Rond die termijn ligt de bovenrand van je baarmoeder als het goed is zo halverwege je schaambeen en je navel. Soms wat hoger als je blaas vol zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Reinhilde het volgende:
We gaan naar Italie, vlakbij het Garda meer. We gaan ook zeker uitstapjes maken naar Venetie en Milaan![]()
Ik heb trouwens, als ik in mn navel naar beneden duw, dat het helemaal hard voelt. Ik ben nu 15wk2dg, is het normaal dat je baarmoeder dan al zo hoog ligt?
moest ik nog maar 7 weken wachten... wij gaan helemaal niet op vakantie...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, een hele prettige vakantie... ik moet nog bijna 7 weken wachtengelukkig tussendoor wel naar Rock Werchter
dat geprikkel zou bandenpijn kunnen zijn..misschien zelfs de baby, beetje bubbelachtig gevoel?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:22 schreef Jose81 het volgende:
[..]
moest ik nog maar 7 weken wachten... wij gaan helemaal niet op vakantie...![]()
Máár daar staat dan wel weer tegenover dat wij ons vakantiegeld bij ons spaargeld hebben gezet en we in augustus een nieuwe badkamer krijgen! En natuurlijk gaan we in de vakantie ook spulletjes kopen voor de babykamer...
![]()
Trouwens, ik ben vandaag 11 weken zwanger en ik merk al een tijdje dat het af en toe zo prikkelt in mijn buik... Het is geen buikpijn, maar gewoon het gevoel dat het een beetje prikkelt in mijn baarmoeder ofzo (Beetje lastig te omschrijven...). Herkent iemand dat? En is dat normaal?
Ik moet maandag naar de verloskundige voor een termijnecho... en hoewel ik me goed voel, geen bloedingen heb gehad en gewoon wéét dat ik zwanger ben, vind ik het toch wel spannend...
zo voelde het ook wel. ffies zwanger met klachten zeg maarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef owlet het volgende:
Vervelend Jelief, maar wel heel echt dan he? "geniet" er maar van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |