Jo Jo skattiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie, ik heet LObasca, van LOtte, jeweets..
Ja, ik geloof dat ze er maar 30 min zijn. Er wordt nog verslag van gedaan als het goed is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:29 schreef Lobasca het volgende:
Maar, ik had begrepen dat Jaap vanavond ook in 'Marlene' te HHW zou optreden?
Echt schnabbels dus..Dan wordt je ook maar geleefd, en heb je helemaal geen tijd om alles eens tot rust te laten komen. Cashen, cashen, cashen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ze er maar 30 min zijn. Er wordt nog verslag van gedaan als het goed is.
Ze zullen wel moeten. Nu zijn ze nog in beeld, dit waait weer snel over hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt schnabbels dus..Dan wordt je ook maar geleefd, en heb je helemaal geen tijd om alles eens tot rust te laten komen. Cashen, cashen, cashen...
Maar zelfs de meest onbenullige ex BB bewoners verschenen nog wel eens bij de een of andere talkshow. Nu is alleen jaap nog even bij Irene en sidekick geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Nu zijn ze nog in beeld, dit waait weer snel over hoor.
Inderdaad, dat bedoel ik ook, ze zullen snel moeten zijn om hun bekendheid te gelde te kunnen maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar zelfs de meest onbenullige ex BB bewoners verschenen nog wel eens bij de een of andere talkshow. Nu is alleen jaap nog even bij Irene en sidekick geweest.
Ze moeten toch ook op de een of andere manier de bekendheid blijven voeden behalve in zaaltjes hun carnavals dingetje doen anders is het wel snel opgedroogd
Dat snap ik, maar dit gaat zo'n psychische dreun geven..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten. Nu zijn ze nog in beeld, dit waait weer snel over hoor.
Natuurlijk geet dat een psychische dreun, en dan staan ze ineens weer met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat zo'n psychische dreun geven..
tweltrustenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |