abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59192986
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:34 schreef Super7fighter het volgende:
Het is nu dus officieel: ze heeft toegegeven meerdere seksuele relaties te hebben gehad voor dit 'huwelijk'. Het was dus gewoon een hoer.
Zou ik ook zeggen als ik zo'n domme gast in mijn bed had die er geen kaas van gegeten heeft hoe het vrouwelijk lichaam echt werkt

Enge man, hoi nieuw leven!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59193334
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
die gast was waarschijnlijk geschrokken van het feit dat zijn vrouw ruimer geschapen was dan zijn lievelings geit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59193357
quote:
Het is nu dus officieel: ze heeft toegegeven meerdere seksuele relaties te hebben gehad voor dit 'huwelijk'. Het was dus gewoon een hoer.
Ben je een hoer als je "meerdere seksuele relaties" gehad hebt?
99% van de wereld is hoer dan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 7 juni 2008 @ 17:04:16 #179
3542 Gia
User under construction
pi_59196425
quote:
Dan zijn er ook veel mannelijke hoeren, ook onder moslims. Waarschijnlijk was deze man geen haar beter.

Eerst een jaartje of 30 flink hoeren en snoeren, je dan tot de Islam bekeren en dan van je vriendin verlangen dat ze nog maagd is.

Verder snap ik nog steeds niet hoe het dan zit met de familie van die man. Die waren geschokt omdat er geen bloed in de lakens zaten. Waren die dan al wel moslims?

Blijf het geheel een vreemd verhaal vinden.

Maar goed, het vrouwtje is nu wel beter af.
pi_59233313
Het gaat hier wel vaak om moslims, maar wat dacht je hier van...
quote:
Gehandicapte mag van bisschop niet trouwen
VITERBO - De bisschop van het Italiaanse Viterbo heeft een gehandicapte man toestemming tot een kerkelijk huwelijk geweigerd wegens "copulatieve impotentie".

Dit heeft de krant Corriere della Sera zondag gemeld. De 29-jarige bruidegom is twee maanden geleden bij een auto-ongeluk zwaargewond geraakt. De bisschop wijst erop dat het kerkelijk recht een huwelijk verbiedt als een van de partners permanent niet in staat is tot geslachtsgemeenschap.

De man is uiteindelijk in zijn ziekenhuisbed in het burgerlijk huwelijk getreden. Het stel werd in de echt verbonden door een ex-communistische locoburgemeester, in aanwezigheid van de priester die hun kerkelijk huwelijk had moeten inzegenen.
Bron: Nu.nl vandaag

Christenen anno 2008.
pi_59233474
Zum kotsen, Elfletterig!

En nu?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59233857
Geen idee, Oblivion. Religie afschaffen? Een ontmoedigingsbeleid inzetten?
Ik vond het onderwerp geen aparte topic waard, maar wilde alleen even aangeven dat geneuzel over huwelijken aan elke religie is verbonden. Het ergste is nog wel dat ze een soort eigendom op het huwelijk claimen.
pi_59233997
Het voordeel is wel dat men religie en religieuze kutzooi daar meer van uitkotst. De man in kwestie heeft een burgerlijk huwelijk gesloten en zo het gedoe omzeild.

Het verschil is ook: moslims claimen geen naastenliefde, je weet dat je het kut hebt als ongelovige, vrouw of homo binnen de islam. Gristenen claimen wel naastenliefde en naaien je waar je bijstaat.

Religion kills.

pi_59558210
quote:
Dus ik mag aannemen dat de man wel nog een maagd was ? nee he, dan is volgens jouw definitie van een hoer de man ook een HOER.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:53:39 #185
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59560098
quote:
Ik neem wel enigzins aanstoot aan je makkelijke gebruik van het woord "hoer". In Nederland is een hoer iemand die als prostituee werkt. Sex heeft tegen betaling dus. Nu kun je het ontvangen van cadeautjes of een etentje ook zien als betaling voor sex, maar dan is iedereen die wel eens sex heeft gehad en daarvoor/na een cadeautje van de desbetreffende wederpartij heeft gekregen een hoer. Vrijwel iedereen dus. Ook een hoer die maar één keer sex voor geld (of wat te denken van een bruidsschat in het geval van een huwelijk) heeft gehad is immers een hoer.

Je betoog haal je met je kortzichtige gehamer op het feit dat ze een hoer is alleen maar onderuit. Het punt waar het hier om gaat is dat er een vertrouwensbreuk is door een leugen van de vrouw over een voor de man uitermate onderwerp. Dat is de reden van het ontbinden van het huwelijk en is in mijn ogen gerechtvaardigd, zeker aangezien het Franse recht daar blijkbaar de ruimte voor geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')