de tour is na morgen niet gedaan Tong. Hij kan ook naar Prato Nevoso of Alpe nog tijd verliezen, tijd pakken of volgenquote:
Laten we het een tentamen noemen ipv examenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de tour is na morgen niet gedaan Tong. Hij kan ook naar Prato Nevoso of Alpe nog tijd verliezen, tijd pakken of volgen
een matige tour? ik heb toch prachtige wielersport al gezien hoor en de tour duurt nog twee weken. Top 5 zal normaal gezien te hoog ingeschat zijn, normaal ook top 10 maar wat is nog normaal.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:25 schreef groenen het volgende:
Top 5 vind ik toch nog wel hoog ingeschat hoor, zelfs in deze matige tour.
een tussentijdse toets klinkt beter meneer de docentquote:Op zondag 13 juli 2008 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laten we het een tentamen noemen ipv examen
Waarom zou top-10 te hoog ingeschat zijn ? Ik zie alleen Evans, Menchov en misschien Rico voor hem eindigen. Valverde, Kirchen hadden het vandaag al moeilijk en zullen zeker niet voor hem eindigen in het klassement.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een matige tour? ik heb toch prachtige wielersport al gezien hoor en de tour duurt nog twee weken. Top 5 zal normaal gezien te hoog ingeschat zijn, normaal ook top 10 maar wat is nog normaal.
Omdat hij vorige Vuelta wel even podium zou halen in die overbezette ronde. Hij werd 11e.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou top-10 te hoog ingeschat zijn ? Ik zie alleen Evans, Menchov en misschien Rico voor hem eindigen. Valverde, Kirchen hadden het vandaag al moeilijk en zullen zeker niet voor hem eindigen in het klassement.
uhm Valv.piti en Kirchen klimmen normaal toch beter dan Devolder.Kirchen had vandaag een slechtere dag aldus hemzelf, en Valverde heeft volgens het medische bulletin een contractuur en pijn aan de rechterkuit.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou top-10 te hoog ingeschat zijn ? Ik zie alleen Evans, Menchov en misschien Rico voor hem eindigen. Valverde, Kirchen hadden het vandaag al moeilijk en zullen zeker niet voor hem eindigen in het klassement.
Hij is dit jaar stukken beter. M.u.v. de tijdrit in Oostenrijk heeft hij mij wel geïmponeerd. We zullen het zien de komende dagen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Omdat hij vorige Vuelta wel even podium zou halen in die overbezette ronde. Hij werd 11e.
tijdrit in zwitserland bedoel je? maar dat was dan ook een klimtijdrit.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is dit jaar stukken beter. M.u.v. de tijdrit in Oostenrijk heeft hij mij wel geïmponeerd. We zullen het zien de komende dagen.
Sorry, Zwitserland natuurlijk. Hij had gewoon een offday, klimtijdrit of niet. Dat is ook wel zijn probleem, hij heeft bijna altijd wel een slechte dag in een meerdaagse wedstrijd.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tijdrit in zwitserland bedoel je? maar dat was dan ook een klimtijdrit.
Godzijdank wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Devolder is en blijft wel de enige renner uit het hele peloton die een klassement in de Tour kan combineren (of dat probeert) met de kasseienklassiekers van het voorjaar.
Da's wel weer waar iddquote:Op zondag 13 juli 2008 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar Devolder is en blijft wel de enige renner uit het hele peloton die een klassement in de Tour kan combineren (of dat probeert) met de kasseienklassiekers van het voorjaar.
Matig bezet bedoelde ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een matige tour? ik heb toch prachtige wielersport al gezien hoor en de tour duurt nog twee weken. Top 5 zal normaal gezien te hoog ingeschat zijn, normaal ook top 10 maar wat is nog normaal.
Ik zie Devolder, net als vorig jaar in de Vuelta, nog wel wat achterstand oplopen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Omdat hij vorige Vuelta wel even podium zou halen in die overbezette ronde. Hij werd 11e.
matig bezet is deze Tour ook verre van maar de topfavorieten zijn idd geen aanvallersquote:Op zondag 13 juli 2008 22:44 schreef groenen het volgende:
[..]
Matig bezet bedoelde ik.
En Boogerd kan ook top 10 rijden in VlaanderenMaar die rijdt niet meer.
![]()
Op Astana na ontbreekt er in deze Tour eigenlijk doodgewoon niemand die er een topklassement in had kunnen rijden hoor ...quote:
Tsja, hij dacht kennelijk dat hij er nog niet klaar voor was om de Tour te rijden. Achteraf jammer, want hij had een prachtige ervaring op kunnen doen door in de ploeg van de uiteindelijke Tourwinnaar te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens ook nog steeds niet echt briljant van hem om vorig jaar de Tour over te slaan, terwijl hij in bloedvorm was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |