nee je hebt famlies waarbij mensen alleen van hun blonde dochter houden omdat ze blond isquote:
Oh ja, hoe dom van mij, alle ouders houden van hun kinderen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:07 schreef Angst het volgende:
nee je hebt famlies waarbij mensen alleen van hun blonde dochter houden omdat ze blond is
tuurlijk is dat wel zo
Er zijn gewoon genoeg famillies die compleet niet van hun kind houden, kan je dat echt niet begrijpen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:07 schreef Angst het volgende:
[..]
nee je hebt famlies waarbij mensen alleen van hun blonde dochter houden omdat ze blond is
tuurlijk is dat wel zo
najah niet houden van in elk geval er niet op de juiste manier mee omgaan en fucking ziek zijn in hun hoofd jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Er zijn gewoon genoeg famillies die compleet niet van hun kind houden, kan je dat echt niet begrijpen?
Opbeurend berichtjequote:Op donderdag 5 juni 2008 12:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Een nieuw speeltje is natuurlijk altijd leuk, daarnaast maken de feromonen je happy.
Maar, wees gerust, jouw zwaarmoedigheid komt ongetwijfeld terug na een jaar. Het is weleens onderzocht hoe mensen voor en na een zwaar ongeval in hun vel zaten. Ze kwamen allemaal in een rolstoel terecht en wat bleek...? De negatievelingen bleven na het ongeval negatief en de positieven positief.
Jaa ja, ik hou van je omdat je mijn kind bent, als je maar wel aan die en die eisen voldoet. En ik hou van je broer omdat ie mn kind is maar ik hou niet van jou ondanks dat je mijn kind bent.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:59 schreef Angst het volgende:
najah niet houden van in elk geval er niet op de juiste manier mee omgaan en fucking ziek zijn in hun hoofd ja
dat ontken ik niet. ik bedoel het alleen andersom als ze van je houden doen ze dat omdat je hun kind bent.
maar als je ouders wel van je houden toch wel zo'n 99% van de ouders zegt dat in elk geval. dan doen ze dat omdat je hun kind bent, en niet om een andere reden.
en dat geld ook voor ouders die maar van 1 van hun kinderen houden, omdat dat HUN kind is wat wel aan de eisen voldoet.
even voor de check ik probeer het niet goed te pratenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jaa ja, ik hou van je omdat je mijn kind bent, als je maar wel aan die en die eisen voldoet. En ik hou van je broer omdat ie mn kind is maar ik hou niet van jou ondanks dat je mijn kind bent.
Ik vind dat gewoon krom gelul, mensen proberen goed te praten dat zulke onnatuurlijke dingen gewoon voorkomen.
Jij zegt als reactie op 'sommige ouders houden niet van hun kinderen' zoiets als 'nou ja, niet houden van, ze gaan er niet goed mee om'. Dan betwijfel je dus al dat het mogelijk is dat sommige ouders niet van hun kinderen houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:49 schreef Angst het volgende:
even voor de check ik probeer het niet goed te praten
lees jij dat echt in mijn post?
dat was in elk geval niet het punt wat ik wou makenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
.
(dat is uiteraard mijn mening en geen objectief feit, maar wat jij zei kwam inderdaad op mij over alsof je betwijfelt of er ouders bestaan die niet van hun kind houden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |