quote:
In Zeewolde viel het wel mee, een beetje gerommel maar niet ontzettend ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
w00t onweer gisteren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan daar ook ontzettend van genieten... en heerlijk door slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
Het ging hier helemaal los haha, echt geweldig om te zien.
Ah joh een flits alleen is ook maar zo saaiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
ik vind die flitsen wel mooi maar het gedonder niks
idd , heb beiden ook gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan daar ook ontzettend van genieten... en heerlijk door slapen
Het was alleen een beetje warm, najah so be itquote:
Mogguh Tripackquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:56 schreef tripack het volgende:
goedemorgen![]()
in den haag heeft het ook lekker gedonderd
kon weinig zien van de bliksem
btw is your layout ook zo raar? ik mis namelijk de header
fok is nooit echt snel bij mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wtf is er met fok aan de hand
zooi is weer es niet voor uit te branden
maar goed mensen nog plannen voor vandaag ?
behalve werken / aanwezig zijn
Fok is gewoon een gare en trage site, gegeven feitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fok is nooit echt snel bij mijheeft al een jaar een vet probleem.
yep andere forumsites zijn bliksemsnelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fok is gewoon een gare en trage site, gegeven feit
mja het zijn geloof ik vrijwilligers die fok runnen. dus ik vind het al knap dat ze zo ver zin gekomenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat het niet super snel was / is
dat wisten we al maar dit is gewoon absurt duurd gewoon 7 min voor een pagina geladen is ....
je moet er wel de tijd voor vinden om alles te onderhouden natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja maar das niet echt een excuus dat het zo brak dat het draaid ....
of ik krijg de melding dat ik niet 2 berichten achter elkaar kan plaatsenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ok dat was engbinnen een seconden stond mn berichtje er
Ja zeker wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep andere forumsites zijn bliksemsnel
ik heb gewoon voor het raam gezeten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef lynda het volgende:
Ik wou ook onweer hier.. Wat doet het 2x flitsen en over.. Tis niet eerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik denk maak hem maar alvast
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Dat is toch als je gewoon te snel een tweetal berichten wilt plaatsen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of ik krijg de melding dat ik niet 2 berichten achter elkaar kan plaatsen
Hey Dame, hoe is alles nou?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:06 schreef lynda het volgende:
Ik wou ook onweer hier.. Wat doet het 2x flitsen en over.. Tis niet eerlijk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gewoon voor het raam gezeten.
Hahaha mijn waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik denk maak hem maar alvast![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het gaat.. Vandaag komt er nog een pastor (Om 11 uur) om even 'kennis' te maken en bespreken wat wij willen.. Me opa was wel gelovig en die zou dit erg op prijs stellen..quote:
Verstandige keuze, je hebt deze week andere zorgen aan je hoofd, en moet je met te veel andere dingen bezig houden. Werken zou er niet echt bij kunnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. Vandaag komt er nog een pastor (Om 11 uur) om even 'kennis' te maken en bespreken wat wij willen.. Me opa was wel gelovig en die zou dit erg op prijs stellen..
Vanmiddag nog wat andere dingen regelen..
Verder gewoon doorgaan, dan is het allemaal vol te houden.. Zet ons alleen niet neer in een bloemenzaak waar we de teksten voor het lint moeten uitzoeken want dat ging dus helemaal fout
Zal donderdag erg zwaar worden dat is een ding wat we zeker weten.. 's avonds is eigenlijk ook iedereen helemaal kapot.. Ook de reden dat ik vandaag me werk heb gebeld en heb gezegd zoek maar vervanging ik kom volgende week wel weer..
waterquote:
Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Mattt het volgende:
Goedemorgen, mag ik meedoen ? Verveel me kapot.
Jups, drink meer dan 2l water per dag. Sportfreak enzoquote:
Boo-hoo-hoo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mensen die vragen worden overgeslagen
tuurlijk! koffie thee limonade water droxz specials wiskey ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Mattt het volgende:
Goedemorgen, mag ik meedoen ? Verveel me kapot.
Wat een gezonde mensen hier allemaal zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach zo
hier gaat er gemiddeld 1 liter aquarius in en wat melk
verder de gebruikelijke koffie en thee
Quit your crying, or else I'll give you something to cry aboutquote:
Koffie drink ik niet zoveel, thee welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ach zo
hier gaat er gemiddeld 1 liter aquarius in en wat melk
verder de gebruikelijke koffie en thee
En waarom dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
hey Lynda![]()
en voor de rest wordt ik gek
Was het maar donderdagquote:
oh sick bastardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het maar donderdagDan heb ik namelijk weekend
Had ik al gezegd dat ik vrijdag vrij heb genomen? Nee? Nu wel
Tranen zitten hoogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandige keuze, je hebt deze week andere zorgen aan je hoofd, en moet je met te veel andere dingen bezig houden. Werken zou er niet echt bij kunnen.
Erg fijn om te horen dat jullie dat doen voor je opa.
Mag ik vragen waarom het daar fout ging?
Bitchquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sick bastard
ik heb morgen vrij
Geen goede combinatiequote:
Hmm dat snap ik, is ook logisch omdat je dan gaat nadenken, er komen dan genoeg herinneringen naar boven. Maar dat is ergens mooi (hoe cru dat mag klinken), dat het zoveel met jullie doet. Dat betekend wel hoeveel je opa voor je heeft betekend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Tranen zitten hoogAls we gewoon doorgaan gaat het goed maar als je dan de teksten ziet..
Veel toepasselijke teksten. Was het zelfde als met de tekst voor op de kaart + advertentie.. Teveel herkenning als in je heb genoeg gestreden
Whehe en of dat kanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
beller zomaar vrijdag vrij nemen dat kan toch helemaal niet!!!!!!
GRRRR
ga je wat leuks doen?
* _F.U.B.A.R_ heeft ook morgen vrijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sick bastard
ik heb morgen vrij
ga jij echt vrij nemen om haar naar school te brengen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe en of dat kan
Ehr ik ga mijn vriendin even naar school brengen die dag (en bedankt Arriva) en dan maar even hardlopen
pot jan dorie!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ heeft ook morgen vrij
zal aan je denken als ik me nog een x omdraaiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pot jan dorie!
ik hoef gelukkig morgen maar 2 uurtjes
En om natuurlijk eerder bij haar te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga jij echt vrij nemen om haar naar school te brengen?
da vind ik lief!
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zal aan je denken als ik me nog een x omdraai
da's ook fijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En om natuurlijk eerder bij haar te zijn![]()
Maar zo hoeft zij zich niet druk te maken die vrijdag, haal ik haar ook weer op
Haha nou ben blij omdat te horenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook fijn natuurlijk!
maar blijf het lief vinden
quote:
je kan natuurlijk ook regendruppels tellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef tripack het volgende:
zo weer wat werk verzetje moet toch iets om de dag door te komen.
En dan de tel kwijt raken zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook regendruppels tellen
Gelukkig maar, blij om te horen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
We zijn het er over eens dat de pastor een Italiaanse mafia is
Wel een leuke man op zich wat donderdag goed zal komen
had hij een accent ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
en vervolgens lekker in slaap vallen......quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
En ofquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en vervolgens lekker in slaap vallen......![]()
![]()
.... heerlijk gewoon
Imma gonna make him a offer he can't refuse -achtig?quote:
zo Italiaan, en niet van voetbal houden !quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat is er mis met de italiaanse mafia ?
* _F.U.B.A.R_ is italiaan
Italiaanse maffia, wat daar mis mee is? Nou het feit dat ze aan alle zieke kindertjes bloemen uitdelen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Capt. Bertorelli: What a mistake-a to make-a.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Imma gonna make him a offer he can't refuse -achtig?
tja ken er ook weinig aan doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo Italiaan, en niet van voetbal houden !
Niets mis mee, het is alleen de pastor die donderdag bij de begrafenis van me opa zal wezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kijk das praatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja ken er ook weinig aan doen
vind het gewoon een bagger sport
wil niet zeggen dat ik niet gewoon mee ga naar de kroeg en mee zuip![]()
echter liever geen bier maar dan een baco oid
Its-a me, Marioquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Capt. Bertorelli: What a mistake-a to make-a.
Zo danquote:
nee dat was niet Mario maar Ginoquote:
sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo dan
Ongekend wat een slordige fout, nu wel goed
Die bedoelde ik ook niet namelijk, je snapte hem niet helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat was niet Mario maar Gino
maar ken em ff nie vinden wel een andere goeie gevonden![]()
Jij snapt hem dan weer welquote:
Aaaightquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
sorry![]()
maar je hebt wel gelijk ik heb echt geen zin meer
ja duh......... om maar even jouw texten aan te halen "schijt een beer in het bos ?"quote:
dat zijn de dingen die nu goed moeten voelen! blij dat het ook zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef lynda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |