Haha, nieuwe 'random feature' in het spel dus.. Nouja, is dat in ieder geval ook geregeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef Anno20 het volgende:
geaccepteerd... kon wel gewoon!
uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb Division One verlaten, kan ik worden uitgenodigd voor Premier League? JeugdVoetbal diepFries (748936)
En geaccepteerd. Nu moet Wurdsje nog de overstap zien te maken. Maar is die niet oprichter/beheerder van Division One? En/of kan hij dus uit die competitie stappen?quote:
Wurdsje zal als beheerder de competitie moeten verwijderen en dan moet iemand anders deze weer overnemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En geaccepteerd. Nu moet Wurdsje nog de overstap zien te maken. Maar is die niet oprichter/beheerder van Division One? En/of kan hij dus uit die competitie stappen?
ook hier deed iedereen netjes mee, geloof dat er in totaal 1 WO is geweest omdat iemand met vakantie wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben ik op zich wel voor. Hebben we nu 16 'actieve' deelnemers? In Division One maakte volgens mij iedereen iedere week wel netjes z'n opstellingen, etc.
1) Hoe is/was dat in Premier League?
En 2) Hoe denken de andere deelnemende Fok!kers daar over?
16 betekent wel 2 volle seizoenen wedstrijden, 30 wedstrijden en dus meer dan een half jaar 'gebondenheid'.
geregeld. moet nu weg, accepteer hem laterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dan moet je alleen effe je huidige comp verlaten
verlaat je comp en ik nodig je uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef nicomart het volgende:
Ik wil in principe ook wel in een andere jeugdcompetitie. Geloof dat er nu 4 WO's bij ons in zaten
quote:Robin Kessels (204269733)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 20-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 473 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ok ik ben vrij!quote:
Mooie pull AR!quote:
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
quote:Je team heeft 7.5 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Joselino Sant'Anna (185613041) onlangs is verkocht voor 3 000 ¤.
Jong Dynamo Delft Zwijnenstal 05-06-2008 14:05quote:
ik hoop hem voor het weekend vol te krijgen zodat we zondag over een week weer kunnen beginnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef rompompom het volgende:
Ik zit nu ook in league 209580. Effe snel volsmijten die handel, zo snel mogelijk weer beginnen!
[..]
Jong Dynamo Delft Zwijnenstal 05-06-2008 14:05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |