Heeeerlijk zonder overstap en vertraging om kwart voor 1 in Nijmegen aangekomenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, lang leve Prorail ()
Heenreis, wisselstoring bij Amersfoort (vertraging 30 min.)
Terugreis wisselstoring bij Diemen (vertraging ruim 45 min)![]()
![]()
![]()
Ik was pas na 2 uur thuis![]()
NB: bijna mythisch PM.quote:Freek-Jan Ehrens
TSI = 107 910 , 26 years and 26 days, inadequate form
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities
Wage: 76 698 €/week
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate
quote:Supporters Club : 2407 members
Fan mood : delirious
Season expectation : We belong in the top 4
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, lang leve Prorail ()
Heenreis,Verslapen wisselstoring bij Amersfoort (vertraging 30 min.)(vertraging 90 min.)
Terugreis wisselstoring bij Diemen (vertraging ruim 45 min)![]()
![]()
![]()
Ik was pas na 2 uur thuis![]()
Hey Gefeliciteerd! Welkom terug!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:09 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Net terug van een weekendje Pinkpop en gelukkig ben ik gepromoveerd naar VI![]()
Gelijkspel tegen de uiteindelijke kampioen (genaaid door de ME) maar who cares
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:49 schreef One_conundrum het volgende:
Vbiiiiiiiiiiiiiiiier en TIETE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmmm ik zet denk ik mijn midmid morgen te koop en dan haal ik een nóóóg betere.
weltrusten ej
Filmpje? Welk filmpje?quote:Op maandag 2 juni 2008 01:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
SW: hou ons op de hoogte van het youtube filmpje
De vorige x waren er wel picsquote:
hehe ga je weer voor degradatie?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:45 schreef Wurdsje het volgende:
VII.553
League ranking: 668 / 1024
valt dus wel meealhoewel ik waarschijnlijk wel onderin de middenmoot zal meedraaien..
Voor mij ook ik denk dat ik leuk mee kan doen bij de bovenste 3 a 4 maar dat ligt ook aan de ME als ie me net zo naait als dit seizoen vlieg ik r gewoon weer uit.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
Zoals ik het nu bekijk valt het mee.
hehe op zich wel een idee natuurlijkquote:
hahahaha en dat terwijl ik degradeer. Ok t is r maar 1 maar ik had verwacht dat ze allemaal weg zouden lopen. Tot nu toe is t allemaal redelijk gelijk geblevenquote:02-06-2008
Je fanclub heeft er 1 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 30 ¤ op voor de clubkas.
2-5-3 is geen geldige opstelling waarin je formatie-ervaring behoudt. Mits niet meer dan 3 centrale middenvelders opgesteld, kun je het echter gewoon spelen/trainen. Ging bij mij afgelopen week namelijk wel goed (zie friendly vorige week dinsdag).quote:Op zondag 1 juni 2008 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom is 2-5-3 ineens een ongeldige opstelling??? Ik speelde dit altijd in t tussen seizoen zonder problemen en nu geeft hattrick m ineens als rood aan.
Ik trainde dan korte passen en stelde al mn trainies op om ze zo een paar trainingen passen mee te geven en zo zijn er al genoeg gestegen de afgelopen tussen seizoenen. Weet iemand of dat nu nog steeds kan of hebben ze dat ook al weer veranderd
Ik heb Division One verlaten, kan ik worden uitgenodigd voor Premier League? JeugdVoetbal diepFries (748936)quote:Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef AirRaid het volgende:
seizoen is voorbij dit geld ook voor de Fok! Youth
Parels voor de zwijnen en Yankee Juniors, degraderen naar Division One
JeugdVoetbal diepFries en Jong Wurdsje promoveren naar Premier League
jah hahaha sorry voor die post ik kwam r gisteren net achter dat ik mn vleugel ook als centrale mid had staan. Wat t totaal maakte van 4 cm'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2-5-3 is geen geldige opstelling waarin je formatie-ervaring behoudt. Mits niet meer dan 3 centrale middenvelders opgesteld, kun je het echter gewoon spelen/trainen. Ging bij mij afgelopen week namelijk wel goed (zie friendly vorige week dinsdag).
Jammer van je wedstrijd trouwens zondag. Nouja, volgend seizoen 'gewoon' weer bovenin meedraaien. Dan komt het allemaal wel goed
Ik wel, echter dien ik eerst weer in de Fok! Premier League te worden opgenomen.. Gezien ik net uit Division One ben gestapt kan ik volgens mij niet uitdagen nu. Tenminste, ik kan je wel uitdagen, maar het blijft vervolgens niet onder 'uitdagingen' staan..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:43 schreef Anno20 het volgende:
Iemand zin in een jeugdfriendly?
Jong Annooo (881161)
Haha, nieuwe 'random feature' in het spel dus.. Nouja, is dat in ieder geval ook geregeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef Anno20 het volgende:
geaccepteerd... kon wel gewoon!
uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb Division One verlaten, kan ik worden uitgenodigd voor Premier League? JeugdVoetbal diepFries (748936)
En geaccepteerd. Nu moet Wurdsje nog de overstap zien te maken. Maar is die niet oprichter/beheerder van Division One? En/of kan hij dus uit die competitie stappen?quote:
Wurdsje zal als beheerder de competitie moeten verwijderen en dan moet iemand anders deze weer overnemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En geaccepteerd. Nu moet Wurdsje nog de overstap zien te maken. Maar is die niet oprichter/beheerder van Division One? En/of kan hij dus uit die competitie stappen?
ook hier deed iedereen netjes mee, geloof dat er in totaal 1 WO is geweest omdat iemand met vakantie wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben ik op zich wel voor. Hebben we nu 16 'actieve' deelnemers? In Division One maakte volgens mij iedereen iedere week wel netjes z'n opstellingen, etc.
1) Hoe is/was dat in Premier League?
En 2) Hoe denken de andere deelnemende Fok!kers daar over?
16 betekent wel 2 volle seizoenen wedstrijden, 30 wedstrijden en dus meer dan een half jaar 'gebondenheid'.
geregeld. moet nu weg, accepteer hem laterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dan moet je alleen effe je huidige comp verlaten
verlaat je comp en ik nodig je uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef nicomart het volgende:
Ik wil in principe ook wel in een andere jeugdcompetitie. Geloof dat er nu 4 WO's bij ons in zaten
quote:Robin Kessels (204269733)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 20-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 473 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ok ik ben vrij!quote:
Mooie pull AR!quote:
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
quote:Je team heeft 7.5 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Joselino Sant'Anna (185613041) onlangs is verkocht voor 3 000 ¤.
Jong Dynamo Delft Zwijnenstal 05-06-2008 14:05quote:
ik hoop hem voor het weekend vol te krijgen zodat we zondag over een week weer kunnen beginnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef rompompom het volgende:
Ik zit nu ook in league 209580. Effe snel volsmijten die handel, zo snel mogelijk weer beginnen!
[..]
Jong Dynamo Delft Zwijnenstal 05-06-2008 14:05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |