Geen probleem voor de mensen met advquote:Op zondag 1 juni 2008 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Schappelijke tijd ook.
wat is laat...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:42 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een kut kijktip. Veel te laat
23:20 op zondag avond als je er maandag om 7 uur uit moetquote:
Strakke voorzet welquote:Op zondag 1 juni 2008 23:48 schreef TLC het volgende:
0-2 Defoe, wat een verdediging![]()
Oh Roberts van Sparta is ingevallen
Dank je, verder is het hem niet van het spel, want hij is wit , ging om donkere spelerquote:Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ashton speelt bij West Ham, is net de 'talent' fase voorbij.
Wat houdt het vetgedrukte in?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Strakke voorzet wel
eens de opstelling van engeland zoeken
England team just in: James, Johnson, Woodgate, Ferdinand, Bridge, Beckham, Gerrard, Barry, Downing, Defoe, Ashton.
waar komt ashton vandaan ? goede speler in euro 2008
verder goede spelers wel hoor, 2e helft kijk ik wel
Dat het zeker geen B spelers zijn. Hierboven stond dat er een B team zou spelen, vind ik zeker meevallenquote:
Waarom is Barry dan niet vet en Defoe wel?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat het zeker geen B spelers zijn. Hierboven stond dat er een B team zou spelen, vind ik zeker meevallen
Omdat ik die speler niet ken.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom is Barry dan niet vet en Defoe wel?
quote:
Nou ja, vrijwel alle Man. united en Chelsea-spelers zijn er niet bij. En daarnaast highlight je spelers als Woodgate, Bridge en Defoe, die wel degelijk B-keus zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat het zeker geen B spelers zijn. Hierboven stond dat er een B team zou spelen, vind ik zeker meevallen
Toch nog altijd 'maar' 36 hoor ...quote:
nee dat zou engeland-belgie zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je zeggen dat het bijna een vakantiewandeling is voor Engeland ... of nee ...
Tegen België spelen is tegenwoordig zo voorspelbaar dat het zelfs voor de tegenstander een strafkamp ipv een vakantie isquote:Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee dat zou engeland-belgie zijn
Voor je het weet gaan die driehoekjes maken zodat je als verdediger helemaal niet meer weet waar je bent ...quote:Op maandag 2 juni 2008 01:27 schreef TLC het volgende:
Bij deze wil ik T&T veel succes wensen als ze hun eerste WK kwalificatiewedstrijd gaan spelen tegen het altijd lastige Bermuda
Ik vind hem niet zo goed, want Jorien vindt hem ook niet zo goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef Dos37 het volgende:
0-3 geworden, nog een schande als je ziet hoe die eerste 2 doelpunten erin vlogen.
Barry is goed en moet dus niet naar Liverpool
Van mij mag hij hoor, zou weer een nutteloze aankoop zijn van Benitez, aangezien ze al een exact zelfde soort speler hebben in Xabi Alonso.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef Dos37 het volgende:
0-3 geworden, nog een schande als je ziet hoe die eerste 2 doelpunten erin vlogen.
Barry is goed en moet dus niet naar Liverpool
Die mag toch zijn koffers pakken?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van mij mag hij hoor, zou weer een nutteloze aankoop zijn van Benitez, aangezien ze al een exact zelfde soort speler hebben in Xabi Alonso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |