Die heeft door haar borstkanker haar tieten moeten amputeren en is het dus geen gezicht.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef yosander het volgende:
Waarom gaan ze met die naaktkijker wel boven borsthoogte bij die jongen, maar niet bij die meid?!
Sexueel getinte beelden mogen niet voor 22:00 ofzo?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef yosander het volgende:
Waarom gaan ze met die naaktkijker wel boven borsthoogte bij die jongen, maar niet bij die meid?!
Niet, het is zo nep als maar kanquote:Op zondag 1 juni 2008 14:29 schreef Schatgraver het volgende:
Hoe weet die kijker nou of je ermee naar een jongen of meisje kijkt?
Ik sterf altijd een beetje van binnen als ik dit weer hoor, dat er mensen bestaan die denken dat het echt werkt als dat niet vermeld werd.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:23 schreef delano.888 het volgende:
"Het werkt natuurlijk niet echt, maar het is wel lachen!"
RIPquote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die heeft door haar borstkanker haar tieten moeten amputeren en is het dus geen gezicht.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sexueel getinte beelden mogen niet voor 22:00 ofzo?
Dat zou wat zijn zeg, zo van: kijk zo zie jij er naakt uit, en diegene terug: echt nietquote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef HuHu het volgende:
Zouden ze voor deze soms een technisch hoogstandje hebben gemaakt die lichaamsdetectie loslaat op het beeld van de camera en er dan een naakt lichaam overheen mapped?
En dan jij weer: dat wil ik dan wel eens controleren schatje.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg, zo van: kijk zo zie jij er naakt uit, en diegene terug: echt niet
ROFLquote:Op zondag 1 juni 2008 14:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
En dan jij weer: dat wil ik dan wel eens controleren schatje.
Daar maak je concerve blikken mee openquote:Op maandag 2 juni 2008 00:33 schreef jordeeeh het volgende:
Wat de neuk is de naaktkijker?
Ik kijk er ook niet naarquote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je maar niet met je kutkop naar TMF kijken.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Moet je maar niet met je kutkop naar TMF luisteren.
Geen tietenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die heeft door haar borstkanker haar tieten moeten amputeren en is het dus geen gezicht.
WOW, duurde gewoon 10 uur voordat deze opmerking werd geplaatst!quote:
Het is Jamba-troep, wat denk je nou zelf? Het is waarschijnlijk gewoon nog een moving wallpaper.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef HuHu het volgende:
Ik ben op zich wel benieuwd hoe 'ie werkt. Die ene met die "hardere trilstand" was gewoon het geluid van een trillende telefoon hard afgespeeld.
Zouden ze voor deze soms een technisch hoogstandje hebben gemaakt die lichaamsdetectie loslaat op het beeld van de camera en er dan een naakt lichaam overheen mapped?
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar maak je concerve blikken mee open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |