abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59322452
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:18 schreef Bartoli het volgende:
Maalderink is irritant. Tom Egbers vanmiddag op de radio over een vraag wat die van Maalderink vond "Ik laat me niet uit over collega's. maar ik kan me voorstellen dat hij het bloed onder je nagels vandaan haalt"

dat komt bij mij over als dat ze hem bij de NOS ook al zat zijn
Ik zie het als een compliment.
pi_59322550
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

het verbaasd me dat Maalderink nog geen verbod heeft gekregen om zich nog te vertonen op de persconferenties of waar dan ook
pi_59322692
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:22 schreef Bartoli het volgende:

[..]

het verbaasd me dat Maalderink nog geen verbod heeft gekregen om zich nog te vertonen op de persconferenties of waar dan ook
Ja, laten we aan de persvrijheid tornen.

Ik vind kritiek op de nietszeggendheid van de bondscoach tijdens interviews en persconferenties veel logischer. Waarom laten veel journalisten zo'n man zo gemakkelijk wegkomen???
  woensdag 11 juni 2008 @ 23:27:51 #129
201100 Catullus
Odi et amo
pi_59322715
Zuigers moet je ook hebben, tussen alle doorsnee journalisten.
pi_59324315
Maar is hij de enige die vragen stelt aan Van Basten ofzo? Ik zie 100x per dag dezelfde Maalderink interviews herhaald worden
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:48:45 #131
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59324445
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef DrDentz het volgende:
Maar is hij de enige die vragen stelt aan Van Basten ofzo? Ik zie 100x per dag dezelfde Maalderink interviews herhaald worden
Volgens mij hebben ze hem vast op Oranje gezet en de anderen op de tegenstanders en Guus en Leo.

Die interviewtjes met Van Persie gaan wel aardig: maar wacht maar tot Bertje met kritiek komt. Dan kun je met Van Persie ook nog lachen!

Volgens mij was het ook Bert die Ronald de Boer gek maakte toen Ajax de beurs op ging. Toen riep Ronald
zoiets als: "Op zulke kutantwoorden geef ik niet eens vragen! Mafkees!"

Weet niet meer precies waarmee 'ie 'm nou zo op de kast kreeg.
pi_59324502
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij was het ook Bert die Ronald de Boer gek maakte toen Ajax de beurs op ging. Toen riep Ronald
zoiets als: "Op zulke kutantwoorden geef ik niet eens vragen! Mafkees!"

Weet niet meer precies waarmee 'ie 'm nou zo op de kast kreeg.
Andersom gok ik;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59324823
Bert is super irritant, hij heeft altijd een beschuldigende toon, vage vragen en (niet zijn fout, maar toch) een naar stemmetje.
Het belangrijkste is dat ie af en toe super domme vragen stelt. En uit koppigheid houdt ie daaraan vast. Hij moet eens leren om vragen te stellen zonder dubbele bodem. Ik ben geen vBasten fan, maar met Bert ben ik toch altijd op de hand v vbasten. dat is wel knap van Maalderiknk

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:19:19 #134
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59324884
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Andersom gok ik;)
Nee, dat zei 'ie echt zo. Hij was overstuur van een zuigende kutvraag (maar die ben ik dus ff kwijt...).
pi_59324894
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Andersom gok ik;)
Nee, die verspreking was het echt.
pi_59324904
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:50 schreef Longmen het volgende:
Wat was hij weer slecht bij Sneijder net
eerste vraag: "lach jij je nu rot?" Hele goeie vraag, erg logisch voor een ploeg die in de grond was geschreven en zo goed had gespeeld. Spijker op de kop. Dit was juist een goed interview, met Vpersie doet ie het ook wel leuk, maar dat ligt ook aan Van persie.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59324948
Bert is een held, veruit de beste vragensteller van Nederland op voetbal gebied.
lollig
pi_59325033
Bert Maalderink is een topper
pi_59325211
Het probleem met Bert (buiten zijn stem), is dat hij een kritische houding verwart met een suggestieve houding, een scherpe toon met een irritante toon, en oplettendheid met stemmingmakerij. Daarnaast begrijp ik niet dat sommige mensen hem een goede interviewer vinden. Hij mag dan wel onafhankelijk zijn, en tegenwicht bieden aan de slijmerij van Jack van Gelder cum suis, maar met zijn houding jegens spelers en trainers zorgt hij er alleen maar voor dat ze hem zo veel mogelijk negeren en kortaf zijn.

Walgelijke vent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59325277
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:10 schreef Falco het volgende:
Egbers moest even aan zijn achterhoofd krabben toen Youri de vragen van Maalderink in twijfel trok .
egbers deed echt van basten na met saggeriinige kop zeg!

toch leuk, zo'n blondie vs blondie

pi_59326189
In '74 had je azijnpisser Ben de Graaf, die kon er ook niet tegen dat het goed ging
Maalderink is eenzelfde type.maar het zwembad zal ie niet halen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:45:03 #142
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59326515
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Het probleem met Bert (buiten zijn stem), is dat hij een kritische houding verwart met een suggestieve houding, een scherpe toon met een irritante toon, en oplettendheid met stemmingmakerij. Daarnaast begrijp ik niet dat sommige mensen hem een goede interviewer vinden. Hij mag dan wel onafhankelijk zijn, en tegenwicht bieden aan de slijmerij van Jack van Gelder cum suis, maar met zijn houding jegens spelers en trainers zorgt hij er alleen maar voor dat ze hem zo veel mogelijk negeren en kortaf zijn.

Walgelijke vent.
Erg goed verwoord.
  donderdag 12 juni 2008 @ 08:46:07 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59326527
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom verbaast mij dit niet?
pi_59326552
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 08:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarom verbaast mij dit niet?
Omdat je best slim bent als het er op aan komt
pi_59327174
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:57 schreef heiden6 het volgende:
Het probleem met Bert (buiten zijn stem), is dat hij een kritische houding verwart met een suggestieve houding, een scherpe toon met een irritante toon, en oplettendheid met stemmingmakerij.
Precies, dat is overigens niet uniek voor hem, het is kenmerkend voor de voetbalverslaggeving dat de journalisten hun insinuaties en meningen geven en daar dan een vraagteken bij intoneren. Maaldrink is daar de ergste in, maar zeker niet uniek.

Je kunt best een keer zo proberen een uitspraak te ontlokken, maar veel trainers willen gewoon best wat vertellen. Dan moet je gewoon een goede vraag stellen en krijg je een goed antwoord. Van Basten gaf ook gewoon aan dat Robben een kandidaat was om te spelen, alleen Maaldrink had dat niet door omdat hij te druk bezig was hem dat te ontlokken. Hij was op zoek naar kleine aanwijzingen waaraan hij dan zelf later in de voice op zou kunnen speculeren, maar dat was helemaal niet nodig. Hij slaat de basis, goede vragen stellen die tot een goed verhaal leiden, over, zodat hij kan schitteren als de voetbalkenner die goede conclusies kan verbinden aan wat hij lospeutert. Hij maakt zichzelf veel te belangrijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59327674
Zucht, alweer die Maalderink...

Mensen prijzen 'm omdat ie informatie loskrijgt. Nou geweldig hoor. Iedereen kan informatie loskrijgen, gewoon inhoudelijk correcte vragen stellen. Maalderink kan dat echter op de één of andere manier niet zonder de helft van Nederland inclusief de geinterviewde te irriteren. Elke keer als er een persconferentie is zit ik tenenkrommend te kijken of hij de sfeer weer eens gaat verpesten. Het is gewoon een irritante kerel, klaar. Ok, de dag van Oranje weergeven kan hij dan wel zonder irriatieopwekking.

@hierboven, goede analyses.
pi_59328466
Het ligt ook grotendeels aan zijn hoofd, daar moet marco ook nog tegen aan kijken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59328869
Ad Sportwereld heeft hem gevolgd en vandaag staat er een stuk over in Ad Sportwereld Pro

Volgensmij is er ook een stukje van op de site te lezen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:13:35 #149
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59329678
Als Maalderink nog eens zou leren om gewoon zijn vragen te stellen ipv die omslachtige en suggestieve omwegen die hij altijd bewandelt met zijn vervelende stemgeluid.

Je kunt ook vragen: "waarom liep je als eerste de bus in?" of "Is Robben inzetbaar tegen frankrijk?".
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 12 juni 2008 @ 11:30:23 #150
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_59330176
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:13 schreef TAV74 het volgende:
Als Maalderink nog eens zou leren om gewoon zijn vragen te stellen ipv die omslachtige en suggestieve omwegen die hij altijd bewandelt met zijn vervelende stemgeluid.

Je kunt ook vragen: "waarom liep je als eerste de bus in?" of "Is Robben inzetbaar tegen frankrijk?".
Pcies, vond dat Mario Been ook goed partij koos voor MvB. Gewoon een irritante manier van vragen stellen. Overal iets achter zoeken, woorden in de mond leggen, blegh..

Dat interview met Heitinga was ook kut, steeds maar doorhameren op t feit dat ie niet in de basis stond en wat hij daar van vond, tsss. Gewoon niet in 's lands belang om verdeeldheid te zaaien en conflicten te zoeken. Viel me echt vies tegen.

Bert had blij moeten zijn, had Heitinga ook de kans moeten geven om blij te zijn i.p.v. meteen na een wereldwedstrijd van het team heitinga eruit te pikken om em nare woorden te onttrekken. Heitinga ving het goed op imo.

offtopic, van Persie vermaakt zich altijd heel goed met Bert lijkt het Gisteren ook weer honderduit praten over de opstelling en steeds maar de guitige lach
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')