ik snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:34 schreef BasOne het volgende:
(Voor de onwetende: Dr. Henry Jones Jr. roepnaam Indiana naar zijn Hond)
quote:
Okee dat is begrijpbare taal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Topic is mensen die hun kinderen naar hun dier noemen.
Indiana was de naam van de hond van de Jones familie
Indiana JonesEchte naam Henry Jones Jr.
In Frankrijk is er een rechtzaak geweest tegen een Franse aanklager die de familie Renaud wou verbieden hun dochter Mégane te noemen..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:44 schreef Blinky het volgende:
Je kind Peter noemen als Celie de achternaam is, vind ik nog veeeeeel zieliger.
Haha, de dochters van mijn zus heten serieus Bloem en Sterre. Moest er eerst ook wel aan wennen, maar vind het nu wel leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:00 schreef vipergts het volgende:
Bloem Sterren en Vlinder dat wordt gebruikt door hippies die eens met hun tijd mee moeten gaan
Ja en ik heet zeker vosssquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
vriend van mij heeft een kleindochter die tijger heet
Proest!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
En ik FutureL0ve.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:02 schreef Noodly het volgende:
Als ik een kind krijg noem ik hem/haar Ceilingcat
RRRRRrrrr tijgetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
Ik kotste als kind vast wel eens op mezelf ja... net als de meeste van die disease carriers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef zagevent het volgende:
[..]
Jij bent ook kind geweest. Kots je dan op je zelf?
Ik vermoed een leven vol twijfel en onbeantwoorde vragen... schrijf het alvast in voor een praatgroep met hermafrodietenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:24 schreef cerror het volgende:
Ik ga mijn kind vogelbekdier noemen. Dat zal 'm leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |