Oh, irritant zijn dat soort dingen altijd... denk je alles voor elkaar te hebben...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef snoopy het volgende:
Maneki en Viev![]()
BE, dat is leuk geworden![]()
Ik wals ook even binnen hoor![]()
Maandag is de oplevering van de boot en nu is de notaris 'vergeten' de aflosnota van onze hypotheek op te vragen en duurt het dus langer. En dat is zo irritantIk wist gewoon dat het niet zonder problemen zou kunnen gaan
![]()
Mar affijn, het is weekend enzo. Dus nou ja, ook dit zal wel weer goed komen. Maar al dat geregel weer...
Het is onze notaris niet. De koper heeft hem uitgezochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef Belana het volgende:
sjees snoopy, het zit idd niet mee op dat gebied he
ik neem aan dat de rekening wel wat lager wordt nu van de notaris?
daarom heb ik er nooit aan mee gedaan. Heb jij nu niets aan natuurlijk maar het verbaast me niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
Snoop en Poppejans, dat is dus ook een beetje het idee dat ik erbij kreeg.
Behalve dan dat ik 2 enveloppen kreeg, 1 voor mij en 1 voor de oud bewoonster van dit huis. Dus toen ging ik twijfelen, maar als er hier niemand verder iets gekregen heeft groeit mijn vermoeden dat ze toch mss wel met zo'n blije dozen adreslijst aan de gang zijn.
Zal ik je vertellen dat ik vandaag ook nog fietstassen heb gekochtquote:
Je Hyve foto's spreken boekdelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:14 schreef m@x het volgende:
Je moest eens weten hoe onttrut ik de laatste tijd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |