SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Placenta het volgende:
http://i63.photobucket.co(...)ngens-fopje-toch.gif
ja precies. dat is het juiste woord.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:54 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb wel baldadigheid op mijn naam staan.
Relnicht!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:00 schreef Cahir het volgende:
Ook baldadigheid. Trappen tegen een metropoortje terwijl dat heul niet gebeurd was.
Toch vervelend dat die auto werd gestolen toen jullie aangehouden werden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:06 schreef Triptamine het volgende:
Keertje opgepakt na een vechtpartijtje. En een keer met een vriend in zijn auto gezeten, die gestolen bleek toen we aangehouden werden
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toch vervelend dat die auto werd gestolen toen jullie aangehouden werden.
en dat staat op je strafblad? wie heeft jou al die jaren zo bang gemaakt?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef oceanic6 het volgende:
Openbaar dronkenschap op m'n 17e. [ afbeelding ]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef oceanic6 het volgende:
Ik heb dus in de cel overnacht. Krijg je daar in ieder geval geen aantekening voor ofzo? Of is het helemaal niet meer terug te vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |