Zenuwen mag geen excuus zijn. In Carré moeten ze ook tegen spanning kunnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Zelden zoveel mislukkelingen in een finale gezien
Ik ga alsnog voor Anne SMSsen, als we dat allemaal doen wint ze misschien toch nog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:20 schreef -Peach het volgende:
Pfff eigenlijk maakt het niks uit wie er wint, niemand die écht talent heeft...
Ja dat wel, maar ze is wel beetje...verlegen? stil? saai? Ik weet het niet. Ze reageert niet echt ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
half eensch met HJ, Daniella is geweldig
Ik heb 'm nog nooit op een inhoudelijke opmerking kunnen betrappenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef tong80 het volgende:
Die man met snor is de meest trieste
Over twee jaar ben je te laatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef tong80 het volgende:
Het meisje dat haar linker bil tegen haar rechter schaamlip kan aandrukken heeft gewonnen.
Wat een talent.
Over 2 jaar wil ik haar wel een beurt geven.
Dat gevoel had ik niet met de nummer twee
Volgens mij niet, alhoewel: je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lekker ding die nummer 2!
Of is dat ook weer een homo?
Dan is ze pas 16 flap... Kun je wel met je 35 jaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef tong80 het volgende:
Het meisje dat haar linker bil tegen haar rechter schaamlip kan aandrukken heeft gewonnen.
Wat een talent.
Over 2 jaar wil ik haar wel een beurt geven.
Dat gevoel had ik niet met de nummer twee
Ik vond het ook jammer voor hem, het is gewoon een goede zanger. Maar aangezien de hoofdprijs bestond uit het optreden tijdens een circus in Carré, wist ik eigenlijk wel dat slangenmeisje zou gaan winnen, dat lag zo voor de hand.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:54 schreef chansadres het volgende:
Ik had Waylon verwacht. Hij was tof. Danielle vind ik maar mwah.
45quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:48 schreef spy08 het volgende:
[..]
Dan is ze pas 16 flap... Kun je wel met je 35 jaar?maar die wordt idd best wel wat als ze ouder is want ze heeft iig de ideale maten voor een mooie meid in de toekomst. lenig,lang en blond.
Lang, blond en bijzonder lenig.quote:
Wat een bagger nummer. Sorryquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:51 schreef ouderejongere het volgende:Anne heeft HGT helemaal niet meer nodig
ze heeft een heel positief liedje ingezongen
www.annewilson.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |