En dat is zeker geen diskwalificatie.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Devolder meer een soort van type-Voigt,
Zeker, Voigt is een meer dan behoorlijke renner, die net als Devolder een echte hardrijder is.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En dat is zeker geen diskwalificatie.
in mijn boekje is dat best iets goeds, een type-Voigt zijn.
Ik denk dat hij zichzelf eerder als een Schleck ziet. Frank dan, qua klimcapaciteiten. Ook geen top, maar kan lang aanklampen, langer dan Voigt iig.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Devolder meer een soort van type-Voigt, met als verschil dat Stijn wel een topklassieker op zak heeft.
Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen. Top 5 is nog iets anders, maar dat zie ik hem niet doen.quote:Please, maak van Stijn nog geen Tourwinnaar. Nu toch nog niet. Na de bergen van Zwitserland weten we hoe sterk hij echt is. Voor deze Ronde van België was hij heel sterk, maar ik herinner me dat ik hier drie jaar geleden ook won. Bij mijn weten eindigde ik wel nooit in de eerste tachtig van de Tour. Om maar te zeggen.
Misschien is hij inderdaad wel een betere klimmer dan Voigt. Maar Devolder is wel meer 'rouleur' dan Schleck, wat mij betreft.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf eerder als een Schleck ziet. Frank dan, qua klimcapaciteiten. Ook geen top, maar kan lang aanklampen, langer dan Voigt iig.
Mee eens.quote:Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen.
En dan zie ik hem eerder één van de twee tijdritten winnen dan een bergetappe. Met de weinige echt goede tijdrijders is dat best mogelijk. Tegenstand krijg hij waarschijnlijk alleen van Evans, Menchov, Dekker, Clement en dan moet je al over types a la Lang, J.I. Gutierrez en Schumacher gaan praten.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf eerder als een Schleck ziet. Frank dan, qua klimcapaciteiten. Ook geen top, maar kan lang aanklampen, langer dan Voigt iig.
Volgens Boonen:
[..]
Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen. Top 5 is nog iets anders, maar dat zie ik hem niet doen.
Oh god, vergeet ik Cancellara helemaalquote:Op maandag 2 juni 2008 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat Cancellara de Tour rijden? Want als die meerijdt en goed is, kan de rest het eigenlijk al vergeten.
Vooral dat laatste vrees ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef Burghardt het volgende:
En gisteren had ie naar eigen zeggen "slechte benen". Zit hem niet mee, als we het moeten geloven allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |