Een matjequote:Op zondag 1 juni 2008 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat heeft Sneijder nou in zijn nek zitten?
True gaat niet verkeerd, maarja wales met 11 man voor de goalquote:Op zondag 1 juni 2008 15:21 schreef Sora het volgende:
nou alles behalve slecht. rondspelen gaat prima, tempo moet nog wat omhoog maar dat komt vanzelf wel.
Wales de schuld geven dat Nederland er simpelweg niet door komt.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:22 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
True gaat niet verkeerd, maarja wales met 11 man voor de goal
Als het wonderteam van Feyenoord speelt niet nee...quote:Op zondag 1 juni 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
Wat een lawaai daar...![]()
Dat is toch niet altijd zo?
Jaquote:Op zondag 1 juni 2008 15:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Wales de schuld geven dat Nederland er simpelweg niet door komt.
De kuip, meeste geluid komt daar vandaanquote:Op zondag 1 juni 2008 15:25 schreef Oblivion het volgende:
Wat een lawaai daar...![]()
Dat is toch niet altijd zo?
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als het wonderteam van Feyenoord speelt niet nee...![]()
Door al die rellen bedoel je?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De kuip, meeste geluid komt daar vandaan
Nederland speelt ook met elf man voor de goal.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:22 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
True gaat niet verkeerd, maarja wales met 11 man voor de goal
Tja echt uitdaging zit ook niet bij het elftal van Wales, hebben pas een keer aan WK meegedaan en dat is 50 jaar geleden en nog nooit aan het EK.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nederland speelt ook met elf man voor de goal.
ik zie robben genoeg acties maken?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:28 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind dat weinig spelers (Sneijder, VDV, Robben) ook werkelijk de actie durven maken, het is alleen maar een beetje simpel passen (vaak terug ook) en een schot van 20 meter of meer.
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een grafsfeer daar in De Kuip zeg. Oh wacht...
Ik wil hier niks mee aantonen. Wel wil ik er mee zeggen dat het de plicht is van Nederland om door de verdediging van Wales heen te komen. Excuses dat Wales te verdedigend speelt, gaat er natuurlijk niet in. Wales heeft dat recht vanzelfsprekend. Als Nederland er niet door komt, wat dus het geval is, moeten ze er proberen wel door heen te komen. Dat dat niet makkelijk zal zijn, is waar.quote:
Liever Van der Vaart wisselen voor Van Persie (en nee ik kijk niet met een Feyenoordbrilquote:Op zondag 1 juni 2008 15:30 schreef BrandX het volgende:
kan De Zeeuw geen plaats maken voor afellay ofzo?
Heitinga dan een linie naar voren graag.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:30 schreef BrandX het volgende:
kan De Zeeuw geen plaats maken voor Boulah ofzo?
iddquote:Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Falco het volgende:
Het wordt tijd voor wat striemende fluitconcerten.
ja, kan die achterin niet blunderen, net als zn fout donderdagquote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heitinga dan een linie naar voren graag.
Wat een humor.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een grafsfeer daar in De Kuip zeg. Oh wacht...
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:30 schreef BrandX het volgende:
kan De Zeeuw geen plaats maken voor afellay ofzo?
Lolquote:Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef Fiskus het volgende:
wtf, die keeper van wales ziet er uit als een meisje van 16
neequote:Op zondag 1 juni 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ooijer valt als rechtsback gigantisch door de mand.
En Feijenoord wil hem graag hebben voor die positie.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou hem doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef Fiskus het volgende:
Kan Bosz niet beter zijn koffers pakken?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
En Feijenoord wil hem graag hebben voor die positie.
en die verdediger lijkt op Gerrardquote:Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef Fiskus het volgende:
Ja, want hij heeft als rechtsbank inderdaad al enorm veel te doen gehad.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij is wel slecht goed genoeg voor Feyenoord hoor, maak je niet drukquote:Op zondag 1 juni 2008 15:34 schreef Happel het volgende:
[..]
En Feijenoord wil hem graag hebben voor die positie.
Het probleem is nou juist dat hij daar niet veel kan.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft als rechtsbank inderdaad al enorm veel te doen gehad.
De overhand ja, nogal wiedes tegen Walesquote:Op zondag 1 juni 2008 15:37 schreef Libris het volgende:
Wat zijn jullie een zwartkijkers. Nederland heeft de complete overhand. Het is alleen een beetje moeilijk scoren met 21 man op de helft van Wales.
* Libris vol vertrouwen naar EK kijkt
Jij bent echt een typische SBS6 kijkerquote:Op zondag 1 juni 2008 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb me huis al oranje versierd
en de straat hangt ook vol met slingers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |