abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55267090
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mwah, je kan ze een hoop verwijten, maar ze maken zich tot op de dag van vandaag nog steeds actief sterk voor waar ze voor staan en stonden. En dat ze daarbij gebruik maken van de roem, status en het geld die bij hun "ster" zijn horen vindt ik eerlijk gezegd alleen maar te prijzen.
Absoluut mee eens wat betreft het gebruik maken van de roem etc. en natuurlijk staan ze vaak opbrengsten af, maar je afzetten tegen het kapitalisme maar daarbij wel in kasten van huizen leven en profiteren van die maatschappij... Ik zou hetzelfde doen hoor, maar ik zou m'n eigen boodschap wel met een korreltje zou nemen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_55267353
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Absoluut mee eens wat betreft het gebruik maken van de roem etc. en natuurlijk staan ze vaak opbrengsten af, maar je afzetten tegen het kapitalisme maar daarbij wel in kasten van huizen leven en profiteren van die maatschappij... Ik zou hetzelfde doen hoor, maar ik zou m'n eigen boodschap wel met een korreltje zou nemen
Ik heb geen idee hoe groot ze wonen eerlijk gezegd. Ik weet wel dat Zack aardig door z'n geld heen is (rara, waarom zijn ze weer bij elkaar?). Maar goed, dat ze het systeem gebruiken en misbruiken vind ik eerder getuigen van realiteitszin dan van hypocrisie. Hoewel het ook wel te begrijpen is dat je ze daardoor niet zo serieus meer neemt, maar dat deed ik toch al nooit.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_55267509
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe groot ze wonen eerlijk gezegd. Ik weet wel dat Zack aardig door z'n geld heen is (rara, waarom zijn ze weer bij elkaar?). Maar goed, dat ze het systeem gebruiken en misbruiken vind ik eerder getuigen van realiteitszin dan van hypocrisie. Hoewel het ook wel te begrijpen is dat je ze daardoor niet zo serieus meer neemt, maar dat deed ik toch al nooit.
Zack heeft het financieel wat zwaar ja, maar ik had liever een comback van Inside Out gezien. Daarmee zal ik wel de enige zijn, maar toch

Ik nam ze overigens best serieus toen het debuut uitkwam, maar dat doe je gauw als pubertje dat zich wil afzetten he
pi_55268126
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Oneens. Ik weet niet of je het eerste optreden van RATM ooit is hebt gezien. Die is nog hetzelfde als het optreden van nu. De naam van RATM zegt al genoeg en ze hebben dus nooit gebruik gemaakt van hun roem om een dergelijke boodschap te willen uiten.

Het afzetten tegen kapitalisme, wil niet zeggen dat je in een doos / rijtjeshuis zou moeten wonen. Overigens heb ik nog nooit een MTV Cribs gezien met één van de sterren van RATM in de hoofdrol. Idem voor de bewering dat RATM bij elkaar zou zijn, omdat het geld van Zack of andere leden op zou zijn.
pi_55271122
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:15 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Oneens. Ik weet niet of je het eerste optreden van RATM ooit is hebt gezien. Die is nog hetzelfde als het optreden van nu. De naam van RATM zegt al genoeg en ze hebben dus nooit gebruik gemaakt van hun roem om een dergelijke boodschap te willen uiten.

Het afzetten tegen kapitalisme, wil niet zeggen dat je in een doos / rijtjeshuis zou moeten wonen. Overigens heb ik nog nooit een MTV Cribs gezien met één van de sterren van RATM in de hoofdrol. Idem voor de bewering dat RATM bij elkaar zou zijn, omdat het geld van Zack of andere leden op zou zijn.
Oneens. Ik weet niet of je de voorgaande posts goed gelezen hebt, maar ik heb nergens gezegd dat de boodschap an sich is veranderd, alleen dat ze het makkelijker aan een groot publiek konden verkondigen. Bovendien geef ik ook nog aan dat daar niets mis mee is.

Dat MTV Cribs geklets van je slaat natuurlijk nergens op aangezien ze zelf nooit zouden toestaan dat een MTV hun villa's komt filmen. Bovendien is RATM voor het huidige MTV totaal niet interessant
pi_56671809
Ik heb zoooooo'n zin in RATM!!
......Signature-loos......
  maandag 11 februari 2008 @ 23:00:51 #157
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_56675063
Ik hoop wel dat ze ook een los optreden geven in ons landje, naast Pinkpop. Lijkt me wel toch? Maar dat zal wrs pas bekend worden gemaakt na pinkpop, érg irritant
pi_56683038
denk eerder na dat pinkpop uitverkocht is. Kan redelijk snel gaan dit jaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:23:56 #159
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59093231
Ze waren bruut!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:41:01 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_59093761
Gisteravond in Antwerpen geweest en man!!! Nog steeds zooooo ontzettend ongelooflijk goed
stormy waters...
sailin'
pi_59094079
Op Pinkpop was het ook zoooooooooooooo vet!
Ik ben een meisje =)
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 17:30:12 #162
159915 -Menn0-
MNO
pi_59094990
Mijn 2008 kan qua optredens al niet meer stuk
,,/
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:46:23 #163
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59103505
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Ze waren bruut!
pi_59104810
Wall of death tijdens Wake Up
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:55:41 #165
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59105406
RATM is echt een uitzondering: bands met communistische sympathieën zouden normaal uiteraard keihard geweerd worden, maar RATM is wel zo goed, dat ze niet genegeerd kunnen worden, daarnaast is het natuurlijk voor Sony natuurlijk de winst die deze band oplevert behoorlijk, dus daar kijken ze eerder na dan dat het op de lange termijn schadelijk voor hen zou zijn. Gezeur en gehuil dat ze commercieel zouden zijn is echt onzin: er is een verschil tussen commercieel en professioneel
pi_59105703
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Ze waren bruut!
Ze waren zeker gaaf, maar ik miste toch wel een beetje de ouderwetse snelheid en agressie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 00:17:03 #167
159915 -Menn0-
MNO
pi_59105744
Het was inderdaad wat minder wild, Zach bewoog wat rustiger maar het blijft het is zeker een van de vetste optredens ooit!! (Vind ik:P)
,,/
pi_59106171
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:55 schreef rood_verzet het volgende:
Gezeur en gehuil dat ze commercieel zouden zijn is echt onzin: er is een verschil tussen commercieel en professioneel
Idd heel professioneel om diverse festivals tegen elkaar op te laten bieden waardoor bijv. Pinkpop een ton meer moest betalen dan hun originele bod. De band vangt dus enkele tonnen per concert en naar het schijnt hadden ze ook ongeveer de duurste band T shirts van alle bands die er waren. Niks professioneels aan gewoon commercie. Ook erg professioneel om als enige band geen toestemming te geven om opnames van het concert uit te zenden.. terwijl je dan juist veel meer mensen bereikt met je boodschap.. Rage is ook gewoon een commerciele band en, op het niet toestemming geven voor het uitzenden van nummers (komt er een DVD?) na, is daar niks mis mee.

Vind het jammer dat ik uiteindelijk niet naar Rock am Ring kon en me kaartje heb verkocht, had ze graag een keer gezien (in het voorprogramma van Prodigy )
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:27:56 #169
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59112883
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:17 schreef -Menn0- het volgende:
Het was inderdaad wat minder wild, Zach bewoog wat rustiger maar het blijft het is zeker een van de vetste optredens ooit!! (Vind ik:P)
Idd, zelde zo'n energie tijdens een optreden meegemaakt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:01:16 #170
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59125831
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:50 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Idd heel professioneel om diverse festivals tegen elkaar op te laten bieden waardoor bijv. Pinkpop een ton meer moest betalen dan hun originele bod. De band vangt dus enkele tonnen per concert en naar het schijnt hadden ze ook ongeveer de duurste band T shirts van alle bands die er waren. Niks professioneels aan gewoon commercie. Ook erg professioneel om als enige band geen toestemming te geven om opnames van het concert uit te zenden.. terwijl je dan juist veel meer mensen bereikt met je boodschap.. Rage is ook gewoon een commerciele band en, op het niet toestemming geven voor het uitzenden van nummers (komt er een DVD?) na, is daar niks mis mee.

Vind het jammer dat ik uiteindelijk niet naar Rock am Ring kon en me kaartje heb verkocht, had ze graag een keer gezien (in het voorprogramma van Prodigy )
Band shirt zijn altijd rond de 30 euro en dat is nu ook weer niets nieuws. De leden van RATM roepen gewoon op hun muziek te downloaden en waarschijnlijk is het sony geweest die geen toestemming geeft om de opnames uit te zenden.
pi_59133296
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Band shirt zijn altijd rond de 30 euro en dat is nu ook weer niets nieuws. De leden van RATM roepen gewoon op hun muziek te downloaden en waarschijnlijk is het sony geweest die geen toestemming geeft om de opnames uit te zenden.
Die toestemming komt in meeste gevallen gewoon van band of management, zou heel raar zijn als RATM waar juist de boodschap zo'n belangrijk onderdeel is zich zomaar de mond laat snoeren door een platenmaatschappij. Zoals ik al zei festivals tegen elkaar op laten bieden is gewoon slim commercieel bezig zijn in de essentie van het woord. En daar is niks mis mee behalve het ontkennen dat het zo is en het onder 'professioneel' bezig zijn schuiven. Ik zou ook oproepen dat men m'n muziek mag downloaden als ik van PP meer dan een kwart miljoen vang voor een optreden bands verdienen nu eenmaal het meeste geld met optredens.

Ga er maar vanuit dat er een live DVD komt, vorig jaar is al aangegeven bij een van de concerten dat er gefilmd werd voor een live DVD.
  donderdag 5 juni 2008 @ 00:08:39 #172
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59133514
Geld aan optredens verdienen is ook hetgene waar het werkelijk om gaat, want daar verdienen de artiesten het meest aan; platen, dvd- en merchandising gaat het meest naar de platenmaatschappij (iig voor die eerste twee dan). Metallica ging Napster aanklagen omdat haar muziek gedownload werdt terwijl mensen zoals Trent Reznor en Tom Morello gewoon oproepen het te downloaden, zodat ook lui met weinig geld ervan kunnen genieten.

Van mij mag je best wat verdienen en ik vind de prijs van het kaartje voor Antwerpen echt niet uitzonderlijk duur (rond de 40 euro voor een staplaats, met twee support acts). Dat terwijl voor een optreden van Neil Young enorme bedragen worden gevraagd
pi_59136946
Volgens mij zitten hier 30'gers die klagen over de toegangsprijzen en band Tshirts en vergelijken het met de gulden prijzen.

30 euro voor een shirt is normaal en 40 euro entree voor een concert met 2 support acts is zelfs goedkoop te noemen.
pi_59138413
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Nee, populaire bandjes krikken graag hun prijs op naar 30 euro. Bij Displeased kost een gemiddeld bandshirtje iets van 17.50, ook van een bekende band als Iron Maiden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:02:10 #175
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59139073
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, populaire bandjes krikken graag hun prijs op naar 30 euro. Bij Displeased kost een gemiddeld bandshirtje iets van 17.50, ook van een bekende band als Iron Maiden.
Ja bij displeased, maar dat is een website, op een concert mag je altijd iets van 10 euro meer lappen, ongeacht de band
pi_59139242
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:02 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ja bij displeased, maar dat is een website, op een concert mag je altijd iets van 10 euro meer lappen, ongeacht de band
Nou ik kom toch regelmatig op concerten en festivals maar ik vind 30 euro toch een vrij ongebruikelijke prijs.
pi_59139430
Op festivals en bij concerten van grote bands zijn prijzen van 25 tot 35 euro toch vrij standaard hoor. Heb het zelfs nog wel duurder gezien.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59139889
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op festivals en bij concerten van grote bands zijn prijzen van 25 tot 35 euro toch vrij standaard hoor. Heb het zelfs nog wel duurder gezien.
Op festivals valt dat nog wel mee, bij concerten van grote bands zou het wel kunnen kloppen. Mijn punt was meer dat die shirtjes helemaal geen 30 euro hoeven te kosten. Je betaalt voornamelijk voor de 'grote naam' oftewel RATM doet vrolijk mee met de commercie ten koste van de fans.
pi_59140111
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op festivals valt dat nog wel mee, bij concerten van grote bands zou het wel kunnen kloppen. Mijn punt was meer dat die shirtjes helemaal geen 30 euro hoeven te kosten. Je betaalt voornamelijk voor de 'grote naam' oftewel RATM doet vrolijk mee met de commercie ten koste van de fans.
Misschien gaat het naar een goed doel.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:06:07 #180
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_59202793
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Denk eerder dat het de t-shirt verkoper is die er nog wat meer dan normaal voor wilt vangen, 'Ratm doet vrolijk mee aan de commercie ten koste van de fans' is ook onzin, je hoeft geen t-shirt te kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')