serieus ik ga hier helemaal kapot van het lachequote:Op maandag 2 juni 2008 11:38 schreef Thrilled het volgende:
Je trekt de koelkast open en de heerlijk zoete geur van aardbeien komt je tegemoetJe pakt een zakje, flikkert wat aardbeien erin en vertrekt naar je stage, waar je zo nu en dan een aardbei naar binnen gooit.
Op een gegeven moment heb ik dus een knoepert van een aardbei te pakken..aangezien ik deze niet in 1 keer in mijn mond kreeg, beet ik hem doormidden en bestudeer ik de overgebleven helft..
Tot mijn verbazing zag ik daar een heel klein rupsje mijn aardbei besteigerenToen dacht ik: "Z0mg fok! klb materiaal!!!" en vroeg ik me af wat ik ging doen met de rups & aardbei.. straks is ie giftig ofzo, dus ja.. anyway, de aardbei smaakte toch al goed, en als ik de rups niet gezien had had ik hem ook gewoon naar binnen gewerkt..
dus de rups eraf geschoten richting collega en de aardbei opgegeten..![]()
maar ik ben nu wel achterdochtig naar de rest van mn aardbeienIk kan er niet meer van genieten ben ik bang..
Kut rupsen
quote:een knoepert van een aardbei
quote:
quote:
Ik welquote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Thrilled het volgende:
Pff zo grappig vond ik die opmerking nou ook weer niet
Ik ook niet maar laat die users toch in hun waarden. Het is toch mooi om dat soort volk te zien genieten;)quote:Op maandag 2 juni 2008 15:15 schreef Thrilled het volgende:
Pff zo grappig vond ik die opmerking nou ook weer niet
Juistem!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik vind rupsen wel schattig eigenlijk![]()
![]()
Kwaliteitstopique!quote:
Dat ´had ik dus ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef Ered het volgende:
[..]
First I was like: RickoKun is terug!![]()
En toen zag ik de datum
Dit dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef Ered het volgende:
[..]
First I was like: RickoKun is terug!![]()
En toen zag ik de datum
Met jou kan ik tenminste praten!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juistem!!
Rupsen zijn één van de coolste beesten in dit land
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |