'k dat klinkt toch als dat het goed gegaan is ja. Maar ik denk dat je eerder klappen uitdeelt als het erop aan komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
wellicht Off topic, maar ff snel:
1. Ik deed het met een ervaren gebruiker samen, en die stond ook zo strak als de neten.
2. Ik wist wel degelijk dat ik strak stond, opgaan in de muziek, losgaan, overdreven blij met vrienden enzo. Rond 7 uur s ochtends kregen we echter bijna klappen ( die vriend van mij was teveel aan het lolleren, stone island gastjes namen aanstoot) Ik was niet bang ofzo ( wat ik anders miss wel was), maar was niet relaxed. ergste was eigenlijk volgende 2 dagen: compleet geen energie, weinig vreugde. Dat staat me tegen.
Ik doe miss over half jaar weer een keer, maar liever eerst paddos, daar space je echt veel harder mee
ow ps: khad weleens beetje mdma poeder gedaan al, vergelijkbaar effect.
Wat stond er toen op je lijstje dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef Nr.G het volgende:
Hmm zo'n lijstje had ik 10 jaar geleden ook. Nu heb ik alles al gedaan en verveel ik me de pleuris.
Welke is dat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef pietkanarie het volgende:
Dat zeven sterren hotel lijkt me ook wel wat. Een nachtje overnachten moet kunnen...
verder:
- een verre, avontuurlijke reis maken en nieuwe culturen leren kennen.
- opleiding(en) afronden en een leuke baan vinden
- een 'try before you die' ding doen.
Moeilijk kiezen... alles was leuk! Maar als ik een ding moet noemen: Dennis maakte in een van die afleveringen een vrije val van een hoge toren. Heel veilig volgens mij (ook wel belangrijk), maar toch eng.quote:
Tongzoenen met willie wartaal?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:50 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen... alles was leuk! Maar als ik een ding moet noemen: Dennis maakte in een van die afleveringen een vrije val van een hoge toren. Heel veilig volgens mij (ook wel belangrijk), maar toch eng.
Een keer een echte adrenaline-stoot krijgen
oke, bijna alles dan. Tongzoenen met willy wartaal hoeft voor mij nietquote:
Zal ik meegaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:13 schreef Demarest het volgende:
Ondergetekende wil binnen 10 jaar een...
-Het Noord-Amerikaanse continent ontdekken (aftrap begin-2009 met New York).
Stierenvechten geeft toch best wel een adrenaline-boost denk ik hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
oke, bijna alles dan. Tongzoenen met willy wartaal hoeft voor mij niet![]()
Krijg ik ook geen adrenaline van denk ik.
En het stierenvechten ook liever niet.
Vooral de dingen 'met hoogte' zou ik wel willen. Zoals die vrijeval dus. Of op de vleugel van een vliegend vliegtuig staan.
Maar... was dat tongzoenen met willy wartaal niet bij crazy 88??
Klinkt goed!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Zal ik meegaan en meteen alles betalen?
Nou.. als je erop aandringt. Okè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:32 schreef Demarest het volgende:
[..]
Oeh, dolgraag zelfs! Sterker, ik betaal wel alles zodat je er geen hinder ervan ondervindt.
Ja, dat denk ik ook wel... maar da's dan weer iets teveel adrenaline. Ik maak liever een vrijeval dan dat ik met een stier ga vechten. Want die stier gaat dat gevecht zeker winnen en dan ben ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Stierenvechten geeft toch best wel een adrenaline-boost denk ik hoor
Wat voor EVO? EVO X? of een oude Rally Lancer?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:51 schreef Aeterna het volgende:
- Studie afmaken
- HBO Netwerkbeheer
- CCNP halen
- CEH halen
- Baan vinden die me actief door laat leren
- Lan Evo hebben.
Heb ik al voor je gedaan.....was niet heel bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef Amokzaaier het volgende:
*mijn moeder anaal neuken
Sommige dingen zijn (voor mij iig) niet te behalen dit jaar, of volgend jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:31 schreef Game_Error het volgende:
dit lijkt wel een nieuwjaars goede voornemens-topic
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ohja, ik wil ooit nog een keer een presidential leren en handremfileparkeren.
ach so,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Achteruit rijden, met je handrem omkeren en dan in de andere richting verder rijden.
Je eigen boek?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:45 schreef Haushofer het volgende:
Op dit moment staan Arabisch leren en promoveren wel op mijn to-do lijstjeDat boek komt ook
Mijn master is er al, en op dit moment is er ook weer een droomvrouw in beeld
Kan van alles zijn eik, hou ervan om te schrijvenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je eigen boek?
En waar zal dat over gaan dan?
Echt geweldig!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:50 schreef qu63 het volgende:
Een project als dit lijkt me ook wel wat:
http://www.wherethehellismatt.com/
Video: http://www.vimeo.com/1211060
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Geile seks als je terugkomt van het uitgaan in een donker steegje. op een bijzondere plaats
Oh, hoe dom! Ik zie 't nu pas..quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Lano het volgende:
[..]
Heb je door dat je een topic TVP't waarin al een jaar niet meer is gereageerd?
Ik neem aan dat je dat toch al wel gedaan hebtquote:
Kan nog gekkere plaatsen bedenken hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat toch al wel gedaan hebt
Voor het gevoel van macht, net als bij moordquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand verkrachten?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef nicoo het volgende:
[..]
Voor het gevoel van macht, net als bij moord
Nog meer mensen die al iets af kunnen strepen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef STORMSEEKER het volgende:
Van mijn lijst op blz3 kan ik afstrepen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |