Soms wou ik dat ik ze had. Er zitten sprongen in die dans die ike cht niet kan makenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg....apart. Je heet Ang3l maar ik wist niet dat je echt vleugels had![]()
*LOL* Jij met je researchquote:Op maandag 2 juni 2008 16:21 schreef wonderer het volgende:
Wat een gedoe weer... *aantekeningen maak*
Dan moet iemand je omhoog gooienquote:Op maandag 2 juni 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik ze had. Er zitten sprongen in die dans die ike cht niet kan maken
Bar weinig, aangezien ik nauwelijks MSN en mensen IRL ontmoeten wordt ook nogal lastigquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben benieuwd wat wonderer allemaal weet van iedereen hier
dat valt nog steeds niet helemaal uit te sluitenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:47 schreef wonderer het volgende:
Gaat er iemand naar de Antwerp Pride op 29 juni? Want er wordt een stukje uit mijn boek voorgelezen tijdens het roze literaire cafe namelijk
1. Extreem rechts is net zo 'erg' als extreem links. Alles wat afwijkt van de norm beschouwt men als extreem. IK heb niets met nazi's te maken. Als je me persé een label wilt opplakken, noem me dan PVV-er of TON-er, maar geen nazi. Doe je dat wel, dan blijkt alleen maar dat je een gebrek aan historische en maatschappelijke kennis hebt. Het zou je sieren als je dat statement dus terug zou nemen. Ik kan je vertellen dat gay.nl het wel degelijk heeft aangedikt. Als je het interview leest, merk je ook dat er 0,0 samenhang in zit. Van onderwerp A naar B, naar C, dan A, dan weer D, dan B, weer A. Je snapt wat ik bedoel? Het is geen vast interview, het zijn losse stukjes aan elkaar geniet.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De redenen waarom ik het feit dat en de manier waarop hij met jou omgaat niet gezond vind:
1. Iemand met dergelijke extreemrechtse opvattingen lijkt me sowieso niet gezond, zeker niet als je in de gemeenteraad zit als zijnde PvdA. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening en politieke overtuiging, alle respect daarvoor, maar sommige uitspraken vond ik nou niet echt getuigen van respect van zijn kant. Voor de gekleurde medemens niet, voor mensen met HIV of Aids niet, eigenlijk gewoon niet voor mensen. Dat dat uit zijn verband is getrokken door gay.nl of in ieder geval is aangedikt kan best, maar dat neemt de kern van de overtuiging niet weg. Evenals reacties op andere topics en andere stellingen. Ik neem aan dat gay.nl die reacties niet edit en aandikt.
2. Een crush op wederom iemand van die leeftijd en dat van de daken schreeuwen (de Fok-daken en blijkbaar ook de vrienden-daken als mijn ex in Amsterdam het inmiddels weet en mij er op aanspreekt) lijkt me niet gezond voor hem, zeker niet als je toch al overal bestempeld wordt als pedo; in de uitgaansscene, op Fok en in je eigen dorp. Hoe vaak ik al wel niet een dergelijk gerucht de kop in heb moeten drukken en hoe vaak ik wel niet hem heb “moeten” verdedigen als ook IK er weer op aangesproken word is niet meer te tellen (op MSN, tijdens het uitgaan, via Fok in een post danwel een PM, op gay.nl). Hij moet weten dat je met dergelijke “vriendschappen” en “crushes” die geruchten wederom aanwakkerd (al waren ze nog bij lange na niet gaan liggen). Dan kun je zeggen fuck de geruchten ik weet wie ik ben, maar dan moet je ook accepteren dat de geruchten er zullen blijven zijn en dat ze je af en toe ’t leven moeilijk kunnen maken.
3. Het is tevens weer zo'n enorme crush van hem die blijkbaar niet wederzijds is gezien het feit dat je zegt dat jullie geen lovers zijn en alleen maar vrienden en je zelfs al een vriend hebt ... en dat soort crushes heb ik al MEERDERE malen meegemaakt van hem, waaronder op mijn ex, op mijzelf , op de beste vriend van mijn ex, etc. en ik zie ook iedere keer weer wat het met hem doet.
Kortom: alle drie bij elkaar opgeteld vind ik dat ik als vriend mag concluderen dat ik het in mijn ogen niet gezond vind voor hem. Dat is mijn recht. En het is ook zijn recht om die waarschuwing naast hem neer te leggen. Ik zal hem daar niet op aankijken. Ik zal zelfs geen “I told you so” zeggen als het weer misgaat. Maar hij zal nooit kunnen zeggen dat ik hem niet gewaarschuwd heb.
Mocht Dick deze post verwijderd willen hebben dan moet ie dan maar even aangeven. Dan haal ik ‘m weer weg.
welkom terugquote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef Paul89 het volgende:
[..]
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl
ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab
lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
En wederom wordt er alleen weer teruggegrepen op het interview. Zoals ik al zei: Al voor en na het interview was heel duidelijk te merken wat je opvattingen zijn en die waren niet bepaald mensvriendelijk. Dat het interview aangedikt is kan ik me dan nog iets bij indenken, maar bij aandikken gaat het dus ook om een kern van waarheid. Dat al je posts in het gay.nl forum zijn aangedikt lijkt me stug. Ze zijn vaak verwijderd, dat wel. En niet voor niets.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef Paul89 het volgende:
[..]
1. Extreem rechts is net zo 'erg' als extreem links. Alles wat afwijkt van de norm beschouwt men als extreem. IK heb niets met nazi's te maken. Als je me persé een label wilt opplakken, noem me dan PVV-er of TON-er, maar geen nazi. Doe je dat wel, dan blijkt alleen maar dat je een gebrek aan historische en maatschappelijke kennis hebt. Het zou je sieren als je dat statement dus terug zou nemen. Ik kan je vertellen dat gay.nl het wel degelijk heeft aangedikt. Als je het interview leest, merk je ook dat er 0,0 samenhang in zit. Van onderwerp A naar B, naar C, dan A, dan weer D, dan B, weer A. Je snapt wat ik bedoel? Het is geen vast interview, het zijn losse stukjes aan elkaar geniet.
Ik zeg niet dat hij niet met je om mag gaan. Waar heb je me dat horen zeggen? Ik heb hem alleen aangegeven dat ik het erg onverstandig vind om dat op deze manier te doen, gezien alle hardnekkige geruchten en gezien zijn positie en jouw opvattingen. Dat IK er moeite mee heb is slechts een klein deel. De maatschappij heeft over het algemeen al moeite met zijn uitingen van liefde. En dat weet ie zelf maar al te goed.quote:2. Dat hij een crush op mij zou hebben, kun je mij niet verwijten. Ik heb hem vanaf minuut 1 duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds is. Maar om hem te weren, om die reden vind ik belachelijk. Ik mag hem graag als mens, als inspiratiebron en als een vriend. Dat jij daar moeite mee hebt, is niet mijn of Dick's probleem, maar die van jou. Ik hoop dat je dat inziet. Hoe Dick er verder mee omgaat, is aan hem. Als hij geen contact meer wenst met mij, is dat zijn volste recht, alleen kun jij van mij niet verlangen dat ik mijn vriendenkring ga inperken omdat jij dat niet goed vindt.
Ik weet dat je duidelijkheid kan bieden. Ik weet ook hoe hij er mee omgaat. Enik zeg gewoon dat het ongezond is. Wederom is het aan hem om te beslissen wie hij ziet en op welke manier en op welke manier hij dat profileert naar de buitenwereld toe, hetzij op Fok hetzij in 't echte leven bij de mensen om zich heen. Maar ook ik kan duidelijkheid bieden over hoe ik er tegenaan kijk en over de spraak die er over gaat. En dat heb ik gedaan. Wat hij doet is zijn keus, ik verbied hem niets.quote:3. Duidelijkheid en begrip is het enige wat ik hem kan bieden. Maar als hij iedereen waar hij gevoelens voor heeft, of voor heeft gehad moet weren, dan zou hem dat echt niet gelukkiger maken naar mijn mening.
zaterdagavond in Ede 3 uur lang onweer gehadquote:Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat onweer! (al is het met dit plakweer wel een klein beetje welkom nog)
hier lijkt het volgens mij toch weer vooral redelijk geruisloos voorbij te trekkenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat onweer! (al is het met dit plakweer wel een klein beetje welkom nog)
Kan ik niet tegenquote:
was het daar niet verschikkelijk stoffig ?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb vanmiddag onder de zonnebank gelegen omdat in de zon liggen zo'n gedoe is.
Nee, het waaide er lekker, en om de zoveel minuten werd ik automatisch besproeid met 'teenof'tander.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:59 schreef Stroekie het volgende:
was het daar niet verschikkelijk stoffig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |