Geen idee. Die vraag stelde ik mij vorige maand + waarom ik alcohol dronk. Sinds dien niet meer gedronken tot gister. Terrasje: bier kwam met glazen tegelijk niemand had een leeg glas. Diner: glaasje champagne stond klaar + ober liep constant wijn op te dringen (was ook afgekocht) Bij binnenkomst feest verwelkomt met een glaasje roze champagne + drank was afgekocht. Dan vind ik het best moeilijk om geen alcohol te drinken als het je letterlijk opgedrongen wordt. en waarom eigenlijk? Zodat je je enorm kan misdragen, denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook irritant als mijn vrienden dat doen trouwens. Waarom zou je elkaar in godsnaam opjutten om alcohol te drinken?
Naja, ik neuk ook weleens nuchtere vrouwen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 01:02 schreef MLI het volgende:
Als ik wil neuken, kies ik alcohol. En als ik iemand leuk vind, gewoon frisdrank.
Bwah, zattigheid & neuken gaan bij mij ni echt saam.quote:Op maandag 2 juni 2008 06:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik neuk ook weleens nuchtere vrouwen hoor.
Je kan in een café meestal ook wel fris krijgen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwah, zattigheid & neuken gaan bij mij ni echt saam.![]()
(ik vind het nuchter ook 10x geiler)
Als ik zat ben gaat de kwaliteit vd sex ook behoorlijk achteruit, een paar glazen gaat wel (in mijn geval dan) maar als ik er meer dan 3 opheb, wordt ik er meestal alleen slaperig & suf van.
![]()
Mij pik je dus ook echt niet op in het café oid
Als je op zo'n feest beland & je hebt helemaal geen zin in een geforceerd bacchanaal, dan moet je gewoon pesterig superlang met je glas gaan doen. Das ook leuk om te zien hoe de rest zatter & zatter wordt.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Geen idee. Die vraag stelde ik mij vorige maand + waarom ik alcohol dronk. Sinds dien niet meer gedronken tot gister. Terrasje: bier kwam met glazen tegelijk niemand had een leeg glas. Diner: glaasje champagne stond klaar + ober liep constant wijn op te dringen (was ook afgekocht) Bij binnenkomst feest verwelkomt met een glaasje roze champagne + drank was afgekocht. Dan vind ik het best moeilijk om geen alcohol te drinken als het je letterlijk opgedrongen wordt. en waarom eigenlijk? Zodat je je enorm kan misdragen, denk ik.
Denk eerder dat jij mr Date niet zo interessant vindtquote:Op maandag 2 juni 2008 00:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik haat kiezen. Maar ik wil ook niet dat er voor mij gekozen word. Ik ga er gewoon vanuit dat mr gala een player is en mr date zijn interesse heeft verloren en ga gewoon door als eeuwige single zodat ik tenminste kan blijven posten in dit topic
Dat heb ik nog nooit gedronkenquote:Op maandag 2 juni 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Ach, ik drink sowieso niet zo heel vaak en ook niet zo heel veel. Okee, soms thuis 's avonds een glaasje absinth, da's wel lekker.
k heb 't al gegoegeld laat maarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronkendat was toch verboden ofzo?
Wat is dat ook alweer?
Ik had nooit gedacht dat je zo'n preut was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ja players staan immers bekent om hun immens intellectquote:Op maandag 2 juni 2008 00:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dat zei hij tegen vrienden van mij. Volgens die vrienden. Maar dat is dan waarschijnlijk onderdeel van z'n grote player plan.
Jajaja, snap ik welquote:Op maandag 2 juni 2008 08:47 schreef Liquidootje het volgende:
Gaat om de absinth die ze gedronken hadden en niet puur om de film hoer.
Het klef zijn of het zwakke vlees?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:10 schreef Tegan het volgende:
Ja, hier nog een.
Doe dat klef doen maar thuis.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:10 schreef mrbox het volgende:
Klef doen is leukdat is echt wel een "eis" voor de toekomstige vriendin. Ze moet wel beetje van het knuff-en zijn
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb toch met hem gezoend. Oké ik laat een klein detail achter. M'n imago, wat doe ik.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk drie. Z'n gay best friend kwam er bij zitten en zoende hem? En mij ookVaag verhaal. Ik moet eens een hartig woordje spreken met mijn gespleten dronken persoonlijkheid.
Samenvatting voor de mensen die gisteren te vroeg zijn gaan slapen zoals ik:quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm. Mompelt iets over douchen en uhm. slapen zonder pyjama. Maar dat was eigenlijk gewoon wel gezelligIk zou meer schaamte moeten hebben.
Waarom voedt jij op andersmans paranoia?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Elegy het volgende:
Wat een paranoia in dit topic
Ik ga pitten, spreek jullie morgen wel![]()
Niet elke vrouw hoef relatie materiaal te zijn hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben niet frigide ofzo.
Maar ik zeg wel letterlijk dat een vrouw die me direct neukt op de eerste avond geen relatiemateriaal is.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mannen. Maar er zijn wel uitzonderingen.
aha!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godsetering... Zeg dan niet "ook", maar zeg gewoon "Ik neuk alles en daarna kijk ik wel wat ik er mee doe.""
Dan hebben ze zelf een excuus om meer te drinken.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook irritant als mijn vrienden dat doen trouwens. Waarom zou je elkaar in godsnaam opjutten om alcohol te drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |