abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59171660
Engeland
Ik heb heel 2007 in Londen gewoond, mis het nog steeds vreselijk. Dus ben ik weer jaloers dat jij naar Engeland gaat

Zo, en nu weer ontopic: KD, alles ok?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:26:07 #272
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59172143
Dames, een hele prettige vakantie... ik moet nog bijna 7 weken wachten gelukkig tussendoor wel naar Rock Werchter

Liza wat eng zeg, net als de anderen zou ik zeggen, gewoon bellen hoor!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:38:24 #273
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59172543
fijne vakantie dames

dat zit er dit jaar niet in voor ons... maar we krijgen er wel een prachtig wondertje voor in de plaats
pi_59174044
Luna, gaan jullie volgend jaar met z'n viertjes
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:43:03 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59174387
Het is aangepast Juttertje
pi_59175868
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Reinhilde het volgende:
We gaan naar Italie, vlakbij het Garda meer. We gaan ook zeker uitstapjes maken naar Venetie en Milaan

Ik heb trouwens, als ik in mn navel naar beneden duw, dat het helemaal hard voelt. Ik ben nu 15wk2dg, is het normaal dat je baarmoeder dan al zo hoog ligt?
Rond die termijn ligt de bovenrand van je baarmoeder als het goed is zo halverwege je schaambeen en je navel. Soms wat hoger als je blaas vol zit.

Fijne vakantie, gelukkige vakantiegangers!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:22:18 #277
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59175941
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames, een hele prettige vakantie... ik moet nog bijna 7 weken wachten gelukkig tussendoor wel naar Rock Werchter
moest ik nog maar 7 weken wachten... wij gaan helemaal niet op vakantie...

Máár daar staat dan wel weer tegenover dat wij ons vakantiegeld bij ons spaargeld hebben gezet en we in augustus een nieuwe badkamer krijgen ! En natuurlijk gaan we in de vakantie ook spulletjes kopen voor de babykamer...

Trouwens, ik ben vandaag 11 weken zwanger en ik merk al een tijdje dat het af en toe zo prikkelt in mijn buik... Het is geen buikpijn, maar gewoon het gevoel dat het een beetje prikkelt in mijn baarmoeder ofzo (Beetje lastig te omschrijven...). Herkent iemand dat? En is dat normaal?

Ik moet maandag naar de verloskundige voor een termijnecho... en hoewel ik me goed voel, geen bloedingen heb gehad en gewoon wéét dat ik zwanger ben, vind ik het toch wel spannend...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_59177531
Jose, tuurlijk is dat spannend! Maar zoooo leuk

Owlet, thanks, bij mij zit het dus al iets hoger. Hmmm. 19e weer naar de VK, kijken wat zij zegt, het is vast niet erg.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:01:44 #279
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_59178585
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:22 schreef Jose81 het volgende:

[..]

moest ik nog maar 7 weken wachten... wij gaan helemaal niet op vakantie...

Máár daar staat dan wel weer tegenover dat wij ons vakantiegeld bij ons spaargeld hebben gezet en we in augustus een nieuwe badkamer krijgen ! En natuurlijk gaan we in de vakantie ook spulletjes kopen voor de babykamer...

Trouwens, ik ben vandaag 11 weken zwanger en ik merk al een tijdje dat het af en toe zo prikkelt in mijn buik... Het is geen buikpijn, maar gewoon het gevoel dat het een beetje prikkelt in mijn baarmoeder ofzo (Beetje lastig te omschrijven...). Herkent iemand dat? En is dat normaal?

Ik moet maandag naar de verloskundige voor een termijnecho... en hoewel ik me goed voel, geen bloedingen heb gehad en gewoon wéét dat ik zwanger ben, vind ik het toch wel spannend...
dat geprikkel zou bandenpijn kunnen zijn..misschien zelfs de baby, beetje bubbelachtig gevoel?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:08:02 #280
105850 Fuente
mamamuts
pi_59178721
Jaah alles was goed bij de verloskundige Hartje gehoord, zo leuk! Bloeddruk was goed, suiker, hb, allemaal goed.
De kleine schopte nog tegen de doptone aan, kon je echt goed horen
De baarmoeder zit inmiddels ruim 1/3 tussen schaambot en navel in, dus komt al goed omhoog
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59178961
Fijn Fuente!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:46:29 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_59182324
Goed zo Fuente!
pi_59182592
Cattie , wat snel!!! van harte gefeliciteerd!! Wat eng al dat bloedverlies, vanaf nu verplicht genieten hoor!

Heerlijk Fuente!

He KD ik dacht echt dat je inmiddels al heerlijk lag te genieten met jullie tweede kindje, sterkte en succes hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:28:04 #284
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59183555
Nog niks hier hoor, veel voorwerk maar zet wederom niet door..maar ach, het is niet anders.

Fuente, fijn dat alles goed is!
pi_59191915
Goedemorgen meiden,
Voor de meiden die niet zo goed tegen warmte kunnen en succes. Het belooft een mooie maar warme dag (uhm weekend) te worden.

KD, hou je het nog een beetje vol (domme vraag want je kan niet anders ) Ik hoop voor je dat het echt gaat doorzetten hoor. Sterkte
  zaterdag 7 juni 2008 @ 09:52:01 #286
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59192490
KD, ik heb echt zo'n medelijden met je. Misschien niet wat je wil, maar ik bedoel dat dus niet negatief. Ik hoop en zal duimen voor je, dat de bevalling nu eindelijk maar eens dooret.Hier word je toch ook gek van. Willen ze nog niet gaan inleiden ofzo, wat vroeger dan normaal omdat je er maar tegen aan blijft hikken? Want zo krijg je toch niet genoeg rust en ben je straks al helemaal uitgeput voordat je uberhaupt moet beginnen.
pi_59192578
Ik ben écht blij dat ik alleen maar geniet van de warmte
Waarschijnlijk is het wel een ander verhaal als ik straks wat boller ben dan nu en het dan bloedheet is ofzo, maar voorlopig vind ik het heerlijk
pi_59193169
Goedemorgen dames, Hier is het juist slecht weer...ziet er erg regenachtig uit
en dat nu we vanavond wilde bbq' en

Fuente fijn dat alles oke was
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:01:31 #289
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59193178
Welkom alle nieuwe zwangeren moest zo'n 6 pagina's bijlezen dus ben de namen alweer kwijt

KD, ik had toch echt gehoopt dat je je kindje in je armen kon houden ondertussen.

Wij zijn een paar dagen weggeweest, wou het vorig weekend nog melden, maar ineens toch nog druk en geen tijd meer om te fok!ken... Heerlijke dagen gehad in Limburg, mijn buik begint nu toch echt ook voor mij te groeien en zelfs de broeken die vorige week nog wel oké zaten, zitten nu niet echt lekker meer. Deze week dus nog maar even te shoppen voor kleding...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59193296
Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren die er weer bij gekomen zijn; gaat wel heel hard zo!

Ook ik ben nu bij de 37 weken aangeland!
Maar denk dat het nog wel een week of 2 kan duren, kleine schiet nog steeds afentoe omhoog, gisterochtend lag ze ook weer hoog.
En ik ga steeds erger verstopt zitten, maandag maar eens de huisarts bellen. Ik kan movicolon drinken wat ik wil, maar het helpt niet zoals het zou moeten helpen. Verlies inmiddels ook weer bloed dus moet ik gewoon echt aan de bel trekken voor m'n darmen zometeen echt te gefrustreerd raken, of dat het ook problemen kan geven bij het bevallen (ik had gelezen dat verstopping de bevalling kan frustreren). Heb geen last van de colitus ulcerose als in een opvlamming, maar goed is het natuurlijk niet. M'n toch al gevoelige darmen raken gewoon snel beschadigd als ik zo verstopt zit.
Langleve de hormonen die de boel laten verstoppen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59195739
Llewelle: heb je dat sisi spul al geprobeerd? http://www.evmi.nl/nieuws(...)sisi-met-vezels.html
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:49:57 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59196015
Ach KD. Ik hoop voor je dat het gauw door gaat zetten. Dappere vrouw!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 17:50:05 #293
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59197713
maandagavond mag ik gestript worden als ik dat wil, maar we weten het zelf nog niet aangezien ik bang ben dat ik dan weer zo'n lange aanloop heb.
Inleiden kan alleen in het ziekenhuis en dat staat ons toch wel tegen, zou het graag thuis willen proberen, dat vond ik met Demi ook heel fijn!
pi_59198025
Moeilijk, KD.
Bij Ronja ben ik gestript op 41+6 na weken voorwerk en ik weet wel dat ik strippen zelf alleen nog maar wil proberen als het de allerlaatste kans is om thuis te bevallen.
Het strippen werkte bij mij eerder negatief dan positief.
Het gaf wel weeënactiviteit maar geen weeën die ook echt zoden aan de dijk zette, na 24 uur had ik zes centimeter ontsluiting. Volgens de verloskundige is het een van de mogelijkheden, als blijkbaar het kind/je lichaam nog niet helemaal toe is aan bevallen dan kan het ook extra voorwerk geven maar geen "goede" weeën.
Maar goed, er zijn ook zat vrouwen bij wie het echt het laatste zetje geeft.

Hoe veel weken ben je nu zwanger?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 18:05:31 #295
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59198128
Ik ben dinsdag 39 weken, dus loop zelfs nog niet overtijd.
Dat maakt de keuze er ook niet makkelijker op
pi_59202918
Even een vraagje tussen de nesteldrang door

Is het erg dat ik een kraambed heb? Ik bedoel, ik wil een 1 persoonsbed op klossen zetten in de kinderkamer, en dan verder gewoon lekker in me eigen nest slapen, met kleintje in de wieg ernaast.
Ik zie het gewoon niet zitten om met een trap me nest in te komen.
Doet de kraamzorg daar moeilijk over?
Ik wil morgen het bed gaan neerzetten, maar als het niet mag moet de hele troep weer naar zolder.
Zo'n bed op klossen gebruiken ze toch alleen maar om de boel te "checken" bijvb als je hechtingen hebt enzo?
Snap best dat ze op een bepaalde hoogte moeten werken, maar een bed opmaken kan vriendlief ook nog wel.

* LovelyLady gaat weer verder met rommelen en ruimen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:27:37 #297
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59203366
moeilijk kd.
Lovelady bel even met je kraamburo, die kunnen je vast wel vertellen of zij het essentieel vinden.
ow en checken kan vast ook wel op een tafel

ik heb vanmiddag mijn eerste misselijkheidsvlaag gehad. Ik was even niet lekker en een beetje duizelig. Ben maar even gaan liggen. Na wat eten ging het beter.
Ik zal wel te lang niks gegeten hebben.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59203515
Vervelend Jelief, maar wel heel echt dan he? "geniet" er maar van
  Jubileum moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 21:54:30 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59204090
Ik zou toch zweren dat ik hier gister alle nieuwe zwangeren uitgebreid gefeliciteerd heb maar ik zie die post nergens meer staan Opnieuw dan maar:

Gefeliciteerd Cattie Vaamrille, Dakota en 2h2h
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:41:21 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59205486
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:33 schreef owlet het volgende:
Vervelend Jelief, maar wel heel echt dan he? "geniet" er maar van
zo voelde het ook wel. ffies zwanger met klachten zeg maar
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.