Misschien is dit hem: De ex-bewoners in de mediaquote:Op maandag 2 juni 2008 17:35 schreef blomst het volgende:
[..]
jammer dat hij niet een keer op fok komt.
Uitzichtquote:Op maandag 2 juni 2008 17:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beter, kunnen de kids nog ff spetteren.
Wolken genoegquote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Oi, grote wolk gespot op kwart over 3 tot 10 over half 6
Mooi, afkoeling, blaas eens wat deze kant op?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah ok....![]()
Hier (west veluwe) licht bewolkt en heerlijk verkoelend windje....
Wees blij zou ik zeggenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef Margo37 het volgende:
Volgens Jaap mag hij de foonnrs van Amanda en Brian niet hebben
Ik geloof hem wel, het lijkt me echt iets voor die twee om paranoide te doen omdat ze denken dat ze nog zo gewild zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef Margo37 het volgende:
Volgens Jaap mag hij de foonnrs van Amanda en Brian niet hebben
quote:
Zegt ook meer over B&A dan over Jaap denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof hem wel, het lijkt me echt iets voor die twee om paranoide te doen omdat ze denken dat ze nog zo gewild zijn.
Da's een mooie stapelwolk idd.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Oi, grote wolk gespot op kwart over 3 tot 10 over half 6
Ja, denk ik ook. Kun je zien wat een echte vrienden het van hem zijn geworden in de tijd dat ze hem nodig hadden. Net als Mikey, ik weet zeker dat die ook niets meer van ze hoort.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zegt ook meer over B&A dan over Jaap denk ik.
Dat idee had ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 17:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit even naar die Sly te luisteren, het is alsof ik opeens weer in de jaren zeventig met van die 27 mc bakkies vertoef.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |