abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59165423
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:19 schreef ProZac het volgende:

[..]

Iedereen heeft een hekel aan Bert Maalderink, en toch komt hij elke 2 jaar weer voorbij tijdens het EK/WK .

Het wordt tijd voor een algeheel boycot van Bert Maalderink, door de staf, door de spelers, door iedereen!

Op hyves proberen we genoeg leden te verzamelen, zodat we een duidelijk statement kunnen maken naar staf en spelers: BOYCOT BERT MAALDERINK.

http://boycotbert.hyves.nl
offtopic: prachtig hoe mensen tegenwoordig hun frustratie kanaliseren op dat kansloze hyves.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:27:14 #52
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59165717
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:04 schreef Urquhart het volgende:
Die reportages over 'besloten' trainingen altijd
Die zijn geniaal.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:29:27 #53
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59165770
Geniaal
pi_59166434
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:19 schreef ProZac het volgende:

[..]

Iedereen heeft een hekel aan Bert Maalderink, en toch komt hij elke 2 jaar weer voorbij tijdens het EK/WK .

Het wordt tijd voor een algeheel boycot van Bert Maalderink, door de staf, door de spelers, door iedereen!

Op hyves proberen we genoeg leden te verzamelen, zodat we een duidelijk statement kunnen maken naar staf en spelers: BOYCOT BERT MAALDERINK.

http://boycotbert.hyves.nl
"iedereen"
Hyves vind ik ook best kansloos eigenlijk
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:55:22 #55
52871 Blight
Supersized.
pi_59166452
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

offtopic: prachtig hoe mensen tegenwoordig hun frustratie kanaliseren op dat kansloze hyves.
Inderdaad. Royal Sadness.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59166510
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:27 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Die zijn geniaal.
Idd, het is net een Jiskefet-aflevering
pi_59167021
Nou zeg Bert doet dat al zolang, zo slecht is het toch niet. Er is ook gewoon geen nieuws op zo'n training, het is een wonder dat ze daar elke dag wat van weten te breien. Pure tijdvullerij die nergens over gaat. Gelukkig begint het EK morgen, dan is er tenminste iets wat er wel toe doet. Deze week is gewoon geneuzel. Maar ok, dat kan ook weleens leuk zijn om in de stemming te komen. Vooral Studio Sportzomer is wel gezellig gebabbel.
pi_59167467
Het is zielig dat een man van 45 in een hijskraan moet klimmen om een glimp op te vangen van een trainingsveld waar OF Mien OF Jet in een bepaalde kleur hesje rondjes loopt. Al die kostbare tijd die verspild wordt aan reportages over achterhoedegevechten in een selectie, pfffff.. Al die journalistiek op het niveau Van Tellingen. Ik ben blij dat de bal morgen gaat rollen, zeg.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:35:11 #59
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59167523
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het is zielig dat een man van 45 in een hijskraan moet klimmen om een glimp op te vangen van een trainingsveld waar OF Mien OF Jet in een bepaalde kleur hesje rondjes loopt. Al die kostbare tijd die verspild wordt aan reportages over achterhoedegevechten in een selectie, pfffff.. Al die journalistiek op het niveau Van Tellingen. Ik ben blij dat de bal morgen gaat rollen, zeg.

Ach, dat heeft ook weer z'n charme.

Ze moeten toch elke dag met een oranje-journaal van een kwartier op de proppen komen aan het eind v/d dag.
Ik vind het mooie televisie.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59167844
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef Longmen het volgende:

[..]

"iedereen"
Hyves vind ik ook best kansloos eigenlijk
Zie je wel, jij ook al, het is echt bijna iedereen man
pi_59168019
Kees Jongkind vind ik echt een stuk beter dan Bert Maalderink.

Dus Bert eruit, Kees erin.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:41:52 #62
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59174348
Bert is super. Niets mis mee.
Stel je voor dat je naar Koert Westerman moet luisteren ofzo .
-
pi_59174414
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bert is super. Niets mis mee.
Stel je voor dat je naar Koert Westerman moet luisteren ofzo .
Ja dat is nog erger. Of wat te denken van Hans Kraaij jr.
pi_59174423
dubbel
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:56:34 #65
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59174875
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja dat is nog erger. Of wat te denken van Hans Kraaij jr.
Dat enthousiastme als de bal in de buurt van de 16 is.
Alsof er iets rectaal bij hem wordt ingebracht. .
Kraaij ga ik geen woorden aan verspillen. Hij en z'n pa staan bij mij 3 en 4 op de meest irritante voetbal-gerelateerde mensen.
1 en 2 zijn gereserveerd voor respectievelijk Wilfred Genee en Johan Derksen.
-
pi_59174890
Aan wat voor een ziekte lijdt die man?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:52:27 #67
159022 AminBen
El Maestro
pi_59179655
waarom zien we deze man nooit voor de camera? In elke ander land is dat niet meer dan normaal voor de vaste verslaggever rondom het nationale elftal!
pi_59179685
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef AminBen het volgende:
waarom zien we deze man nooit voor de camera? In elke ander land is dat niet meer dan normaal voor de vaste verslaggever rondom het nationale elftal!
Kijk de OP dan weet je het
pi_59187722
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:04 schreef Urquhart het volgende:
Die reportages over 'besloten' trainingen altijd
Of die "kijk mij eens interessant zijn en alles weten" opmerkingen als dat KJH net op tijd van de pot afwas toen het vliegtuig landde, dat eerst Dirk, toen Robin en daarna pas Robben van de vliegtuigtrap afkwam etc. Daar zit echt helemaal niemand op te wachten, die onzin. Heb het inhoudelijk en concreet over voetbal ipv dat gezuig en die nonsens er omheen. Walgelijke vent.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 7 juni 2008 @ 00:33:33 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59189053
Hij wordt alsmaar erger
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59189681
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:40 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Of die "kijk mij eens interessant zijn en alles weten" opmerkingen als dat KJH net op tijd van de pot afwas toen het vliegtuig landde, dat eerst Dirk, toen Robin en daarna pas Robben van de vliegtuigtrap afkwam etc. Daar zit echt helemaal niemand op te wachten, die onzin. Heb het inhoudelijk en concreet over voetbal ipv dat gezuig en die nonsens er omheen. Walgelijke vent.
Briljant interviewer die zich niks aantrekt van de arrogantie van de voetbalmiljonairtjes bedoel je.
pi_59191450
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:52 schreef AminBen het volgende:
Dat inteelt hoofd is daar niet voor gemaakt. Doe mij maar joep op zijn plek.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:00:22 #73
127004 maril
Smeetsfan
pi_59192549
Opvallend hoeveel voetbalfans er niet tegen kunnen als hun helden kritisch worden gevolgd.
Bert is een hele goeie, btw ook bij het schaatsen, en dan gaat het om de interviews.
Die verslagen vind ik minder van hem, zo van daar komt de bus , nistelrooy stapt uit , en laat een boer in die trant( Maarten v Rossum vertelden dat zo fraai en humoristisch bij KVDB). Je zal maar als kijker alleen slijm Jack willen of kijk mij nu een goed Spaans spreken Joep Schreuder. nee het is goed zo
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_59262859
Wat was hij weer slecht bij Sneijder net
  maandag 9 juni 2008 @ 22:52:09 #75
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_59262914
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:50 schreef Longmen het volgende:
Wat was hij weer slecht bij Sneijder net
Dat viel reuze mee.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')