Ik zie het als een compliment.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Bartoli het volgende:
Maalderink is irritant. Tom Egbers vanmiddag op de radio over een vraag wat die van Maalderink vond "Ik laat me niet uit over collega's. maar ik kan me voorstellen dat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt"
dat komt bij mij over als dat ze hem bij de NOS ook al zat zijn
het verbaasd me dat Maalderink nog geen verbod heeft gekregen om zich nog te vertonen op de persconferenties of waar dan ookquote:
Ja, laten we aan de persvrijheid tornen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het verbaasd me dat Maalderink nog geen verbod heeft gekregen om zich nog te vertonen op de persconferenties of waar dan ook
Volgens mij hebben ze hem vast op Oranje gezet en de anderen op de tegenstanders en Guus en Leo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Maar is hij de enige die vragen stelt aan Van Basten ofzo? Ik zie 100x per dag dezelfde Maalderink interviews herhaald worden
Andersom gok ik;)quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was het ook Bert die Ronald de Boer gek maakte toen Ajax de beurs op ging. Toen riep Ronald
zoiets als: "Op zulke kutantwoorden geef ik niet eens vragen! Mafkees!"![]()
Weet niet meer precies waarmee 'ie 'm nou zo op de kast kreeg.
Nee, dat zei 'ie echt zo. Hij was overstuur van een zuigende kutvraag (maar die ben ik dus ff kwijt...).quote:
eerste vraag: "lach jij je nu rot?" Hele goeie vraag, erg logisch voor een ploeg die in de grond was geschreven en zo goed had gespeeld. Spijker op de kop. Dit was juist een goed interview, met Vpersie doet ie het ook wel leuk, maar dat ligt ook aan Van persie.quote:
egbers deed echt van basten na met saggeriinige kop zeg!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Falco het volgende:
Egbers moest even aan zijn achterhoofd krabben toen Youri de vragen van Maalderink in twijfel trok.
Erg goed verwoord.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Het probleem met Bert (buiten zijn stem), is dat hij een kritische houding verwart met een suggestieve houding, een scherpe toon met een irritante toon, en oplettendheid met stemmingmakerij. Daarnaast begrijp ik niet dat sommige mensen hem een goede interviewer vinden. Hij mag dan wel onafhankelijk zijn, en tegenwicht bieden aan de slijmerij van Jack van Gelder cum suis, maar met zijn houding jegens spelers en trainers zorgt hij er alleen maar voor dat ze hem zo veel mogelijk negeren en kortaf zijn.
Walgelijke vent.
Precies, dat is overigens niet uniek voor hem, het is kenmerkend voor de voetbalverslaggeving dat de journalisten hun insinuaties en meningen geven en daar dan een vraagteken bij intoneren. Maaldrink is daar de ergste in, maar zeker niet uniek.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Het probleem met Bert (buiten zijn stem), is dat hij een kritische houding verwart met een suggestieve houding, een scherpe toon met een irritante toon, en oplettendheid met stemmingmakerij.
Pcies, vond dat Mario Been ook goed partij koos voor MvB. Gewoon een irritante manier van vragen stellen. Overal iets achter zoeken, woorden in de mond leggen, blegh..quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:13 schreef TAV74 het volgende:
Als Maalderink nog eens zou leren om gewoon zijn vragen te stellen ipv die omslachtige en suggestieve omwegen die hij altijd bewandelt met zijn vervelende stemgeluid.
Je kunt ook vragen: "waarom liep je als eerste de bus in?" of "Is Robben inzetbaar tegen frankrijk?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |