Net alsof jij mijn inhoud al kent?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je op inhoud beoordeeld wilt worden?.
neen, maar het is WEL leukquote:Op maandag 2 juni 2008 01:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humzz... dat laatste keer dat ik met iemand achter msn sprak die een rosétje dronk werd het een uurtje of 4... terwijl hij er de volgende dag vroeg uit moest. Is dit dus wel zo verstandig Stroek??
Bij dezequote:Op maandag 2 juni 2008 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dat heeft zelfs nog niemand over mij gezegd.
Ik weet wel dat er voldoende arrogantie in zit.quote:
daar heb ik vanochtend anders niks van gemerktquote:Op maandag 2 juni 2008 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Rose zit meestal niet vol met sulfiet, dus je bent 's ochtends vaak nog redelijk fris.
Volgens mij was het ook rode wijn bedenk ik mij net. Stroek kan er meer over vertellen...quote:Op maandag 2 juni 2008 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Rose zit meestal niet vol met sulfiet, dus je bent 's ochtends vaak nog redelijk fris.
En dat baseer jij op?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er voldoende arrogantie in zit.
Mits hij lekker is wel natuurlijk!quote:Op maandag 2 juni 2008 01:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die leuke/lekkere foto's hoeven dan ook niet per definitie op jezelf betrekking te hebben
De keren dat ik met jou te maken heb gehad.quote:
Kritiek? Ik zie het meer als beledigen en op de man spelen.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:25 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ach, speciaal om hem? Dat is hij toch niet waard joh;). Maar hij verdiende gewoon even mijn kritiek, voor de rest ben ik bereid vragen te beantwoorden en normaal mee te praten, mits meneer Stephan () het niet zo ver heeft geschopt dat jullie zijn nazi-nonsens nog geloven ook.
quote:
Ik vond je allereerste post hier niet bepaald van Grote Intelligentie getuigen. En er zit geen stijgende lijn in.quote:
Zo kom je ook nu wel op mij over * hierissieweer mompeld iets over mensen kennisquote:
En wanneer zou dat geweest moeten zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De keren dat ik met jou te maken heb gehad.
laat ik daar eens wijselijk mijn mond over houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 01:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook rode wijn bedenk ik mij net. Stroek kan er meer over vertellen...
Ja mijn lieve ouder!quote:Op maandag 2 juni 2008 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kritiek? Ik zie het meer als beledigen en op de man spelen.
Ik kan me best voorstellen dat je pissig bent als je dat soort dingen over jezelf op internet terugziet, maar als iedereen altijd honderd procent moet uitzoeken of dingen wel kloppen voor men een mening mag vormen over iemand, dan schiet het niet op. Je had ook gewoon alleen even kunnen melden dat het beeld dat Angel van je heeft niet klopt vanwege (vul redenen in) en niet gaan schelden en schreeuwen. Jij hebt recht op je rechts liberale/conservatie mening, Angel heeft recht op zijn mening over jou.
En nu weer lief in de zandbak spelen.
Een aantal keer dat je achter de bar stond bij de Pecheur. Arrogantie in een barman is geen geweldige kwaliteit.quote:
Wie de bal kaatst....quote:Op maandag 2 juni 2008 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kritiek? Ik zie het meer als beledigen en op de man spelen.
Ik kan me best voorstellen dat je pissig bent als je dat soort dingen over jezelf op internet terugziet, maar als iedereen altijd honderd procent moet uitzoeken of dingen wel kloppen voor men een mening mag vormen over iemand, dan schiet het niet op. Je had ook gewoon alleen even kunnen melden dat het beeld dat Angel van je heeft niet klopt vanwege (vul redenen in) en niet gaan schelden en schreeuwen. Jij hebt recht op je rechts liberale/conservatie mening, Angel heeft recht op zijn mening over jou.
En nu weer lief in de zandbak spelen.
Heb ik dat verhaal al eens verteld over mijn ervaring met de barman van de vlaming?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een aantal keer dat je achter de bar stond bij de Pecheur. Arrogantie in een barman is geen geweldige kwaliteit.
Kun je dat verder verifiëren? Ik denk dat het weinig met arrogantie te maken. Zodra je als barman eens een mindere dag hebt, of gewoon uit jezelf niet standaard een big smile op je gezicht hebt en door de drukte ook geen tijd hebt om uitgebreid met iedereen te ouwehoeren, krijg je snel de sticker 'arrogant' opgeplakt. Ik kan je zeggen dat ik absoluut niet arrogant ben, hoewel ik er wel van op de hoogte ben dat ik het schijn uit te stralen.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een aantal keer dat je achter de bar stond bij de Pecheur. Arrogantie in een barman is geen geweldige kwaliteit.
Maar doe nu jouw verhaal eens? want ik heb alleen de kant van Ang3el gehoord en natuurlijk jouw artikel gelezen. Ik weet niet of je die behoefte hebt om jouw verhaal te vertellen...?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:40 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst....
Je kent het wel. Ik ben niet pissig hoor, integendeel. Ik vind het gewoon jammer en onterecht.
Mijn mening over Ang3l zo tot stand gekomen door zijn berichten en mijn mening daarover, met verschillende onderbouwingen van mijn zijde. Ietwat ik bij elke vorm van kritiek van hem toch echt mis.
ik weet niet of dat bevorderlijk is voor mijn aanstaande nachtrust ?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal al eens verteld over mijn ervaring met de barman van de vlaming?
Ik vraag ook geen krediet van je, ik vraag objectiveit.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:43 schreef wonderer het volgende:
Door zo aanvallend binnen te komen marcheren, verspeel je het weinige krediet dat je hebt nogal. Maar goed, daar is nu toch niks meer aan te doen. Succes verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |