abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 juni 2008 @ 21:01:56 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59413443
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:54 schreef Light het volgende:

[..]

En hoe lang moeten we dan nog wachten tot bekend is wie de gelukkigen zijn?
Er is heel enthousiast gemaild en we hebben best wel even nodig om alle mailtjes zorgvuldig door te lezen en de aandacht te geven die ze verdienen.
Volgende week maken we de winnaars bekend, hier in het slowchattopic maar ook in het sticky topic en uiteraard worden de winnaars ook via mail benaderd
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_59413674
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Er is heel enthousiast gemaild en we hebben best wel even nodig om alle mailtjes zorgvuldig door te lezen en de aandacht te geven die ze verdienen.
Volgende week maken we de winnaars bekend, hier in het slowchattopic maar ook in het sticky topic en uiteraard worden de winnaars ook via mail benaderd
Nog even afwachten dus
En veel reacties is eigenlijk helemaal niet goed, dat verkleint mijn kansen
pi_59423670
nou we wachten het hier af !
Vooral mijn dochter is in spanning, want zij wil de hele zomer wel internetten op haar kamer zegt ze (mama gooit dan een of ander programma erover waardoor het beperkt wordt iemand een suggestie ?)

lees ze en succes met selecteren
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_59424178
quote:
Op maandag 16 juni 2008 07:50 schreef singlemetkids het volgende:
nou we wachten het hier af !
Vooral mijn dochter is in spanning, want zij wil de hele zomer wel internetten op haar kamer zegt ze (mama gooit dan een of ander programma erover waardoor het beperkt wordt iemand een suggestie ?)

lees ze en succes met selecteren
Je bedoelt een kinderfilter ?

OT:
EVen wachten nog dus.
pi_59424792
quote:
Op maandag 16 juni 2008 08:56 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Je bedoelt een kinderfilter ?

OT:
EVen wachten nog dus.
yep dat bedoel ik en hoorde van derden dat er iets mogelijk is dat je als ouder overal toestemming ofzo voor moet geven als ze iets met msn ofzo willen. Lijkt me wel zo verstandig in dit tijdperk voor een meisje van 10.
nu al controleer ik eigenlijk alles waar ze op komt (thuis althans) en dit wil ik zolang mogelijk blijven doen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_59426044
nog een week zonder internet
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:03:25 #72
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_59426492
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Kluupkluup het volgende:
nog een week zonder internet
Wie zegt dat jij het word .
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:40 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

yep dat bedoel ik en hoorde van derden dat er iets mogelijk is dat je als ouder overal toestemming ofzo voor moet geven als ze iets met msn ofzo willen. Lijkt me wel zo verstandig in dit tijdperk voor een meisje van 10.
nu al controleer ik eigenlijk alles waar ze op komt (thuis althans) en dit wil ik zolang mogelijk blijven doen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Doe je goed je ken niet voorzichtig genoeg zijn in deze fuckedup wereld tegenwoordig .
phluphy for president!
pi_59426805
Sitecom
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  maandag 16 juni 2008 @ 12:29:34 #74
78498 classpc
I don't like change
pi_59428801
Ik vind dit een goeie actie van FOK!. Gratis dingen weggeven en daar dan reviews over schrijven

Ik hoop dat dit in de toekomst vaker gebeurt, hopelijk ook i.s.m. andere merken en apparatuur e.d.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 16 juni 2008 @ 12:30:31 #75
78498 classpc
I don't like change
pi_59428825
Gaat FOK! nu ook op Sitecom switches draaien trouwens?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_59442674
ben benieuwd
Senesta, hoeveel mailtjes zijn er (ongeveer) binnen gekomen?
  maandag 16 juni 2008 @ 20:53:51 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_59442694
als het nou een asus was..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_59446171
ben benieuwd, nog niks gehoor
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  maandag 16 juni 2008 @ 22:42:55 #79
84926 WyriHaximus
pi_59446389
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Kluupkluup het volgende:
ben benieuwd
Senesta, hoeveel mailtjes zijn er (ongeveer) binnen gekomen?
Genoeg om ons een tijdje bezig te houden .
phluphy for president!
pi_59446839
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Genoeg om ons een tijdje bezig te houden .
als alle mailtjes zo lang zijn als die van mij geloof ik je graag
pi_59451322
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

als alle mailtjes zo lang zijn als die van mij geloof ik je graag
En ik maar denken dat het uitgeprint op een A4 moet passen
pi_59595090
Ik wacht eigenlijk een beetje op de uitslag.. Zoals eerder vermeld is onze SMC-router vorige week kapot gegaan en nu komt het hele studentenhuis telkens op mijn kamer internetten (op mijn kamer staat de modem met een kabel naar mijn laptop). Ik rek de koop van een nieuwe router nu al een weekje maar wil eigenlijk even afwachten of ik deze sitecom mag reviewen
pi_59597804
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik wacht eigenlijk een beetje op de uitslag.. Zoals eerder vermeld is onze SMC-router vorige week kapot gegaan en nu komt het hele studentenhuis telkens op mijn kamer internetten (op mijn kamer staat de modem met een kabel naar mijn laptop). Ik rek de koop van een nieuwe router nu al een weekje maar wil eigenlijk even afwachten of ik deze sitecom mag reviewen
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:07 schreef senesta het volgende:
De inschrijfperiode is gesloten en er kan niet niet meer gemaild worden.

Er is heel enthousiast gemaild en we gaan nu alle mailtjes zorgvuldig doornemen.
Volgende week zondag om 20:00 maken we hier de namen van de users bekend die de routers mogen gaan testen
Vanavond meer duidelijkheid.
pi_59601815
Ik hoop dat ik dat ding uit mag testen!

Ik wil zoiezo al die rare kabeltjes uit mn huis hebben. En niemand weet thuis hoe dat moet
pi_59608434
nog 45 min
pi_59608441
Alsof de winnaars dan meteen om 8:00 hier staat
pi_59608448
-dubbel-
pi_59608506
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:16 schreef Cahir het volgende:

Rond 20.00
  zondag 22 juni 2008 @ 19:58:01 #89
78498 classpc
I don't like change
pi_59609290
quote:
Op zondag 22 juni 2008 01:24 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben benieuwd naar je review
pi_59609434
Jaah, nice... Wordt lachen dat reviewen!
Ik maak er met m'n huisgenoot wel een mooie reportage van
  Moderator zondag 22 juni 2008 @ 20:09:42 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59609478
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:16 schreef Cahir het volgende:
Het was bij mij redelijk acht uur

Maar ik zie dat het in het topic toch 4 minuten later is

Hier ook maar even:
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:04 schreef senesta het volgende:
We hebben zoals beloofd nu de winnaars voor jullie... maar voor ik die bekend ga maken wil ik eerst iedereen bedanken die gemaild heeft, het waren een heleboel mailtjes en een heleboel goede motivatie.

Maar hoewel het alles behalve makkelijk was, hebben we hier toch de door ons geselecteerde reviewers:

De "nerd" is geworden: Kroegtijger

En de drie "digibeten" zijn geworden: Kluupkluup, Higgy, en Teh

Van harte gefeliciteerd voor deze reviewers, we nemen zo snel mogelijk per mail contact met jullie op
Gefeliciteerd
pi_59609682
feliotjes
pi_59609846
Gefeliciteerd allemaal..
  zondag 22 juni 2008 @ 20:30:07 #94
78498 classpc
I don't like change
pi_59609944
Komen de reviews ook op de FP te staan of iets dergelijks?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juni 2008 @ 20:32:06 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59609989
Succes
pi_59610056
Ben benieuwd, vooral naar het bereik van de router. Leuke actie overigens.
pi_59612475
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:35 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd, vooral naar het bereik van de router. Leuke actie overigens.
Ik denk dat ik die goed kan testen.
Zo is bij ons de situatie (oud studentenhuis in centrum Utrecht met voor- (6 bewoners) en 'achterhuis' (4 bewoners)):

Hierbij is de wereldbol het modem. Precies boven het modem zit onze router van SMC (die nu kapot is) op de eerste verdieping. We hebben ook nog een zolder verdieping, dus de router moet daar staan. Wanneer hij verplaatst wordt naar de kamer boven kamer twee, hebben beide zolderkamers geen bereik (leidingen e.d. die het verstoren misschien!?).

Het 'nucliaire'-icoontje is de Sitecom Extender die ik 2 maanden geleden gekocht heb. Ik zit namelijk in het 'achterhuis' in kamer nummer drie. Achter een keuken en een badkamer/douche. Maar zelfs nu heb ik maar in 1 hoek van mijn kamer een beetje bereik. Ik verwacht niet dat ik deze nieuwe router van Sitecom in mijn kamer kan ontvangen (30 meter door 6 a 7 muren en plafonts heen), maar ik hoop dat ik mijn extender iets dichter bij mijn kamer kan krijgen, ter hoogte van de keuken ofzo. Dan heb ik eindelijk internet op mijn kamer

[ Bericht 0% gewijzigd door Kluupkluup op 22-06-2008 22:43:35 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juni 2008 @ 22:23:33 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59612870
Verplaats, als je de mogelijkheid hebt, de router naar de plek in de buurt van de binnenplaats. Dus een langere kabel tussen modem en routers wan poort.
pi_59612890
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:09 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die goed kan testen.
Zo is bij ons de situatie (oud studentenhuis in centrum Utrecht met voor- (6 bewoners) en 'achterhuis' (4 bewoners)):
[ afbeelding ]
Hierbij is de wereldbol het modem. Precies boven het modem zit onze router van SMC (die nu kapot is) op de eerste verdieping. We hebben ook nog een zolder verdieping, dus de router moet daar staan. Wanneer hij verplaatst wordt naar de kamer boven kamer twee, hebben beide zolderkamers geen bereik (leidingen e.d. die het verstoren misschien!?).

Het 'nucliaire'-icoontje is de Sitecom Extender die ik 2 maanden geleden gekocht heb. Ik zit namelijk in het 'achterhuis' in kamer nummer drie. Achter een keuken en een badkamer/douche. Maar zelfs nu heb ik maar in 1 hoek van mijn kamer een beetje bereik. Ik verwacht niet dat ik deze nieuwe router van Sitecom in mijn kamer kan ontvangen (30 meter door 6 a 7 muren en plafonts heen), maar ik hoop dat ik mijn extender iets dichter bij mijn kamer kan krijgen, ter hoogte van de keuken ofzo. Dan heb ik eindelijk internet op mijn kamer
Ja, dat is een leuk uitdaging voor de router. Het ligt er natuurlijk aan wat voor wanden dat zijn, maar toch.
pi_59613144
Succes testers
pi_59613173
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Verplaats, als je de mogelijkheid hebt, de router naar de plek in de buurt van de binnenplaats. Dus een langere kabel tussen modem en routers wan poort.
Dat zei ik dus.. Hij kan niet te ver naar achterin het huis omdat dan de zolderkamer aan de straatkant geen signaal meer heeft. Maar misschien wel met deze router..

De wanden zijn vooral tussen de twee huizen dik. Het voorhuis is van begin 18e eeuw en het achterhuis van begin 19e eeuw. Aangezien de isolatie in die tijd natuurlijk minder was, zijn de muren dus vrij dik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juni 2008 @ 22:43:37 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59613507
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:33 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Dat zei ik dus.. Hij kan niet te ver naar achterin het huis omdat dan de zolderkamer aan de straatkant geen signaal meer heeft. Maar misschien wel met deze router..

De wanden zijn vooral tussen de twee huizen dik. Het voorhuis is van begin 18e eeuw en het achterhuis van begin 19e eeuw. Aangezien de isolatie in die tijd natuurlijk minder was, zijn de muren dus vrij dik.
In 1 huis, zeker met houten vloeren ga je het wel redden gok ik. MiMo technologie zorgt echt voor veel bereik meer. Jammer dat je die rangeextender moet gebruiken, want die haalt je snelheid extreem omlaag nu. En het is ook niet echt een 'leken' situatie die je daar hebt
pi_59613699
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In 1 huis, zeker met houten vloeren ga je het wel redden gok ik. MiMo technologie zorgt echt voor veel bereik meer. Jammer dat je die rangeextender moet gebruiken, want die haalt je snelheid extreem omlaag nu. En het is ook niet echt een 'leken' situatie die je daar hebt
Die Range Extender heb ik middels fok (andere topics dan die ik zelf had aangemaakt) aan de praat gekregen:
[HELP] Sitecom Range Extender krijg ik niet werkend!
Het probleem van mij is denk ik dat ik weet wat er allemaal mogelijk is, maar dat ik niet weet hoe ik het werkend kan krijgen. Daarmee kom ik altijd in de problemen met dit soort dingen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juni 2008 @ 22:55:45 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59613865
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:49 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Die Range Extender heb ik middels fok (andere topics dan die ik zelf had aangemaakt) aan de praat gekregen:
[HELP] Sitecom Range Extender krijg ik niet werkend!
Het probleem van mij is denk ik dat ik weet wat er allemaal mogelijk is, maar dat ik niet weet hoe ik het werkend kan krijgen. Daarmee kom ik altijd in de problemen met dit soort dingen.
Ja, ik snap dat direct, het is inderdaad niet het meest makkelijk te configureren (valt wel mee... als je weet hoe het moet) en je komt al snel in jargon terecht zoals 'universal repeating', 'mac address' en 'ssid'.

Dat probleem is ondertussen voor routers en computers om te verbinden opgelost. Ik ga er nog maar niet teveel over vertellen, want dan beinvloed ik een beetje de test voor de andere testers. Voor routers en repeaters zal dit in de loop van het jaar ook opgelost zijn
pi_59615142
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat direct, het is inderdaad niet het meest makkelijk te configureren (valt wel mee... als je weet hoe het moet) en je komt al snel in jargon terecht zoals 'universal repeating', 'mac address' en 'ssid'.

Dat probleem is ondertussen voor routers en computers om te verbinden opgelost. Ik ga er nog maar niet teveel over vertellen, want dan beinvloed ik een beetje de test voor de andere testers. Voor routers en repeaters zal dit in de loop van het jaar ook opgelost zijn
Al die dingen die je onder het 'jargon' verstaat die herken ik.. Ik weet dat ze 'iets' met een netwerk te maken hebben, maar meer niet..

Ik ga trouwens ook proberen het netwerk te beveiligen. Ik had eerst alle MAC-adressen ingevoerd bij de router-setup, maar deze manier van beveiligen schijnt niet echt goed te zijn werd mij verteld in dat topic dat ik had aangemaakt.
pi_59626712
na al deze berichtjes heb ik wel mijn vraagtekens over het daadwerkelijke "digibeetgehalte" van de testers..had toch verwacht dat je dan juist iets minder verstand moest hebben van computers en bijproducten.
pi_59627304
Complete digibeten, zoals mijn ouders, komen niet eens op internet..
Ik kan van mezelf zeggen dat ik een leek ben, de topics die ik in het verleden gemaakt hebben bevestigen dit. Punt.
pi_59728007
ik heb nog geen mail gehad, kan dat kloppen?
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:28 #109
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59729337
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Kluupkluup het volgende:
ik heb nog geen mail gehad, kan dat kloppen?
Das, vreemd inderdaad want ik heb je een paar keer gemaild op het adres waarmee je je hebt opgegeven en ik verbaasde me er al over dat ik nog geen reactie had.
Zijn ze niet in een map met ongewenste mails terecht gekomen of zo?
En zou je anders een ander emailadres kunnen PM-en?
pi_59756073
PM verstuurd
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 17:33:27 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59756445
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:10 schreef Kluupkluup het volgende:
PM verstuurd
Ik heb je een nieuwe mail gestuurd
pi_59876011
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb je een nieuwe mail gestuurd
zijn de routers al onderweg? Want ondertussen zitten we al een tijdje zonder internet hier in t huis..
pi_60227280
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

zijn de routers al onderweg? Want ondertussen zitten we al een tijdje zonder internet hier in t huis..
  zondag 20 juli 2008 @ 16:56:40 #114
204633 Fred2
Kritisch
pi_60227658
Denk dat er iets mis is gegaan met de routering van de pakketjes +
So we just called him Fred too
  zondag 20 juli 2008 @ 19:13:38 #115
84926 WyriHaximus
pi_60230137
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:56 schreef Cothen het volgende:
Denk dat er iets mis is gegaan met de routering van de pakketjes +
Zal senesta eens aanschieten er over .
phluphy for president!
pi_60235934
Inmiddels is er al bijna weer een nieuwe serie op de markt van Sitecom
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 juli 2008 @ 10:00:53 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60239488
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:02 schreef Dirkh het volgende:
Inmiddels is er al bijna weer een nieuwe serie op de markt van Sitecom
we zijn aardig onderweg, maar het duurt nog wel even
pi_60295069
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:30 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

ik heb nog niets mogen zien...
pi_60295795
Senesta is denk ik op vakantie
pi_60296103
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Smoesjes, daar kopen we niks voor. Ik wil de reviews lezen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:51:14 #121
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60297158
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Welnee, senesta is juist kei-hard aan het PR'en
Ze heeft gedaan wat ze moest doen, en de rest van de actie is niet in haar handen. De routers moeten verstuurd worden, maar senes is niet degene die dat moet doen. Ze heeft alle gegevens en adresen netjes doorgegeven, dus haar valt niets te verwijten jongens.

Ik vind het trouwens ook heel, heel vervelend dat het zo lang duurt hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 16:05:23 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60297497
Het is vakantie tijd ( FOK!loos ), het duurt allemaal wat langer om mensen te bereiken maar ik doe mijn best zodat iedereen hopelijk heel snel aan het routeren kan slaan
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:25:25 #123
204633 Fred2
Kritisch
pi_60298035
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Muck het volgende:
Ze heeft gedaan wat ze moest doen, en de rest van de actie is niet in haar handen. De routers moeten verstuurd worden, maar senes is niet degene die dat moet doen. Ze heeft alle gegevens en adresen netjes doorgegeven, dus haar valt niets te verwijten jongens.
Blijkbaar zijn ze bij sitecom net zo goed in het verwerken van gegevens als hun routers...
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:05 schreef senesta het volgende:
Het is vakantie tijd ( FOK!loos ), het duurt allemaal wat langer om mensen te bereiken maar ik doe mijn best zodat iedereen hopelijk heel snel aan het routeren kan slaan
Lekker handig dan van Sitecom... Bedoel, je weet dat een actie houdt als bedrijf, dan weet je toch ook dat je op een gegeven moment routers moet gaan versturen?
So we just called him Fred too
pi_60300258
Tja, als senesta er maar rekening mee houdt dat de reviewers ook vakantie-tijd kennen en dus hun reviews wat later kunnen uitvoeren
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 19:07:32 #125
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60301798
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn ze bij sitecom net zo goed in het verwerken van gegevens als hun routers...
[..]

Lekker handig dan van Sitecom... Bedoel, je weet dat een actie houdt als bedrijf, dan weet je toch ook dat je op een gegeven moment routers moet gaan versturen?
Er is helemaal geen probleem met sitecom Je trekt behoorlijk voorbarige conclusie's
De routers zijn in FOK!huis, er waren een aantal deelnemers die gemaild hadden dat ze met vakantie gingen en de routers niet in ontvangst konden nemen.
Daar hebben we rekening mee gehouden, daarna ben ik een paar daagjes weg geweest (FOK!loos ) en heb daarom niet snel op de vraag naar een exacte verzenddatum in kunnen gaan.
Er is een mail weg dat ze verzonden kunnen worden, geen probleem, niets aan de hand
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 19:08:56 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60301824
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef kroegtijger het volgende:
Tja, als senesta er maar rekening mee houdt dat de reviewers ook vakantie-tijd kennen en dus hun reviews wat later kunnen uitvoeren
Ja hoor, dat snappen we
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 juli 2008 @ 19:53:36 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60302966
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:

[..]

[..]

De routers zijn al sinds 26 Mei in het bezit van FOK!
pi_60303352
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja hoor, dat snappen we
dan wacht ik nog even in spanning af
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:35 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60305651
De routers zijn al verzonden hoor ik net, op twee na die zijn op vakantie en krijgen hem bij terugkomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')