quote:
Je bent liefquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Ik mag er niks meer van zeggen van mezelf, dus zeg ik maar TVP
Terug Vind Post. Kortom dat het topic in je actieve topics staatquote:Op zondag 1 juni 2008 22:02 schreef dekouwe het volgende:
what the hell betekend tvp ?
Ik heb dat nog nooit gebruikt.. is dat handig?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Terug Vind Post. Kortom dat het topic in je actieve topics staat
Ja daar moet ik eigenlijk elke keer als ik iemand uit de top 5 kies aan denkenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Missie![]()
ps. weet je nog dat je voor Fed had gekozen en hij er meteen uitlag![]()
Ik had 760 punten.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:45 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens de excel scoresheet kwijt![]()
Dan wordt dus wat topics gaan teruglezen![]()
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelfquote:Op maandag 2 juni 2008 08:45 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens de excel scoresheet kwijt![]()
Dan wordt dus wat topics gaan teruglezen![]()
Wel om te kijken waar je volgend jaar punten moet verdedigen, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelf. Op zich hoeft dat dus niet.
* Bruce117 heeeft zelfs een excelbestand met de bijgewerkte tussenstand tot en met gisteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelf. Op zich hoeft dat dus niet.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 heeeft zelfs een excelbestand met de bijgewerkte tussenstand tot en met gisteren.
Moet je na RG een leuke post van maken, ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef XL het volgende:
Het gaat inderdaad om de historie... en ook mijn overzichten met wie zich vaak door welke speler liet naaien en overige statistische informatie.
Statistiekenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef XL het volgende:
Het gaat inderdaad om de historie... en ook mijn overzichten met wie zich vaak door welke speler liet naaien en overige statistische informatie.
Ik ook, maar let op het woordje bijnaquote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Statistieken![]()
Krijg bijna zin om het zelf te gaan maken.
Ik ben aan het kijken of ik er een wedden-op-sport machine van kan maken. De kennis van de top10 voorspellers samen bundelen en tegen de wedsites aanhouden. De kans vergroten door voor spelers te kiezen die door topvoorspellers veel gekozen worden. De intelligentie in het spelletje, waarin je niet te vroeg voor toppers moet kiezen moeten daarbij zorgen voor interessantere quotes bij de sites. Uiteraard heb ik nog geen resultaten, maar ik wil het wel onderzoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet je na RG een leuke post van maken, ben ik wel benieuwd naar
Als het niet teveel moeite kost natuurlijk![]()
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).quote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, mag ik ook meedoen?
Missy zit inmiddels wel ongeveer vast met haar mogelijkheden en er zitten nog ruimschoots genoeg punten in voor ons om ook haar in te halen. De koppositie lonkt zeer nadrukkelijk voor je!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa XL, we zijn weer een rondje verder
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).
De logische keuzes die elke dag gemaakt worden leveren vaak geen interessante odds op in ieder geval.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik er een wedden-op-sport machine van kan maken. De kennis van de top10 voorspellers samen bundelen en tegen de wedsites aanhouden. De kans vergroten door voor spelers te kiezen die door topvoorspellers veel gekozen worden. De intelligentie in het spelletje, waarin je niet te vroeg voor toppers moet kiezen moeten daarbij zorgen voor interessantere quotes bij de sites. Uiteraard heb ik nog geen resultaten, maar ik wil het wel onderzoeken.
Dus ik kan vandaag niet meer voor Ljubicic gaan? Waneer kan ik dan wel mee doen?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).
De meest logische niet, maar de toppers worden door het spel min of meer gedwongen niet de meest logische keuze te maken. De toekomst zal uitwijzen of vele kleine winsten kunnen opwegen tegen incidentele verliezen... maar opgaves, die een groot deel van de uitschakelingen beinvloeden, worden vaak niet meegeteld door wedsites en daar verlies je dus ook niet op.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logische keuzes die elke dag gemaakt worden leveren vaak geen interessante odds op in ieder geval.
Nee, joh. Ik onderzoek dat gewoon voor mezelf. Om er zelf rijk van te worden. Wat jullie doen maakt mij niet uit. Jullie spelen gewoon het spelletjequote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we dan met stakes spelen? Dat je er een toto van maakt?
Bij een opgave ligt het er maar net aan wat de regels zijn. Sommige bookies betalen al uit als er één bal geslagen is, anderen pas als de hele wedstrijd is afgerond. De meesten werken op dit moment met de regel dat de eerste set afgemaakt moet zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef XL het volgende:
[..]
De meest logische niet, maar de toppers worden door het spel min of meer gedwongen niet de meest logische keuze te maken. De toekomst zal uitwijzen of vele kleine winsten kunnen opwegen tegen incidentele verliezen... maar opgaves, die een groot deel van de uitschakelingen beinvloeden, worden vaak niet meegeteld door wedsites en daar verlies je dus ook niet op.
Gemiddeld zo'n 20% winst per dag.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een opgave ligt het er maar net aan wat de regels zijn. Sommige bookies betalen al uit als er één bal geslagen is, anderen pas als de hele wedstrijd is afgerond. De meesten werken op dit moment met de regel dat de eerste set afgemaakt moet zijn.
Maar ik denk dat er, op deze manier in ieder geval, niks te halen valt.
Als je de odds even bekijkt van jouw keuzes tot nu toe:
Acasuso: 1,20
Llodra: 1,45
Safin: 1,1
Junquiera: 1,25
Soderling: 1,12
Djokovic: 1,02
Monfils: 1,45
Almagro: 1,2
Gonzalez: 1,3
Voor The_General:
Muray: 1,05
Verdasco: 1,16
Benneteau: 1,16
Almagro: 1,05
Ancic: 1,10
Mathieu: 1,6
Ferrer: 1,20
Djokovic: 1,10
Gonzalez: 1,30
Niet echt heel spectaculair of wel, zeker als je bekijkt dat bijna iedereen er al uit ligt met dit soort 'zekerheidjes' die eruitvlogen.
Ja klopt, jullie staan er beter voorquote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef XL het volgende:
[..]
Missy zit inmiddels wel ongeveer vast met haar mogelijkheden en er zitten nog ruimschoots genoeg punten in voor ons om ook haar in te halen. De koppositie lonkt zeer nadrukkelijk voor je!
Ik heb Stepanek Fed en Nadal nog. Stepanek wint natuurlijk van Ferrer.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL heeft gewoon Ferrer, Fed en Nadal nog over.
Geloof het wel ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Morgen kiezen we uit alle kwartfinales?
Ik denk dat dat niet gaat werken, als je voor een Ferrero was gegaan, zoals het halve veld hier, was je de boot al in gegaan. Je kunt beter op basis van kennis hogere odds dan deze proberen goed te hebben, daar zit meer in denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:24 schreef XL het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 20% winst per dag.
Als ik daar door alleen met keuzes van toppers en risicobescherming van wedsites voor opgaves een grote voorspellende waarde tegenover kan zetten... dan is het een winst waar ik wel voor teken. Junqueira was bijvoorbeeld ongetwijfeld naar voor gekomen uit mijn huidige statistieken. Vervolgens kan ik mezelf onder en bovengrenzen stellen. Geen quotes onder 1.10 en geen inzet bij een te lage voorspellende waarde.... Als ik dan vervolgens 8% winst scoor is het 2 x zo lucratief als sparen
Dat zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb Stepanek Fed en Nadal nog. Stepanek wint natuurlijk van Ferrer.
Ben je al aan het trainen op gras?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vast een TVP voor het volgende toernooi.
Je gaat hem uitspelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:46 schreef XL het volgende:
Kwartfinale: Ferrer
Risicootje om het toernooi uit te spelen.quote:
Beetje voorbarig niet? Zowat iedereen is eruit gevlogen met zekerdere keuzes dan welke van deze drie partijen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je gaat hem uitspelen![]()
Halve finale Federer en Finale Nadal. Je moet alleen hopen dat Monfils niet wint van Ferrer, voor mij zit alleen een halve finale in het verschiet.
Kwartfinale: Federer.
[Tennis] Het Grote Roland Garros 2008 Topic #12 zonder Cliffquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Tussendoor: ligt het nou aan mij of is er geen nieuw RG topic aangemaakt nadat de laatste vol was?
eindelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel.
Ik had nul vertrouwen in Ferrer, maar ik wilde de roem voor het uitspelen van een grandslam. Blijkt inderdaad toch dat het inwisselen van Verdasco voor Djokovic op 2 voor 12 fataal is geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
Nou XL, een tegenstander die alles door het midden terugspeelt is al te hoog gegrepen voor Ferrer.
Het is wel de enige optie om als eerste een Grand Slam uit te spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha nee. Die gaat never nooit winnen van Federer.
Ja maar dat heeft toch geen nut, Monfils gaat niet winnen van Federer. Dat is een feit. Dan ga ik hem niet spelen natuurlijk..quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is wel de enige optie om als eerste een Grand Slam uit te spelen.
Volgens mij kloppen ze wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Mijn punten kloppen niet, ik heb meer verdient dan 5 punten, volgens mij 15
Dag 3 is bij Roland Garros 5 punten waard.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:37 schreef TheVulture het volgende:
Als je van de 5 een 6 maakt Bruce dan klopt mijn puntenaantal
Anders mag XL het inderdaad zelf corrigeren
Gefeliquote:
Ach, van de 19de naar de 8ste plaats.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gefeli, XL is er toch wel een beetje bekaaid afgekomen na z'n Ferrerretje en z'n oh zo mooie vooruitzichten
.
Buurmanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer jagen, dat is leuk werk!
Van harte TG.
Ik lag er op dezelfde dag uit en ben een plaats gezakt, janksmoel!quote:
je staat in de top 10, Janksmoelquote:
Ik wil top 8, zodat je de Masters mag spelen.quote:
Joh, komt goed !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil top 8, zodat je de Masters mag spelen.
Voor mij ook, want ga het zeker vergeten.quote:
Altijd toch voor een GS? Al hing het er vorig jaar aardig om toen Wessels in het donker nog stond te ballen zowatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:42 schreef Tim86 het volgende:
finale weer op zaterdag?
ik had zin om een retorische vraag te stellenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd toch voor een GS? Al hing het er vorig jaar aardig om toen Wessels in het donker nog stond te ballen zowat.
quote:
Thx voor het overzicht !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alvast de loting:
Loting mannen enkel
David Ferrer (SPA) - Jesse Huta Galung (NED)
Qualifier - Fabio Fognini (ITA)
Steve Darcis (BEL) - Florent Serra (FRA)
Ivo Minar (TSJ) - Mario Ancic (KRO)
Jarkko Nieminen (FIN) - Arnaud Clément (FRA)
Kristof Vliegen (BEL) - Marcel Granollers (SPA)
Rainer Schuettler DUI) - Michael Berrer (DUI)
Juan Martin Del Potro ARG) - Fabrice Santoro (FRA)
Guillermo Cañas (ARG) - Mischa Zverev (DUI)
Martin Verkerk (NED) - Qualifier
Denis Gremelmayr (DUI) - Qualifier
Robin Haase NED) - Ivan Ljubicic (KRO)
Igor Andreev RUS) - Grigor Dmitrov (BUL)
Victor Hanescu (ROE) - Jurgen Melzer (OOS)
Marc Gicquel (FRA) - Qualifier
Olivier Rochus (BEL) - Richard Gasquet (FRA)
Morgen eerste speeldag 11.00. Geen idee wie er spelen though.
En voor Hutaquote:
Bulgaars talentje dat een wild-card heeft gekregen. Geloof ik zn eerste match op gras ooitquote:Op zondag 15 juni 2008 00:23 schreef Tim86 het volgende:
de pick of the day is alweer duidelijk..ik ken die tegenstander ook echt niet haha
Vreemde wildcardkeuze. Doe dan een Nederlander. Sowieso 0,0 ervaring in het circuit op 2 gravelpotjes na.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bulgaars talentje dat een wild-card heeft gekregen. Geloof ik zn eerste match op gras ooit
Ik sta verkeerd in het lijstje BS....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:24 schreef dndiek het volgende:
1: Darcis
Changed.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik sta verkeerd in het lijstje BS....
en -Vaduz- ook
Aardig talentje wel. Maar die is hier natuurlijk gewoon binnengekomen dankzij z'n management. Octagon zal wel een dealtje gesloten hebben. Wij brengen Ferrero mee als wij een aantal WC's mogen invullen (Cirstea bij de vrouwen, deze jongen bij de mannen).quote:Op zondag 15 juni 2008 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vreemde wildcardkeuze. Doe dan een Nederlander. Sowieso 0,0 ervaring in het circuit op 2 gravelpotjes na.
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:01 schreef eentwee het volgende:
Cirstea is wel een heel stuk bekender natuurlijk, al is ze met haar gravelinborst natuurlijk niet de meeste voor de hand liggende WC-keuze. Qua uiterlijk dan wel weer een publiekstrekker
We doen wel meer dan alleen masters en slams..sowieso alle NL toernooien. Je had overigens wel een PM moeten krijgen, je staat niet in de lijst zie ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:16 schreef jojomen4 het volgende:Het is dat APK me er aan herrinnerd anders had ik niet eens meegedaan. Ik dacht zelfs dat Wimbledon zou beginnen omdat ik gelezen dacht te hebben dat het 10 ATP Master Series waren en 4 GS.
Wat de Ordina Open er tussen doet begrijp ik dan niet echt.
Ik ga ook maar voor Andreev op dag 1.GL.
Wie beheert die lijst, dan stuur ik die een PM om me toe te voegen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We doen wel meer dan alleen masters en slams..sowieso alle NL toernooien. Je had overigens wel een PM moeten krijgen, je staat niet in de lijst zie ik.
Die is al begonnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:39 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: Ancic
mag niet, is al begonnen en is 1-1 in games (rain delay)quote:Op zondag 15 juni 2008 16:39 schreef Cavalier1 het volgende:
dag 1: Ancic
XLquote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wie beheert die lijst, dan stuur ik die een PM om me toe te voegen.
XLquote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef jojomen4 het volgende:
Wie beheert die lijst, dan stuur ik die een PM om me toe te voegen.
Wij hoopten dat jij ook goed zou presteren op Roland Garros hoor. Mag je andersom ook wel doenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu hopen op de blessure van Andreev.
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu hopen op de blessure van Andreev.
Doe ik meequote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 2: Gicquel
Ah opgave.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef Tim86 het volgende:
Haha dit is wel triest zeg
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Tim86 het volgende:
3e keer al dat ik een geblesseerde speler pak
quote:Op zondag 15 juni 2008 02:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Andreev
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga ook maar voor Andreev op dag 1.GL.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 2: Verkerk
Meeloper!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
Dag 2: Verkerk.
quote:
Was ook een risico.. Een Q is al gewend aan het gras, Fognini is sowieso een graskneus die bovendien net uit Sopot kwamquote:
Weet ik, maar had ook geen zin om mee te gaan met de Vliegenbrigade of de safe spelersquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Was ook een risico.. Een Q is al gewend aan het gras, Fognini is sowieso een graskneus die bovendien net uit Sopot kwamMaar achteraf is het allemaal te verklaren natuurlijk
Gelukkig lig ik er zelf ook alweer uit
Vliegen
Tegen een Spanjaard notabenequote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef Tim86 het volgende:
hij vloog er snel uit ja
Een matige Spanjaard op gras tegen een Belg die toch wel redelijk kan serveren, normaal gesproken was het geen probleem geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond de Vliegen-keuze al opvallend, zo slecht is Granollers ook weer niet.
Echt, Granollers heeft de laatste tijd stappen gemaakt hoor. Is goed geacclimatiseerd op de tour (mede door de mede-Spanjaarden die steeds allrounder worden), heeft ook op gras geen slecht spelletje.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een matige Spanjaard op gras tegen een Belg die toch wel redelijk kan serveren, normaal gesproken was het geen probleem geweest.
Gelukkig, dan Dag 3: wederom Verkerkquote:Op maandag 16 juni 2008 20:05 schreef Tim86 het volgende:
via Firefox heeft Martin gewonnen ja, geen gameverlies
Alles staat alweer in 1 excel.... moet alleen de punten nog toekennen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lukt het nog met de stand, XL?
Jammer, maar een dappere poging...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk gok ik goed met Andreev; dan zit een goed resultaat er dik in!
Maar dat levert geen bijltjesdag opquote:
Bekende gedachte.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil Ancic bewaren, dus Ferrer maar gekozen.
Ferrer en Ancic bewaren was niet nodig, want die spelen nu tegen elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het had er nog best ingezeten ook.
Nou ja, jammer. Alleen met een toernooioverwinning zou ik echt zijn opgeschoten en daarom wilde ik Ferrer, Gasquet () en Ancic nog niet gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |