quote:Op zondag 1 juni 2008 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
meh. zwaar incompetent en hypocriet is ie. geen wonder dat jij hem zo op handen draagt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef GewoneMan het volgende:
@SCH laat het misschien maar weg![]()
ik wil hem vooral bedanken voor de uitstekende beslissing om ermee te stoppen![]()
daar moet op gedronken worden![]()
* GewoneMan pakt een biertje
proostquote:
mwoah ben ik het niet mee eens... taloze malen is zijn onkunde en slotjes geilheid aan de kaak gesteld, keer op keer vroegen de gebruikers in behoorlijke aantallen om verbetering. die is nooit gekomen. niet fair om nu de boodschappers de schuld in de schoenen te schuiven. je lijkt SCH welquote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Zonde, heeft nooit echt een goede kans van de users gekregen. Heeft wel een aantal zaken direct op de kaart gebracht.
[ afbeelding ]
Mag ik, als gebruiker, zeggen dat gronk het gewoon prima gedaan heeft?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mwoah ben ik het niet mee eens... taloze malen is zijn onkunde en slotjes geilheid aan de kaak gesteld, keer op keer vroegen de gebruikers in behoorlijke aantallen om verbetering. die is nooit gekomen. niet fair om nu de boodschappers de schuld in de schoenen te schuiven. je lijkt SCH wel
natuurlijk mag je dat zeggen. ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mag ik, als gebruiker, zeggen dat gronk het gewoon prima gedaan heeft?
dat is idd niet onmogelijk, echter vind ik dat wel een slecht excuus daar zijn onkunde meerdere malen door meerdere users is aangekaart en dan druk ik me nog zachtjes uitquote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
vna mij had ie het best wat langer mogen proberen. Gronk is geen slecht persoon, maar ik had sterk de indruk dat hij in het diepe werd gegooid.
"Catching up some buckshot" is nou niet echt een correcte Engelse uitdrukking...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef Drugshond het volgende:
Zonde, heeft nooit echt een goede kans van de users gekregen. Heeft wel een aantal zaken direct op de kaart gebracht.
[ afbeelding ]
Joh hou alsjeblieft op met dat natrappen. 't Zegt wel wat over je.quote:
Dan ken je de manipulatieve wijze van Drugshond nog niet. Ik heb wel een beetje een idee hoe het achter de schermen gaat..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is idd niet onmogelijk, echter vind ik dat wel een slecht excuus daar zijn onkunde meerdere malen door meerdere users is aangekaart en dan druk ik me nog zachtjes uit
Als je er buitengewoon veel genoegen in schept andere users te beledigen en te schofferen, dan moet je geen moderator worden. Of laat ik het anders zeggen: dan moet 'men' je geen moderator laten worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
vna mij had ie het best wat langer mogen proberen. Gronk is geen slecht persoon, maar ik had sterk de indruk dat hij in het diepe werd gegooid.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mag ik, als gebruiker, zeggen dat gronk het gewoon prima gedaan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |