quote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien is die rubbelen bal voor in zijn mond toch wel handig
Sjonge, wat ben jij onorgineel zegquote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
Nee meer iets dat hem een stroomstootje geeft als hij een verkeerde opmerking wilt typen. Want tenzij hij zn mond gebruikt om te typen.. (bah) zal een rubberen bal niet werkenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandachtquote:
I know, dat probeer ik er uit te krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandacht
Callllllliiiiii heb jij geen rubberen bal?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
aandacht! Ik wil ook aaaaannndaaaccchhhttttt![]()
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
Cali!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
Nee dat hoeft helemaal niet. Hij moet alleen eens zorgen dat ergens anders dan op internet zoveel aandacht krijgtquote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
I know, dat probeer ik er uit te krijgen
fuck it, ik maak hem gewoonquote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Callllllliiiiii heb jij geen rubberen bal?
Je moet slecht gedrag niet alleen straffen, maar goed gedrag ook belonenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
Nee meer iets dat hem een stroomstootje geeft als hij een verkeerde opmerking wilt typen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef Jipje het volgende:
Volgens mij vind piles dat wel lekker, al die aandacht
Nog voorkeur van wie?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:29 schreef Californium het volgende:
![]()
Geef me aaandacht
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
fuck it, ik maak hem gewoon
vast wel iets anders wat van rubber is gemaakt
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Californium het volgende:
Ja ik verveel me ook ben maar evn nieuws gaa lezen.... Ik hou van aandacht
Neequote:
Dan vraag ik je toch, wie niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
fuck it, ik maak hem gewoon
vast wel iets anders wat van rubber is gemaakt
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Jipje het volgende:
[..]Kunnen we samen vervelen
Ik was ook nu.nl aan het afstruinen...
Op de een of andere manier vermaak ik me altijd het best bij de achterklap als ik me verveel..
quote:AMSTERDAM - Een dakloze Japanse vrouw heeft bij een man ingebroken en een jaar lang ongemerkt op de bovenste plank van zijn kast gewoond.
Dat opzienbarende nieuws heeft de Japanse politie vrijdag naar buiten gebracht. De man begon argwaan te krijgen omdat er telkens voedsel verdween. De stille huisgenote werd uiteindelijk ontdekt nadat de man camera's in zijn huis had laten installeren die beelden verzonden naar zijn mobiele telefoon.
Opgekruld
Op een van de camera's zag hij donderdag een persoon en belde de politie met de melding dat er bij hem een inbraak gaande was. Toen agenten bij zijn woning arriveerden troffen zij echter alle ramen en deuren netjes afgesloten. Bij het doorzoeken van het huis naar een mogelijk verstopte inbreker werd de 58-jarige vrouw gevonden, nerveus en opgekruld op haar zij.
Matras
Ze had het piepkleine verblijf wat comfortabeler gemaakt door een matras neer te leggen. Ook zei ze geregeld een douche te nemen. De politie beschreef de vrouw als 'netjes en schoon'. Ze is gearresteerd wegens inbraak.
quote:
Is dat van rubber? (ik weet nooit het verschil tussen rubber en kunststof...quote:
Dat zeiden wij ook alquote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef Jipje het volgende:
[..]Dat was echt komisch! Dat bedenk je toch niet...
Das mss wel een beetje waar. Wil ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef Jipje het volgende:
Nee dat hoeft helemaal niet. Hij moet alleen eens zorgen dat ergens anders dan op internet zoveel aandacht krijgt![]()
Misschien moet wij elkaar eens wat aandacht gevenquote:
Echt rubber wordt niet veel meer gebruiktquote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Jipje het volgende:
Is dat van rubber? (ik weet nooit het verschil tussen rubber en kunststof...)
quote:
oke joh!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet wij elkaar eens wat aandacht geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |