Ach, vergelijk het met een baksteen door de voorruit gooien. Dan is het ook wel prettig als je weet wie de dader is.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je kent me toch alleen van gezicht. Bovendien heb ik niet om jouw identiteit gevraagd, en hecht ik aan de privacy van dit account.
Yeah... Zie je mij al omhoog kijken in jouw ogen met een smachtende blik. Met de vraag in mijn gedachte wat er komen zal?quote:
Het zijn heel aardige jongens hoor maar moet ik alles wat ze doen geweldig vinden? Die tent is vaak barslecht gevuld, de dansvloer bijna altijd leeg en als ze een arrogante, ongeschikte barman in dienst hebben, ja, dan is dat zo.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:15 schreef Paul89 het volgende:
Applausje, nu schop je het beleid van Ronald en Ybe (en hen dus ook als persoon) ook nog even onderuit. Lang leven de homosexuele anonimiteit van PJORourke.
Ik zie de overeenkomsten niet zo. Of houdt je psychische schade over aan deze milde doch beleefde woordenwisseling?quote:Op maandag 2 juni 2008 02:16 schreef Paul89 het volgende:
Ach, vergelijk het met een baksteen door de voorruit gooien. Dan is het ook wel prettig als je weet wie de dader is.
Dat is nou het fijne van het leven in een vrij land. Als je een bepaalde chocolade reep niet lekker vindt, koop je hem niet. Als je een film slecht vindt, hoef je hem niet af te kijken. Als een uitgaansgelegenheid niet op jouw eisen of wensen aansluit, mag je wegblijven of iets anders zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zijn heel aardige jongens hoor maar moet ik alles wat ze doen geweldig vinden? Die tent is vaak barslecht gevuld, de dansvloer bijna altijd leeg en als ze een arrogante, ongeschikte barman in dienst hebben, ja, dan is dat zo.
Dat kan alleen maar heftig en zweterig worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
Yeah... Zie je mij al omhoog kijken in jouw ogen met een smachtende blik. Met de vraag in mijn gedachte wat er komen zal?
Dat klopt. Dus kom ik er zelden. Maar ik mag er ook iets van zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:20 schreef Paul89 het volgende:
Dat is nou het fijne van het leven in een vrij land. Als je een bepaalde chocolade reep niet lekker vindt, koop je hem niet. Als je een film slecht vindt, hoef je hem niet af te kijken. Als een uitgaansgelegenheid niet op jouw eisen of wensen aansluit, mag je wegblijven of iets anders zoeken.
Nee hoor, maar jij valt mij wel aan. Een beetje vent doet dat niet anoniem. Bovendien hoef je voor mij ook geen angsten uit te staan, ik ben over het algemeen heel vriendelijk hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 02:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomsten niet zo. Of houdt je psychische schade over aan deze milde doch beleefde woordenwisseling?
Dat mag ook zeer zeker. Maar het zit je wel diep... Ik vind persoonlijk KissKiss een vreselijk feest. Reden voor mij om er niet meer heen te gaan, ipv diepgaande kritische berichten te plaatsen en die op de man af te spelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus kom ik er zelden. Maar ik mag er ook iets van zeggen.
Of ik het nu onder dit account doe of onder m'n echte naam, maakt niks uit want je kent me verder toch niet. Verder laat ik het hierbij, want ik wil het hier graag gezellig houden en het wordt al saai, eentonig en oeverloos, en we komen er toch niet uit.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:21 schreef Paul89 het volgende:
Nee hoor, maar jij valt mij wel aan. Een beetje vent doet dat niet anoniem. Bovendien hoef je mij ook geen angsten uit te staan, ik ben over het algemeen heel vriendelijk hoor.
Op de man? Wie leverde de slechte service? Jij toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 02:23 schreef Paul89 het volgende:
Dat mag ook zeer zeker. Maar het zit je wel diep... Ik vind persoonlijk KissKiss een vreselijk feest. Reden voor mij om er niet meer heen te gaan, ipv diepgaande kritische berichten te plaatsen en die op de man af te spelen.
Ik ken wel heel veel mensen van gezichtquote:Op maandag 2 juni 2008 02:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of ik het nu onder dit account doe of onder m'n echte naam, maakt niks uit want je kent me verder toch niet. Verder laat ik het hierbij, want ik wil het hier graag gezellig houden en het wordt al saai, eentonig en oeverloos, en we komen er toch niet uit.
Al kan ik nog veel bitchier zijn hoor![]()
Vind jij. Waarom ging je dan niet naar 1 van de 2/3 andere barmannen?quote:Op maandag 2 juni 2008 02:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Op de man? Wie leverde de slechte service? Jij toch?
Neem me!quote:Op maandag 2 juni 2008 02:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar heftig en zweterig worden.
Over het internet?quote:
Ik kom er zo bij liggen schatquote:
Trusten, kom je nog eens langs!? Volgens mij ben je wel een leuke toevoeging hierquote:Op maandag 2 juni 2008 02:31 schreef Paul89 het volgende:
Heren, ik ga pitten.
Sterkte nog met praten, funsen, rukken, surfen en alle andere poespas die jullie nog van plan zijn.
Brent Everett ligt er al.quote:
Dus?quote:
Brent blijft! Punt.quote:Op maandag 2 juni 2008 02:37 schreef hierissieweer het volgende:
Dus?
2 mogelijkheden:
1) ik schop hem eruit
2) we doen een trio
Jouw keuze, tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |