O je doelt op het feit dat ie tegen mij gezegd heeft wat er tussen jullie over mij is besproken?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:01 schreef MisterO het volgende:
Oh TMM wat een domme trut ben je toch en je weet waar ik het over heb. beetje jammer.
Inderdaad. Zoals ik al meerdere malen aangaf is die mening echt niet alleen gevormd door een volgens Paul uit zijn verband gerukt interview. Ook aan andere reacties van hem voor en na dat interview en aan meningen van mensen om hem heen alsmede mijn constateringen op stap en mijn "gevoel".quote:Op maandag 2 juni 2008 13:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Was het niet vooral de reacties die Paul89 gaf op het gay.nl forum dat hem in de eerste instantie al de nodige aandacht opleverde, aandacht die uiteindelijk tot dat interview hebben mogen leiden?
Het zou inderdaad slap zijn als ik niet zou reageren. Maar ik ga die confrontatie niet uit de weg. Merk alleen wel dat ik weer 26x hetzelfde moet zeggen en toch weer steeds terug wordt gegrepen op de veronderstelling dat ik mijn mening gevormd zou hebben op louter en alleen dat interview en dat mijn mening over het in mijn ogen niet gezond zijn van de vriendschap alleen te maken heeft met zijn politieke overtuiging en dus OOK alleen gebaseerd is op het beruchte interview.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha rustig maar, ik was in een gekke bui, weetje sommigen mensen hebben dat. Ik had het slap gevonden als je niet had gereageerd op Paul's verhaal en dat heb je uiteindelijk wel gedaan, dus is het ok.
Alleen als ik slaap he, alleen als ik slaapquote:Maar je mag lekker wegblijven als je dat graag wil hoor
...quote:I fucked him when I was 15
agreedquote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
...
Hmmm, I always pegged you as a total bottom...
Hoe kun je zoiets zien.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
...
Hmmm, I always pegged you as a total bottom...
Vind het zo dom dat je tegenwoordig niet eens een normaal antwoord kan geven aan een homo als er een vraag wordt gesteld over iemand, omdat diegene het uiteindelijk toch doorlult. Ik ga het hier verder niet bespreken op het forum. Als je zin hebt om erover te praten, kun je mij pm'en, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Je bent een aardige jongen in real life, maar op het forum irriteer je mij soms.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je doelt op het feit dat ie tegen mij gezegd heeft wat er tussen jullie over mij is besproken?
Maakt me verder niet uit hoor. Vind je toch nog wel aardig. Iedereen z'n mening.
Als dat zo is dan heb ik liever dat je dat op het forum zegt of tegen mij via een PM of zo en er niet over begint tegen een vriend van mij waar ik niet bij ben. Maar uit je tekst begreep ik dat het een antwoord was op een vraag die je werd gesteld, dus dat valt dan weer mee.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vind het zo dom dat je tegenwoordig niet eens een normaal antwoord kan geven aan een homo als er een vraag wordt gesteld over iemand, omdat diegene het uiteindelijk toch doorlult. Ik ga het hier verder niet bespreken op het forum. Als je zin hebt om erover te praten, kun je mij pm'en, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel behoefte aan. Je bent een aardige jongen in real life, maar op het forum irriteer je mij soms.
dat heet toch ganzenpas ?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, dat bewijst het. Hitlerjugendnazi's marcheren ipv huppelen. Ergo, Paul is er geen.
Ik zal maar niet zeggen dat we in de nieuwe dansshow moeten dansen in rechte lijnen wat dan uiteindelijk geleidelijk overgaat in marcheren incl hand omhoog.... o, nou zei ik 't toch. Mja, alles in 't kader van Humantias en zijn Radicaal: Doe ff normaal project.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, dat bewijst het. Hitlerjugendnazi's marcheren ipv huppelen. Ergo, Paul is er geen.
Ik teken wel snorretjes op jullie bovenlippequote:Op maandag 2 juni 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat we in de nieuwe dansshow moeten dansen in rechte lijnen wat dan uiteindelijk geleidelijk overgaat in marcheren incl hand omhoog.... o, nou zei ik 't toch. Mja, alles in 't kader van Humantias en zijn Radicaal: Doe ff normaal project.
Kom je 1 van de 7 voorstellingen kijken?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik teken wel snorretjes op jullie bovenlippe
Dat lijkt me erg....apart. Je heet Ang3l maar ik wist niet dat je echt vleugels hadquote:Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je 1 van de 7 voorstellingen kijken?Op een gegeven moment moet ik vrij Gangrellig schreeuwen en springen en tegen de glasplaat opvliegen en zo tijdens de dans
Je zit dan ook dichtbij de Duitse grensquote:Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
*gisteren iemand in de toko had zitten met zo'n snorretje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |