offtopic: prachtig hoe mensen tegenwoordig hun frustratie kanaliseren op dat kansloze hyves.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:19 schreef ProZac het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan Bert Maalderink, en toch komt hij elke 2 jaar weer voorbij tijdens het EK/WK.
Het wordt tijd voor een algeheel boycot van Bert Maalderink, door de staf, door de spelers, door iedereen!
Op hyves proberen we genoeg leden te verzamelen, zodat we een duidelijk statement kunnen maken naar staf en spelers: BOYCOT BERT MAALDERINK.
http://boycotbert.hyves.nl
Die zijn geniaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:04 schreef Urquhart het volgende:
Die reportages over 'besloten' trainingen altijd
"iedereen"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 01:19 schreef ProZac het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hekel aan Bert Maalderink, en toch komt hij elke 2 jaar weer voorbij tijdens het EK/WK.
Het wordt tijd voor een algeheel boycot van Bert Maalderink, door de staf, door de spelers, door iedereen!
Op hyves proberen we genoeg leden te verzamelen, zodat we een duidelijk statement kunnen maken naar staf en spelers: BOYCOT BERT MAALDERINK.
http://boycotbert.hyves.nl
Inderdaad. Royal Sadness.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
offtopic: prachtig hoe mensen tegenwoordig hun frustratie kanaliseren op dat kansloze hyves.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het is zielig dat een man van 45 in een hijskraan moet klimmen om een glimp op te vangen van een trainingsveld waar OF Mien OF Jet in een bepaalde kleur hesje rondjes loopt. Al die kostbare tijd die verspild wordt aan reportages over achterhoedegevechten in een selectie, pfffff.. Al die journalistiek op het niveau Van Tellingen. Ik ben blij dat de bal morgen gaat rollen, zeg.
Zie je wel, jij ook al, het is echt bijna iedereen manquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
"iedereen"![]()
Hyves vind ik ook best kansloos eigenlijk
Ja dat is nog erger. Of wat te denken van Hans Kraaij jr.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bert is super. Niets mis mee.
Stel je voor dat je naar Koert Westerman moet luisteren ofzo.
Dat enthousiastme als de bal in de buurt van de 16 is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja dat is nog erger. Of wat te denken van Hans Kraaij jr.
Kijk de OP dan weet je hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef AminBen het volgende:
waarom zien we deze man nooit voor de camera? In elke ander land is dat niet meer dan normaal voor de vaste verslaggever rondom het nationale elftal!
Of die "kijk mij eens interessant zijn en alles weten" opmerkingen als dat KJH net op tijd van de pot afwas toen het vliegtuig landde, dat eerst Dirk, toen Robin en daarna pas Robben van de vliegtuigtrap afkwam etc. Daar zit echt helemaal niemand op te wachten, die onzin. Heb het inhoudelijk en concreet over voetbal ipv dat gezuig en die nonsens er omheen. Walgelijke vent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:04 schreef Urquhart het volgende:
Die reportages over 'besloten' trainingen altijd
Briljant interviewer die zich niks aantrekt van de arrogantie van de voetbalmiljonairtjes bedoel je.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of die "kijk mij eens interessant zijn en alles weten" opmerkingen als dat KJH net op tijd van de pot afwas toen het vliegtuig landde, dat eerst Dirk, toen Robin en daarna pas Robben van de vliegtuigtrap afkwam etc. Daar zit echt helemaal niemand op te wachten, die onzin. Heb het inhoudelijk en concreet over voetbal ipv dat gezuig en die nonsens er omheen. Walgelijke vent.
Dat inteelt hoofd is daar niet voor gemaakt. Doe mij maar joep op zijn plek.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef AminBen het volgende:
waarom zien we deze man nooit voor de camera? In elke ander land is dat niet meer dan normaal voor de vaste verslaggever rondom het nationale elftal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |