Ze zijn allemaal aanwezig bij Pinkpop, kijk maar naar de streams van Heidi.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
is het feest in de kooi nog in volle gang?
Dat kan... die verzorgt hier de dagelijkse boodschappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Makkelijk zat: Akveor, ik zag Nathalie net je straat in lopen!
En heette die dijk eerst ook anders?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je van Ir. Lely.![]()
Het stroomt weer vol hier.
* akveor checkt alle deuren of ze stevig op slot zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:29 schreef blomst het volgende:
Misschien kunnen we Brian inschakkelen als nazorger voor akveor.
Owww ik dacht in eerste instantie dat Hansje Brinkers zijn vinger uit de dijk had gehaald. lolquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat doet Lobasca, die haalt je zelfs uit een ander topic als het moet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het maar geen glazen deuren zijn, dan heb je pech.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:30 schreef akveor het volgende:
* akveor checkt alle deuren of ze stevig op slot zitten.
Tuuluk niet gekkiequote:
Mmmm ik kan het nergens vinden... ook niet op Wiki.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En heette die dijk eerst ook anders?
Heb al gewiki'd..nee dus..weddenschap verloren
Ja, gezellie![]()
![]()
pinkpop das hier heeeeeeel dichtbijquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aanwezig bij Pinkpop, kijk maar naar de streams van Heidi.
Gelijk bij aanleg heette het al Afsluitdijk. Of neem je me nu in het ootje, grapjas?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Mmmm ik kan het nergens vinden... ook niet op Wiki.
Ik laat ze desnoods invliegen vanaf een andere planeetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat doet Lobasca, die haalt je zelfs uit een ander topic als het moet.![]()
Heb je m'n zonfoto gezien een pag terug? Het is hier heus lekker weer hoor.
Het was anders wel een vraag van jou.... grapjurk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelijk bij aanleg heette het al Afsluitdijk. Of neem je me nu in het ootje, grapjas?
Iksnappumnietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was anders wel een vraag van jou.... grapjurk.
Owww wacht die heb ik wel voor je.... alleen niet zo recent.... aangezien mijn camera ergens tussen de puinhopen moet liggen. Zal even zoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst een foto van de omgeving van je computer. En geen pizzadozen wegshoppen.
Het is echt erg met jou. We moeten maar een oproep doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww wacht die heb ik wel voor je.... alleen niet zo recent.... aangezien mijn camera ergens tussen de puinhopen moet liggen. Zal even zoeken.
Een oproep voor een schoonmaakster is altijd goed. Liefst rond de 25, goed geproportioneerd en tussen de 1,65 en 1,80.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt erg met jou. We moeten maar een oproep doen.
Gaan we heel hard om Palma roepen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt erg met jou. We moeten maar een oproep doen.
Aan de lauwe cola, lekker, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:54 schreef Lobasca het volgende:
Kan ik nog de groeten overbrengen aan Tipsch van één van jullie, de beste man is ontfokt, en we gaan vanavond samen aan de lauwe cola?
Deuren maakt voor Brian niet uit hoor, die slaat hij er gewoon uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:30 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor checkt alle deuren of ze stevig op slot zitten.
Lobasca aan de lauwe cola... je kunt me veel wijsmaken... maar dit is wel erg ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:54 schreef Lobasca het volgende:
Kan ik nog de groeten overbrengen aan Tipsch van één van jullie, de beste man is ontfokt, en we gaan vanavond samen aan de lauwe cola?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |