abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:07:52 #51
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59122699
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Niet iedere familie is zo.
nee je hebt famlies waarbij mensen alleen van hun blonde dochter houden omdat ze blond is

tuurlijk is dat wel zo
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_59139010
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:07 schreef Angst het volgende:
nee je hebt famlies waarbij mensen alleen van hun blonde dochter houden omdat ze blond is

tuurlijk is dat wel zo
Oh ja, hoe dom van mij, alle ouders houden van hun kinderen.

Mishandeling en incest en oostenrijkse toestanden, dat zijn gewoon uitingen van liefde

Er zijn zat families waarin het ene kind wel geliefd is en het andere niet omdat het niet zo slim is als het ander, of omdat de bevalling gecompliceerd was, of omdat het een 'ongelukje' was, of omdat het een probleem heeft, of omdat whatever. En er zijn ook genoeg ouders die sowieso niet van hun kinderen houden, omdat ze zelf teveel psychische problemen hebben of om andere redenen.

Zo'n gelul is dat altijd. Het zijn je ouders dus ze houden van je en ze houden van je omdat het je ouders zijn. Cirkelredenatie. Als het gedrag het tegenovergestelde aanduidt moet je open kunnen staan voor de optie dat eventueel mogelijk wellicht bepaalde ouders niet van hun kinderen houden. Ik heb het vaak genoeg gezien in mijn omgeving, ouders die gedrag vertonen wat gewoon niet te rijmen is met houden van.
pi_59140103
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:07 schreef Angst het volgende:

[..]

tuurlijk is dat wel zo
Er zijn gewoon genoeg famillies die compleet niet van hun kind houden, kan je dat echt niet begrijpen?
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_59141808
Een nieuw speeltje is natuurlijk altijd leuk, daarnaast maken de feromonen je happy.

Maar, wees gerust, jouw zwaarmoedigheid komt ongetwijfeld terug na een jaar. Het is weleens onderzocht hoe mensen voor en na een zwaar ongeval in hun vel zaten. Ze kwamen allemaal in een rolstoel terecht en wat bleek...? De negatievelingen bleven na het ongeval negatief en de positieven positief.
Verbaal terrorist
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:59:32 #55
39114 Angst
pi_59150505
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Er zijn gewoon genoeg famillies die compleet niet van hun kind houden, kan je dat echt niet begrijpen?
najah niet houden van in elk geval er niet op de juiste manier mee omgaan en fucking ziek zijn in hun hoofd ja
dat ontken ik niet. ik bedoel het alleen andersom als ze van je houden doen ze dat omdat je hun kind bent.

maar als je ouders wel van je houden toch wel zo'n 99% van de ouders zegt dat in elk geval. dan doen ze dat omdat je hun kind bent, en niet om een andere reden.

en dat geld ook voor ouders die maar van 1 van hun kinderen houden, omdat dat HUN kind is wat wel aan de eisen voldoet.
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:00:31 #56
39114 Angst
pi_59150532
ohjah ook als reactie op dipkip natuurlijk, maar die post was zo lang, dus ik denk ik quote de korte
pi_59171286
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een nieuw speeltje is natuurlijk altijd leuk, daarnaast maken de feromonen je happy.

Maar, wees gerust, jouw zwaarmoedigheid komt ongetwijfeld terug na een jaar. Het is weleens onderzocht hoe mensen voor en na een zwaar ongeval in hun vel zaten. Ze kwamen allemaal in een rolstoel terecht en wat bleek...? De negatievelingen bleven na het ongeval negatief en de positieven positief.
Opbeurend berichtje Maar snel eens aan die positieve houding werken dan voordat ik onder een bus lig
pi_59171704
Dat onderzoek over die mensen in een rolstoel (vs mensen die de loterij hebben gewonnen) komt uit een dialoog uit een film. Of het echt waar is weet ik niet. Het zou wellicht kunnen.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_59193338
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:59 schreef Angst het volgende:
najah niet houden van in elk geval er niet op de juiste manier mee omgaan en fucking ziek zijn in hun hoofd ja
dat ontken ik niet. ik bedoel het alleen andersom als ze van je houden doen ze dat omdat je hun kind bent.

maar als je ouders wel van je houden toch wel zo'n 99% van de ouders zegt dat in elk geval. dan doen ze dat omdat je hun kind bent, en niet om een andere reden.

en dat geld ook voor ouders die maar van 1 van hun kinderen houden, omdat dat HUN kind is wat wel aan de eisen voldoet.
Jaa ja, ik hou van je omdat je mijn kind bent, als je maar wel aan die en die eisen voldoet. En ik hou van je broer omdat ie mn kind is maar ik hou niet van jou ondanks dat je mijn kind bent.

Ik vind dat gewoon krom gelul, mensen proberen goed te praten dat zulke onnatuurlijke dingen gewoon voorkomen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:49:23 #60
39114 Angst
pi_59194416
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jaa ja, ik hou van je omdat je mijn kind bent, als je maar wel aan die en die eisen voldoet. En ik hou van je broer omdat ie mn kind is maar ik hou niet van jou ondanks dat je mijn kind bent.

Ik vind dat gewoon krom gelul, mensen proberen goed te praten dat zulke onnatuurlijke dingen gewoon voorkomen.
even voor de check ik probeer het niet goed te praten
lees jij dat echt in mijn post?
pi_59228682
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:49 schreef Angst het volgende:
even voor de check ik probeer het niet goed te praten
lees jij dat echt in mijn post?
Jij zegt als reactie op 'sommige ouders houden niet van hun kinderen' zoiets als 'nou ja, niet houden van, ze gaan er niet goed mee om'. Dan betwijfel je dus al dat het mogelijk is dat sommige ouders niet van hun kinderen houden.

Misschien bedoel jij het niet zo, maar het komt wel zo over. En ik heb de laatste tijd toch wel zo de kots gekregen van hoe hypocriet mensen kunnen reageren als alles er op wijst dat ouders niet van een kind houden. Als je vriendje vreemd gaat of je een keer een klap verkoopt is het belachelijk en moet jij wel stekeblind zijn als je denkt dat ie van je houdt blabla, en als ouders stelselmatig hun kinderen mishandelen of verwaarlozen beginnen hele volksstammen te roepen dat het heus niet betekent dat zo iemand niet van het kind houdt, maar dat ie het gewoon niet kan uiten of een stoornis heeft. Dat vind ik walgelijk en heel erg naar voor die kinderen. Jarenlang zitten ze in die diepe ellende, dan durven ze er eindelijk over te praten en wat is de gemiddelde reactie? Ooh maar ze houden wel van je hoor! Geen enkel begrip voor de ervaring van het kind lekker boeiend of zo'n ouder zelf wel vind dat ie van het kind houdt, als je dat toont door je kind verrot te slaan of ander gruwelijk gedrag, dan hou je dus niet van je kind, einde verhaal.

(dat is uiteraard mijn mening en geen objectief feit, maar wat jij zei kwam inderdaad op mij over alsof je betwijfelt of er ouders bestaan die niet van hun kind houden)
pi_59238215
Wat doet dit topic in myat zonder dat ik hier een post heb
verkapte verplichte tvp dan maar?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 9 juni 2008 @ 20:12:03 #63
39114 Angst
pi_59256457
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

.

(dat is uiteraard mijn mening en geen objectief feit, maar wat jij zei kwam inderdaad op mij over alsof je betwijfelt of er ouders bestaan die niet van hun kind houden)
dat was in elk geval niet het punt wat ik wou maken

ik denk wel dat ook heel veel mishandelende vreselijk rotzakken van mensen van hun kinderen houden, alleen houden ze meer van hunzelf/alcohol/drugs whatever dan van hun kinderen. (maar sowieso niet allemaal)

overigens vind ik, dat je van iemand houd helemaal niets goed mag praten, als je iemand kwaad doet, ben je slecht bezig, zelfs al zou je het uit liefde doen.

Maar anyway das totally oftopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')