abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2008 @ 04:53:33 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_59043507
Stijn Devolder (born 29 August 1979 in Kortrijk, West Flanders) is a professional road bicycle racer from Belgium. He currently rides for UCI ProTeam Quick Step, having ridden for Discovery Channel between 2004 and 2007. Devolder won his first professional race at the 2004 Four Days of Dunkirk, winning stage 4. His most prestigious victories to date were the 2007 Belgian Road Race Championship and the 2008 Ronde Van Vlaanderen. Whilst Devolder is a competent climber, his real strength lies in individual time trial.

Vandaag won ie de tijdrit in België met 20 seconden voorsprong.

Dit wordt hem deze zomer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59043529
Leuke voornaam.
pi_59044502
Ik zie hem de tour niet winnen.
pi_59044578
Van een bijna 29 jarige renner die nog nooit top-10 in een grote ronde heeft gereden naar een tourwinnaar vind ik wel een hele grote stap. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij überhaupt wat te zoeken heeft in de lastige bergetappes. Maar het is in ieder geval een aanvallende renner, dus alleen al om die reden zou het mooi zijn als hij goed is in de Tour.
pi_59044608
Geweldige renner, maar geen man voor een topklassement in de Tour.

Bergop komt ie behoorlijk wat tekort. Maar ergens tussen 8 en 15 moet wel kunnen. Zeker nu er een hoop toppers zullen ontbreken.
  zondag 1 juni 2008 @ 11:38:23 #7
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_59045055
Ik meen dat tijdens de Vuelta Wuyts al hinte dat Devolder weleens voor winst in de Tour zou kunnen gaan rijden, De Cauwer hield toen wijselijk zijn mond...
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_59045197
Ik vind Devolder meer een soort van type-Voigt, met als verschil dat Stijn wel een topklassieker op zak heeft.

Devolder kan zich wat mij betreft het beste toeleggen op klassiekers, korte rittenkoersen en etappes in grote rondes.

In het middengebergte kan hij aardig meekomen, maar over een ronde van drie weken komt hij in het echte hooggebergte tekort.
pi_59045269
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Devolder meer een soort van type-Voigt,
En dat is zeker geen diskwalificatie.

in mijn boekje is dat best iets goeds, een type-Voigt zijn.
pi_59054186
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

En dat is zeker geen diskwalificatie.

in mijn boekje is dat best iets goeds, een type-Voigt zijn.
Zeker, Voigt is een meer dan behoorlijke renner, die net als Devolder een echte hardrijder is.
Devolder kan over het algemeen wel beter klimmen, maar in het hooggebergte komt hij inderdaad tekort, daar brak hij ook in de Vuelta (en de Vuelta is toch een tree lager dan de tour.)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:06:40 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59065948
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Devolder meer een soort van type-Voigt, met als verschil dat Stijn wel een topklassieker op zak heeft.
Ik denk dat hij zichzelf eerder als een Schleck ziet. Frank dan, qua klimcapaciteiten. Ook geen top, maar kan lang aanklampen, langer dan Voigt iig.

Volgens Boonen:
quote:
Please, maak van Stijn nog geen Tourwinnaar. Nu toch nog niet. Na de bergen van Zwitserland weten we hoe sterk hij echt is. Voor deze Ronde van België was hij heel sterk, maar ik herinner me dat ik hier drie jaar geleden ook won. Bij mijn weten eindigde ik wel nooit in de eerste tachtig van de Tour. Om maar te zeggen.
Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen. Top 5 is nog iets anders, maar dat zie ik hem niet doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59066456
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zichzelf eerder als een Schleck ziet. Frank dan, qua klimcapaciteiten. Ook geen top, maar kan lang aanklampen, langer dan Voigt iig.
Misschien is hij inderdaad wel een betere klimmer dan Voigt. Maar Devolder is wel meer 'rouleur' dan Schleck, wat mij betreft.
quote:
Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen.
Mee eens.

Laat hem lekker voor een ritzege gaan.

Ik zou hetzelfde zeggen voor Dekker. Die moet zich gewoon op een etappezege richten en de witte trui. Hoewel dat laatste lastig zal worden met Andy Schleck erbij.
pi_59066539
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Volgens Boonen:
[..]

Persoonlijk zie ik 'm liever een rit winnen en 18e eindigen dan niets te winnen en 8e te eindigen. Top 5 is nog iets anders, maar dat zie ik hem niet doen.
En dan zie ik hem eerder één van de twee tijdritten winnen dan een bergetappe. Met de weinige echt goede tijdrijders is dat best mogelijk. Tegenstand krijg hij waarschijnlijk alleen van Evans, Menchov, Dekker, Clement en dan moet je al over types a la Lang, J.I. Gutierrez en Schumacher gaan praten.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:58:05 #14
67640 SaintOfKillers
pi_59067004
Gaat Cancellara de Tour rijden? Want als die meerijdt en goed is, kan de rest het eigenlijk al vergeten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59067312
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat Cancellara de Tour rijden? Want als die meerijdt en goed is, kan de rest het eigenlijk al vergeten.
Oh god, vergeet ik Cancellara helemaal

Naja dan zijn de kansen een heel stuk minder.
pi_59072172
Zeker een topfavoriet voor de tijdritten, met name de tijdrit van etappe 4, die een kleine 30 km lang is.

De langere tijdrit op het eind, dat zou op papier ook kunnen, maar ik heb Cancellara niet eerder een toptijdrit zien rijden (beste was een twaalfde plek vorig jaar) aan het einde van de tour.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_59072247
Cancellara zal vast wel meedoen, lijkt me.

Is tevens een goede training voor hem met het oog op Peking.
pi_59072698
Cancellara is wel vaak minder in de tijdrit naar het einde van een grote ronde toe inderdaad.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:01:07 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59821163
Devolder moet top 15 wel kunnen halen denk ik. Goede renner en een ritwinst moet ook mogelijk zijn. Ik verwacht inderdaad ook dat hij in de echt zware ritten hij het uiteindelijk toch af moet leggen tegen een Evans of Menchov. Toch is hij mijn outsider favoriet dit jaar
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59823107
Weet niet heel goed wat ik van Devolder moet verwachten in de tour, vond hem in de Ronde van Zwitserland behoorlijk sterk, tot die dekselse klimtijdrit. Bovendien leek hij bergop net niet de inhoud te hebben om zijn aanvallen ook af te ronden.
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2008 @ 22:16:59 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_60029737
Hij staat 9de momentel.

Dus het kan nog

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:14:46 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60034853
Maar hij laat niet echt veel zien geloof ik...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:39:42 #23
67640 SaintOfKillers
pi_60037893
Hij is met hoge koorts aan de Tour begonnen, moest tijdens een vrij korte tijdrit van fiets wisselen en gisteren ging Schumacher in de weg liggen.

Het feit dat hij toch in de top 10 staat lijkt me voorlopig al meer dan voldoende.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:42:16 #24
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_60037950
En gisteren had ie naar eigen zeggen "slechte benen". Zit hem niet mee, als we het moeten geloven allemaal.
Yeasayer - Wait for the Summer
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:47:44 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_60038060
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef Burghardt het volgende:
En gisteren had ie naar eigen zeggen "slechte benen". Zit hem niet mee, als we het moeten geloven allemaal.
Vooral dat laatste vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')