kan zelf ook pas vanaf de 9e uitdagenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kan je mij alvast uitdagen dan? Ik kan dat nog niet. Ik zie dan vanzelf de 9e een uitdaging om te accepteren.
gemaild heeftquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meteen een GM mailen ajb. Had ik vorige keer ook en toen begonnen we opeens pas een week later.
quote:
Geen angst de jeugd ligt voor 5 dagen stil.quote:Je bent lid van deze competitie. Je team is zichtbaar in de competitietabel vanaf het moment dat de wedstrijden voor het volgende seizoen zijn gecreëerd.
Fok Youth Premier League (209580)
quote:Volgende ronde
Competitie is afgerond (seizoenspauze - 5 dagen)
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:08 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kan zelf ook pas vanaf de 9e uitdagen
Ook al vind ik m iets te oud hoop ik dat ie de komende seizoenen iig een hoop doelpunten maakt.quote:Terry van der Silk (54976190)
27 jaar en 70 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 17-07-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 94 250
Loon: 39 998 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
quote:05-06-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
teamfeest staat inm op moordadig. Dat wordt leuk komende woensdag. Dan speel ik een friendly tegen een div genoot uit de VI waar ik uit degradeer. Nu maar hopen dat ze zn spelers ook echt vermoorden.quote:04-06-2008 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
Dat staat er al sinds maandag. Vijf dagen stil zou zaterdag weer beginnen moeten zijn, maar als er nu nog geen wedstrijden zijn, zijn die er zaterdag ook nog niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 om 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Geen angst de jeugd ligt voor 5 dagen stil.
In mijn ogen houd dat in dat ze Zaterdag t programma bekent maken voor de rest van t seizoen en dat volgende week dan pas de wedstrijden beginnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat staat er al sinds maandag. Vijf dagen stil zou zaterdag weer beginnen moeten zijn, maar als er nu nog geen wedstrijden zijn, zijn die er zaterdag ook nog niet.
Nogmaals, zo ging het aan het begin twee seizoenen terug ook en toen begonnen we dus een week later.
Hehe die discussie hebben we al gevoerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1 FC Mei III.16 Replaces Mercurius Rotterdam
2 VV Drunen
3 SVAP
4 Dragon Boys
5 Ooienvaars '03 Qual. Gruoninga Victorium V.238
6 bosjes Qual. Sporting Wôrmâhveâh V.187
7 FC Sjakka V.103 Replaces F.C. Griffin
8 Blatende Apen V.14 Replaces wijgaanvoordetien
Edit: Je gaat me toch niet vertellen dat je met max 261 en gemiddeld 205.5 hatstats rechtstreeks promoveert?![]()
hehe dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt. in 1 week stijgen er spelers op passen en verdedigen.quote:Lauge Rath-Friis: 17 jarige trainie
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
Manu Overmars: mn 25 jarige mid
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Geovanni Meurisse: 18 jarige trainie
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
Lampis Iloridis: 19 jarige trainie
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
quote:Eef Visch:
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from titanic to extra-terrestrial.
quote:Thimo van Stiphout:
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from disastrous to wretched.
Nu gaan zoeken naar een SN verdediger en een PM-traineequote:Sold a player and received 1 439 640 €
05-06-2008
Sold a player and received 2 604 000 €
Ik snap wel dat het middenveld belangrijk is, maar dan nog, als je gemiddeld 205 hatstats haalt is dat serieus minder dan 255 gemiddeld als ik had. Het seizoen draait namelijk niet op 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:25 schreef 44pje het volgende:
[..]
Hehe die discussie hebben we al gevoerdHatstats zeggen niet alles, zeker niet als je AO met vleugel- of centrumaanval speelt.
Op wie zet jij je geld?
Total Def Mid Att
277 105 93 87
Total Def Mid Att
261 52 129 96
Maar bedankt voor de felicitaties
Jij haalde de max waarden erbijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het middenveld belangrijk is, maar dan nog, als je gemiddeld 205 hatstats haalt is dat serieus minder dan 255 gemiddeld als ik had. Het seizoen draait namelijk niet op 1 wedstrijd
Nog niet helemaal dus...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Even een vraagje over psi tool
als bij een speler de volgende gegevens staan:
Positiespel[Vorm=Hoog]=8.38
Positiespel[Vorm=Gemiddeld]=8.42
Positiespel[Vorm=Laag]=8.46
Positiespel[Loon]=7.85
en zijn huidige niveau is uitstekend positiespel met goed vorm, dan is hij dus halverwege zijn training naar het volgend niveau?
Tevens mijn twee basisspitsen een niveau in positiespel omhoog (waarvan ik er vorige week ook 1tje net heb aangekocht)... Al met al een redelijke vrijdag!quote:David Jeune (203415834)
17 jaar en 18 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 08-09-2008
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 477 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Annooo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk
Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk -> goed
Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: redelijk
Scoren:waardeloos
Spelhervatting: goed
Wingback, winger (staat te koop) en 3 positiespeltrainees gestegen in passenquote:Luis Gualda:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Alan MacCarthy:
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Belarmino Cuence:
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van zwak naar matig.
Wienus Noordland:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
İsmail Yaşıl:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
edit: 6 weken eruit geweest nu een pleister en nog steeds goed in vormquote:Bla¸ Botonjič
TSI = 26 980, 21 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Dennie van de Beek
TSI = 79 690, 29 jaar en 6 dagen, goed in vorm
Heeft uitmuntend ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: matig
5-5-0 openingen maken, 10 spelers langzamerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:17 schreef Anno20 het volgende:
Mocht ik overwegen om passen te gaan trainen voor de komende twee trainingssessies, wat adviseren jullie me dan?
Bij zo'n 5-5-0 opstelling train je toch sneller passen dan bij een meer aanvallende variant door verschil in trainingstype? Welke passentrainingsvorm hoort er bij de verdedigende opstelling? Krijgen ook alle posities evenveel training?
Zo wordt het vorm=hoog niet bedoeld in PsicoTSI. Ze bedoelen of het achter de komma hoog of laag is; bij goed betekent vorm=hoog dus 6,9 en vorm=laag 6,1. Ongeveer.quote:
Korte pass (de aanvallende variant) traint sneller dan de verdedigende variant (steek passes ofzo?). Omdat je dus meer trainees kan trainen met de verdedigende variant, 10 tegen 8 per wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:17 schreef Anno20 het volgende:
Mocht ik overwegen om passen te gaan trainen voor de komende twee trainingssessies, wat adviseren jullie me dan?
Bij zo'n 5-5-0 opstelling train je toch sneller passen dan bij een meer aanvallende variant door verschil in trainingstype? Welke passentrainingsvorm hoort er bij de verdedigende opstelling? Krijgen ook alle posities evenveel training?
Ik zelf heb afgelopen zondag ook mee genomen met korte passen trainen. En heb woensdag 2-5-3 gespeeld. Nu zijn er in 1 week 3 spelers op passen gestegen en dat vind ik toch aardig wat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:17 schreef Anno20 het volgende:
ofquote:Vleugelspel Vleugelspel Vleugelspelers (Vleugelverdedigers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
De 1e gaat t snelste aangezien er weinig spelers training krijgen. Maar met de aanvallers erbij (optie 2) zijn t er max 5 das dus ook niet veel en zou ook relatief snel moeten gaan. Tenzij zoals ik opperde al mn spelers naar de vleugels toe zet. Maar dan vraag ik me weer af of dat kan en of dat dan invloed heeft op de training. omdat je dan in eens 10 vleugel spelers hebt. Of telt dat "naar de vleugel" maar als een halve training?quote:Vleugelaanval Vleugelspel Aanvallers en vleugelspelers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |