tong80 +1quote:
Stand deel 1263quote:
slaveloos + 1quote:
quote:
wie isquote:(Sacramento (Californië), 2 april 1965) was een Amerikaanse taxichauffeur die in het nieuws kwam bij zijn gewelddadige arrestatie door de politie van Los Angeles. Deze arrestatie werd gefilmd door een omstander, hij had net een nieuwe camera gekocht en filmde dus eigenlijk alles. De uitzending hiervan leidde tot grootschalige rassenrellen in de stad.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:50 schreef Mister1977 het volgende:
Dan krijgen we nu vast een Theo Maassen vraag.
Ahh, jij kent de "moeilijke woorden" van Theo Maassen niet? Alumimimium is er ook ééntje.quote:
Grrrr, ik kan het me nog goed herinneren maar ik kom even niet op die naam.quote:
jazeker, de koreanen waren nog het meest de dupe. kwalijke zaak in alle opzichtenquote:
Wat was er met Koreanen? Dat herinner ik me even niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:08 schreef slaveloos het volgende:
[..]
jazeker, de koreanen waren nog het meest de dupe. kwalijke zaak in alle opzichten
de winkeltjes van de koreanen werden geplunderdquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:15 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat was er met Koreanen? Dat herinner ik me even niet.
Theodore Roosevelt. Ook wel Teddy. Naar hem is de teddybeer genoemd omdat hij tijdens één van zijn jachten op groot wild ooit weigerde een al gevangen beer af te schieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |