Zo werkt het niet. Achterin vormt Boulahrouz een grotere aanvulling dan Drenthe voorin. Dat is de redenatie.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap de keuze voor Boulah niet echt. Er valt een linksbuiten af, en dan roep je een rechter verdediger opHad dan Drenthe opgeroepen ofzo. Ook een speler voor op de linker kant die voor veel dreiging zorgt. Misschien kan hij het niveau van Oranje nog niet aan, maar veel minder als Babel is hij nou ook weer niet.
Een aanvulling op wat? Boulahrouz gaat echt geen basisplaats krijgen. Hij zal 3de keus zijn op zowel de rechtsback en een positie centraal achterin. Waarom zou hij hem eerst laten afvallen dan? Alle posities waren dubbel bezet. Nu heb je de linksbuiten positie enkel bezet met een blessure gevoelige speler. En achterin staan er nu voor sommige posities 3 spelers.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:09 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Achterin vormt Boularouz een grotere aanvulling dan Drenthe voorin. Dat is de redenatie.
Op de rest van het elftal, duh.quote:
Dat is elke speler die pas wordt opgeroepen als er iemand afvalt.quote:Boulahrouz gaat echt geen basisplaats krijgen. Hij zal 3de keus zijn op zowel de rechtsback en een positie centraal achterin.
Omdat Babel nog meer toevoegt.quote:Waarom zou hij hem eerst laten afvallen dan?
Ik denk dat na Robben van Persie en van der Vaart op links kunnen spelen.quote:Alle posities waren dubbel bezet. Nu heb je de linksbuiten positie enkel bezet met een blessure gevoelige speler. En achterin staan er nu voor sommige posities 3 spelers.
en appelvlaaiquote:Op zondag 1 juni 2008 14:18 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Op de rest van het elftal, duh.
[..]
Dat is elke speler die pas wordt opgeroepen als er iemand afvalt.
[..]
Omdat Babel nog meer toevoegt.
[..]
Ik denk dat na Robben van Persie en van der Vaart op links kunnen spelen.
Klopt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Goed dat Boulahrouz erbij is. Maar raar is het wel om hem erbij te halen als er een aanvaller afvalt. Als je hem kunt gebruiken/nodig hebt voor de verdediging had Van Basten hem er bij moeten laten.
Alsof er niet al genoeg aanvallers in de selectie zitten. Een extra verdediger is juist goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babel valt af dan neem je gewoon een andere aanvaller. Dan is Makaaiij de beste
Nu zie ik het ook, hij knipoogt waarschijnlijk naar iemand die langsloopt, vlak langs de camera.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Visionist_069 het volgende:
Mij is iets opgevallen tijdens de ondervraging op VI tv met Khalid Bouhlarouz. Het lijkt wel of boulahrouz knipoogt in de camera nadat die zegt dat die het niemand, inclusief ryan babel, gunt om zo vlak voor het toernooi geblesseerd naar huis te moeten. De videoclip is te vinden op www.vi.nl, onder "laatste nieuws", "ik was me lekker aan het ontspannen". Ben benieuwd of het iemand anders ook opvalt
Dat is wel heeel erg ver gezocht zeg.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Visionist_069 het volgende:
Mij is iets opgevallen tijdens de ondervraging op VI tv met Khalid Bouhlarouz. Het lijkt wel of boulahrouz knipoogt in de camera nadat die zegt dat die het niemand, inclusief ryan babel, gunt om zo vlak voor het toernooi geblesseerd naar huis te moeten. De videoclip is te vinden op www.vi.nl, onder "laatste nieuws", "ik was me lekker aan het ontspannen". Ben benieuwd of het iemand anders ook opvalt
Zo kan je van ieder muisje een olifant maken.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Visionist_069 het volgende:
Oh ja? Ik heb een Manchester United shirtje met Stam achterop.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei, dat jaap stam onzichtbaar is voor de jeugd. Men wilt RvN zijn, men wilt Sneijder, Robben en Huntelaar zijn. Niet Heitinga. Melchiot en Ooijer ook niet.. Dát zeg ik.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een aanvulling op wat? Boulahrouz gaat echt geen basisplaats krijgen. Hij zal 3de keus zijn op zowel de rechtsback en een positie centraal achterin. Waarom zou hij hem eerst laten afvallen dan? Alle posities waren dubbel bezet. Nu heb je de linksbuiten positie enkel bezet met een blessure gevoelige speler. En achterin staan er nu voor sommige posities 3 spelers.
Welke offensieve speler had je dan moeten oproepen? Jeffrey Talan?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:03 schreef Jakobw het volgende:
Kijk, dat is weer een fout van Marco. Boulah voor Babel is leuk, en Boulah is ook een betere verdediger dan Joris "hetwijf" Mathijssen. Maar door en Joris en Boulah erbij te hebben is er offensief weinig mogelijjk. Nu zou zelfs een halffitte van Persie moeten beginnen!
Wat zei ik?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Let op mijn woorden, Boulahrouz zal zich heel snel in het elftal spelen.˛
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |