sbsquote:Op zondag 1 juni 2008 15:43 schreef BB-King het volgende:
SBS6 weer met hun beruchte terugblik..
WHO GIVES A DAMN !!!
Dat zeg ik niet. Het enige dat ik zeg is dat het niet meer dan logisch is dat je tegen Wales de overhand hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:39 schreef Libris het volgende:
[..]
Wat wil je dan 3-0 in de eerste 10 mins?
Precies. Hij doet niet mee in het kaats-spel, maar houdt de bal vaak te lang bij zich. Net proberen die actie te maken, net die twee extra balcontacten die het spel flink vertragen maar niks opleveren.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij is gewoon teveel aan het kutten met de bal, ook de vorige wedstrijd.
Pluspunt is wel dat hij het Bassie zo wel érg makkelijk maakt als v. Persie fit is.
quote:
tja nederland-italie was pijnlijk 2 jaar terugquote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef xFriendx het volgende:
Mja, ondanks de goal ben ik er nog niet zo kapot van. Het is 'maar' Wales, ook al gooien die de boel misschien dicht. Wellicht zal een Italie of Frankrijk meer open spelen waardoor je niet de hele tijd bezig bent met een muur te slechten, echter zijn die spelers ook meteen van een ander kaliber.
Waar onze kwaliteiten ook beter voor zijn. Tegen zo'n team voetballen is gewoon erg lastig tegen Italie en Frankrijk moet je meer oppassen, maar je hebt ook meer ruimte voor je technische spelersquote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef xFriendx het volgende:
Mja, ondanks de goal ben ik er nog niet zo kapot van. Het is 'maar' Wales, ook al gooien die de boel misschien dicht. Wellicht zal een Italie of Frankrijk meer open spelen waardoor je niet de hele tijd bezig bent met een muur te slechten, echter zijn die spelers ook meteen van een ander kaliber.
Een plus puntje voor Mathijssenquote:
je eigen oud spelers vervloekenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:46 schreef GGMM het volgende:
GVD, Van de vaart schiet 90 keer per wedstrijd op goal, wat een teringzak is dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |