Je kunt het proberen. Maar de winkelwaarde van een Nokia 1600 is misschien een euro of 30, dus ik denk sowieso niet dat je een noemenswaardige vergoeding zou krijgen, als dat al lukt zonder bon.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Afgelopen weekend deed ik mee aan een roeiwedstrijd en had mijn mobiel even aan iemand anders gegeven (de stuur). Hij weet alleen niet waar hij hem gelaten heeft en het feit dat hij meteen op de voicemail sprong deed ons vermoeden dat mijn mooie Nokia 1600 op de modem van de rivier ligt
Alleen.. wat nu?
Ik heb bij telfort mijn SIM al geblokkerd. En een nieuwe aangevraagd.. Dit kost ¤20,-..
Mijn mobiel heb ik gratis van iemand gekregen, maar hij was nog wel in nieuwstaat toen ik hem een jaar geleden van hem kreeg. Ik heb alleen geen bonnetje.
Toch moet ik ik een nieuwe hebben natuurlijk..
Wat moet ik doen? Kan ik de WA-verzekering van die jongen gebruiken zonder bonnetje van de telefoon? En voor de SIM-kaart?
Leerling denkt weg? Ik ben hartstikke wakker, hoor, maar ik snap niet wat je bedoelt.quote:
TS = Docent,quote:Op maandag 2 juni 2008 06:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leerling denkt weg? Ik ben hartstikke wakker, hoor, maar ik snap niet wat je bedoelt.
Oh, het heeft niks met wegdenken te maken, meer met jouw povere interpunctie. Ja, nu zie ik het. Dank je wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 07:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
TS = Docent,
Leerling denkt fuck leraar, gooit weg.
Zohe moest hem nog uitleggen ook
geld is geldquote:Op maandag 2 juni 2008 07:49 schreef Curri het volgende:
Waarom zou je een mobiel met zo'n lage waarde willen verhalen op je verzekering?
Ik had hem meegenomen naar een tijdelijk vlot tussen Nautilus en Skadi in. Eén van ons had zich namelijk verslapen en wist niet waar hij moest vlotten. Dus ik neem mijn mobiel mee en gaf m'n mobiel aan de stuur toen we gingen roeien.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:29 schreef l3laster het volgende:
Overgens de bootsman zat tijdens het roeien ook in de boot neem ik aan... wrom geef je mobiel dan aan hem... dat soort acties vind ik altijd beetje matig... zorg gewoon voor je eigenspullen.. leg ze in een zuurkool tonnetje op je wachtschip of iets dergelijks...
Toch 25-30 euro... betaal jij het voor hem?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Lopen huilen om een gare Nokia 1600 die weg is ')
Kansloos!
Incl. een SIM-kaart die ik nodig heb voor opleiding/werk/stage..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Lopen huilen om een gare Nokia 1600 die weg is ')
Kansloos!
nee,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch 25-30 euro... betaal jij het voor hem?
en daarvoor ben je dan weer verzekerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Soohr het volgende:
[..]
nee,
dat is het risico van een electronisch apparaat meenemen naar een waterrijke en sportieve omgeving.
Dan spoor je hem aan actief te zijn, en dan maak je hem duidelijk dat je dankzij zijn gekluns je broodnodige mobieltje bent kwijtgeraakt... En dat wanneer ie niet binnen een week een vervangend toestelletje regelt jij die zelf koopt en het geld komt ophalen bij hemquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Kluupkluup het volgende:
hij wil wel meewerken maar is passief..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |