quote:
Je bent liefquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Ik mag er niks meer van zeggen van mezelf, dus zeg ik maar TVP
Terug Vind Post. Kortom dat het topic in je actieve topics staatquote:Op zondag 1 juni 2008 22:02 schreef dekouwe het volgende:
what the hell betekend tvp ?
Ik heb dat nog nooit gebruikt.. is dat handig?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Terug Vind Post. Kortom dat het topic in je actieve topics staat
Ja daar moet ik eigenlijk elke keer als ik iemand uit de top 5 kies aan denkenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Missie![]()
ps. weet je nog dat je voor Fed had gekozen en hij er meteen uitlag![]()
Ik had 760 punten.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:45 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens de excel scoresheet kwijt![]()
Dan wordt dus wat topics gaan teruglezen![]()
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelfquote:Op maandag 2 juni 2008 08:45 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens de excel scoresheet kwijt![]()
Dan wordt dus wat topics gaan teruglezen![]()
Wel om te kijken waar je volgend jaar punten moet verdedigen, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelf. Op zich hoeft dat dus niet.
* Bruce117 heeeft zelfs een excelbestand met de bijgewerkte tussenstand tot en met gisteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de tussenstand in scores van voor RG, en de tussenstand van RG zelf. Op zich hoeft dat dus niet.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 heeeft zelfs een excelbestand met de bijgewerkte tussenstand tot en met gisteren.
Moet je na RG een leuke post van maken, ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef XL het volgende:
Het gaat inderdaad om de historie... en ook mijn overzichten met wie zich vaak door welke speler liet naaien en overige statistische informatie.
Statistiekenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef XL het volgende:
Het gaat inderdaad om de historie... en ook mijn overzichten met wie zich vaak door welke speler liet naaien en overige statistische informatie.
Ik ook, maar let op het woordje bijnaquote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Statistieken![]()
Krijg bijna zin om het zelf te gaan maken.
Ik ben aan het kijken of ik er een wedden-op-sport machine van kan maken. De kennis van de top10 voorspellers samen bundelen en tegen de wedsites aanhouden. De kans vergroten door voor spelers te kiezen die door topvoorspellers veel gekozen worden. De intelligentie in het spelletje, waarin je niet te vroeg voor toppers moet kiezen moeten daarbij zorgen voor interessantere quotes bij de sites. Uiteraard heb ik nog geen resultaten, maar ik wil het wel onderzoeken.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet je na RG een leuke post van maken, ben ik wel benieuwd naar
Als het niet teveel moeite kost natuurlijk![]()
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).quote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hallo, mag ik ook meedoen?
Missy zit inmiddels wel ongeveer vast met haar mogelijkheden en er zitten nog ruimschoots genoeg punten in voor ons om ook haar in te halen. De koppositie lonkt zeer nadrukkelijk voor je!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa XL, we zijn weer een rondje verder
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).
De logische keuzes die elke dag gemaakt worden leveren vaak geen interessante odds op in ieder geval.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:15 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken of ik er een wedden-op-sport machine van kan maken. De kennis van de top10 voorspellers samen bundelen en tegen de wedsites aanhouden. De kans vergroten door voor spelers te kiezen die door topvoorspellers veel gekozen worden. De intelligentie in het spelletje, waarin je niet te vroeg voor toppers moet kiezen moeten daarbij zorgen voor interessantere quotes bij de sites. Uiteraard heb ik nog geen resultaten, maar ik wil het wel onderzoeken.
Dus ik kan vandaag niet meer voor Ljubicic gaan? Waneer kan ik dan wel mee doen?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen kan je dit toernooi niet meer meedoen. Je moet wachten op het volgende toernooi (zie OP).
De meest logische niet, maar de toppers worden door het spel min of meer gedwongen niet de meest logische keuze te maken. De toekomst zal uitwijzen of vele kleine winsten kunnen opwegen tegen incidentele verliezen... maar opgaves, die een groot deel van de uitschakelingen beinvloeden, worden vaak niet meegeteld door wedsites en daar verlies je dus ook niet op.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De logische keuzes die elke dag gemaakt worden leveren vaak geen interessante odds op in ieder geval.
Nee, joh. Ik onderzoek dat gewoon voor mezelf. Om er zelf rijk van te worden. Wat jullie doen maakt mij niet uit. Jullie spelen gewoon het spelletjequote:Op maandag 2 juni 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan we dan met stakes spelen? Dat je er een toto van maakt?
Bij een opgave ligt het er maar net aan wat de regels zijn. Sommige bookies betalen al uit als er één bal geslagen is, anderen pas als de hele wedstrijd is afgerond. De meesten werken op dit moment met de regel dat de eerste set afgemaakt moet zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:37 schreef XL het volgende:
[..]
De meest logische niet, maar de toppers worden door het spel min of meer gedwongen niet de meest logische keuze te maken. De toekomst zal uitwijzen of vele kleine winsten kunnen opwegen tegen incidentele verliezen... maar opgaves, die een groot deel van de uitschakelingen beinvloeden, worden vaak niet meegeteld door wedsites en daar verlies je dus ook niet op.
Gemiddeld zo'n 20% winst per dag.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een opgave ligt het er maar net aan wat de regels zijn. Sommige bookies betalen al uit als er één bal geslagen is, anderen pas als de hele wedstrijd is afgerond. De meesten werken op dit moment met de regel dat de eerste set afgemaakt moet zijn.
Maar ik denk dat er, op deze manier in ieder geval, niks te halen valt.
Als je de odds even bekijkt van jouw keuzes tot nu toe:
Acasuso: 1,20
Llodra: 1,45
Safin: 1,1
Junquiera: 1,25
Soderling: 1,12
Djokovic: 1,02
Monfils: 1,45
Almagro: 1,2
Gonzalez: 1,3
Voor The_General:
Muray: 1,05
Verdasco: 1,16
Benneteau: 1,16
Almagro: 1,05
Ancic: 1,10
Mathieu: 1,6
Ferrer: 1,20
Djokovic: 1,10
Gonzalez: 1,30
Niet echt heel spectaculair of wel, zeker als je bekijkt dat bijna iedereen er al uit ligt met dit soort 'zekerheidjes' die eruitvlogen.
Ja klopt, jullie staan er beter voorquote:Op maandag 2 juni 2008 13:20 schreef XL het volgende:
[..]
Missy zit inmiddels wel ongeveer vast met haar mogelijkheden en er zitten nog ruimschoots genoeg punten in voor ons om ook haar in te halen. De koppositie lonkt zeer nadrukkelijk voor je!
Ik heb Stepanek Fed en Nadal nog. Stepanek wint natuurlijk van Ferrer.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL heeft gewoon Ferrer, Fed en Nadal nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |