me nieuwe auto gezeten en is doorgereden!
Grapjas, ga daar eens snel wat aan doen. Het kan dan wel warm zijn maar zonder Africams kan echt niet hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zag het net ja, geen idee. Streamlock ??
Jah Het is een rode auto geweest. De rode verf heb ik eraf kunnen poetsen er zitten nu alleen nog 2 krassen op en een klein deukje. Hij heeft er van me achterdeur tot aan de achterkant tegenaan gezeten. Nou dat moet ie gevoeld hebben!quote:
Ik ook niet, dit is niet leuk meer, ik moet er nu echt aan geloven, ik ga naar de winkel, brb.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vooral boven België mooie bloemkolen.......en dat zou naar het noorden trekken....
Ik kan niet wachten op een paar flinke knetterbuien met een mm of 20 regen....
Kut, wat zijn dat toch voor een huft(ster)s die zoiets doen? Bang voor zijn/haar no-claim zeker, lafbek.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
Me ex is er handig in om krassen weg te poetsen, hoe die het doet geen idee, maar heb hem maar ff gebeld! Deukje is natuurlijk niet weg te poetsen maar dat is gelukkig maar minimaal! Baal er echt van die wagen is net 4 weken oud.!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow nou zeg, dat is vervelend.![]()
Wat een sukkel, ben je all-risk verzekerd? Alhoewel je no-claim wel naar de vaantjes gaat dan.......
pff. succesquote:Op maandag 2 juni 2008 16:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is niet leuk meer, ik moet er nu echt aan geloven, ik ga naar de winkel, brb.
Godsallemachtig! Dat is zo ontzettend asociaal!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef petraa het volgende:
Sterktequote:Op maandag 2 juni 2008 16:02 schreef kahaarin het volgende:
Ik ook niet, dit is niet leuk meer, ik moet er nu echt aan geloven, ik ga naar de winkel, brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |