Dat dus, en dat zijn de betere uitgaves dan je hier in NL kan verkrijgenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef McKillem het volgende:
Ik bestel al mijn shit altijd online, vooral die zgn kartonnen digipacks en speciale edities.
Blijven ze in een betere conditie.
Al mijn kartonnen en anderzijds vage meuk ziet er nog prima uit.
Bovendien scheelt het via ebay vaak minimaal 5 euro per cd dat is inclusief verzendkosten.
Vaak idd speciale edities die je in de winkel niet 1,2,3 ziet liggen. Maar het grootste voordeel in mijn optiek is toch wel de aanschafprijs online. En het gemak.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:02 schreef Ixnay het volgende:
Betere uitgaves? Bedoel je dan het geluid, of dat er een extra nummertje bijzit dat niet goed genoeg was voor het echte album?
Of een live versie van een oud nummer?
Daar heb je 1 van de redenen waarom ik een cd koop, die op mijn laptop zet, die cd in mn vitrine donder en hem niet meer aanraak.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Nepthys het volgende:
Terechte klacht.
Als een paar van die tandjes die de cd op z'n plaats houden afbreken is ook meteen het hele hoesje verprutst, aangezien je dan niet even kan wisselen met een ander cd hoesje.
Dat ook nog eens. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt, maar ik probeer die dingen zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:52 schreef Nepthys het volgende:
Terechte klacht.
Als een paar van die tandjes die de cd op z'n plaats houden afbreken is ook meteen het hele hoesje verprutst, aangezien je dan niet even kan wisselen met een ander cd hoesje.
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef McKillem het volgende:
Ik bestel al mijn shit altijd online, vooral die zgn kartonnen digipacks en speciale edities.
Blijven ze in een betere conditie.
Al mijn kartonnen en anderzijds vage meuk ziet er nog prima uit.
Bovendien scheelt het via ebay vaak minimaal 5 euro per cd dat is inclusief verzendkosten.
Yep hier ook.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar ik zet zo'n CD dan ook in de kast en die komt er bijna nooit meer uit. Ik rip alles op mijn comp.Dus heeft dan ook niet veel te lijden.
het mag er dan soms wat goedkoper uitzien, maar die krengen zijn duurder dan die kunststof hoesjes om te laten maken...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Ixnay het volgende:
Dat vind ik nou zo lame he. Ga je in je recordshop kijken of de nieuwe releases al binnen zijn waar je op wachtte, en inderdaad ze hebben alles binnen.
Maar iedere artiest/label vindt het blijkbaar nodig om zo'n gaar kartonnen hoesje om hun nieuwste plaat te doen. Als het een week in de platenbak staat is de onderkant al helemaal afgerafeld.
En dan staat het ook zo mooi in je cd-collectie, alle rechte cd's op een rijtje en dan ineens zo'n cheapass kartonnetje er tussen. En dan is het de bedoeling dan je over 20 jaar die verzameling nog hebt, maar dan zijn die "digipak's" al lang versleten natuurlijk door de zon en door het gebruik.
Klacht: Breng geen digipak's karton meer uit maar gewoon een doorzichting kunststof hoesje dat zijn waarde behoudt.
Is ook logisch. Moet gevouwen, gelijmd etc worden en het is karton, terwijl je de normale hoesjes op een veel simpelere manier gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het mag er dan soms wat goedkoper uitzien, maar die krengen zijn duurder dan die kunststof hoesjes om te laten maken...
ja, maar als je een demo uit wil brengen in een kartonne hoesje, moet je wel weer dieper in de buidel tastenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ook logisch. Moet gevouwen, gelijmd etc worden en het is karton, terwijl je de normale hoesjes op een veel simpelere manier gemaakt kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |