abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:48:14 #201
52774 Laakie
Doet het voor een knaakie!
pi_62345622
Gisteren bij FC Hilversum - Omniworld geweest, 3-2 in de laatste minuut!
Was i.i.g. een leuke pot voetbal
:D
pi_62356177
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben vandaag eens naar Papendrecht - Deurne geweest. 0-0, beetje matige wedstrijd. Een speler van Deurne ontsnapte nog aan een rode kaart nadat ie wel heel duidelijk een doorgebroken speler neerhaalde; het bleef slechts bij geel. Een paar kansjes over en weer, maar niet echt veel goed uitgespeelde aanvallen gezien. Een paar schoten die hoog over gingen, daar bleef het wel bij.
Dat was Gio Klaverweide, begreep ik. Goede speler.

Deurne, toch de kampioen, kent een zwakke start! Ik was eerst van plan naar Papendrecht te gaan voor De Vos, maar begreep ook dat ze zeven man misten, dus toen had ik al een beetje een idee dat het niet wat zou worden. Daarom maar IFC gekozen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 13 oktober 2008 @ 17:53:28 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_62356394
Wat is de lol om naar een amateurclub te kijken waar je niks mee hebt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62356517
Wat is de lol van een Champions League-wedstrijd kijken met twee buitenlandse ploegen waar je niks mee hebt?

Voetbal is voetbal toch? Bovendien ken ik hier in de regio bij veel clubs spelers, dus dat is altijd leuk. Of je treft bekenden langs de lijn. Of je scout een beetje....
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 13 oktober 2008 @ 18:01:12 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_62356562
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:58 schreef methodmich het volgende:
Wat is de lol van een Champions League-wedstrijd kijken met twee buitenlandse ploegen waar je niks mee hebt?

Voetbal is voetbal toch? Bovendien ken ik hier in de regio bij veel clubs spelers, dus dat is altijd leuk. Of je treft bekenden langs de lijn. Of je scout een beetje....
Ja bij jou en beschouw kan ik het me voorstellen. Jullie kennen veel spelers. Iets om je mee te idendificeren. Maar ik zou er de lol niet van inzien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62361994
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja bij jou en beschouw kan ik het me voorstellen. Jullie kennen veel spelers. Iets om je mee te idendificeren. Maar ik zou er de lol niet van inzien.

Van Papendrecht ken ik ook iemand he Helaas viel ie pas 10 minuten voor tijd in. Verder zijn wedstrijden waar iets op het spel staat altijd leuk om te zien. Zo werd bij Seolto een aantal jaar geleden de bekerfinale tussen UNA en Hoek gespeeld, dat vond ik toch leuk om te kijken. Een (paar?) jaar later werd op ons sportpark de beslissingswedstrijd om het kampioenschap van 1C tussen Kloetinge en Rijsoord gespeeld, dat ben ik toch ook gaan kijken. Nu zou ik hier niet naar gaan kijken als deze wedstrijden niet bij ons gespeeld zouden zijn, maar zulke wedstrijden blijven eigelijk toch altijd leuk om te zien.
pi_62367972
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef tong80 het volgende:
Wat is de lol om naar een amateurclub te kijken waar je niks mee hebt ?

Ik ben dit weekend naar Kloetinge - Zaamslag geweest. Hoewel ik het uit werk-oogpunt doe, heb ik me prima vermaakt langs de lijn. Ik ben en blijf een liefhebber. Ken je het verhaal van die gasten die elk jaar een willekeurige competitie in Nederland kiezen en daar elk weekend een wedstrijd van bezoeken>
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:17:04 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62368576
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 03:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ben dit weekend naar Kloetinge - Zaamslag geweest. Hoewel ik het uit werk-oogpunt doe, heb ik me prima vermaakt langs de lijn. Ik ben en blijf een liefhebber. Ken je het verhaal van die gasten die elk jaar een willekeurige competitie in Nederland kiezen en daar elk weekend een wedstrijd van bezoeken>
Wat is je werk dan, als ik vragen mag?
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:27:20 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_62373982
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 03:30 schreef Da_Sandman het volgende:

Ken je het verhaal van die gasten die elk jaar een willekeurige competitie in Nederland kiezen en daar elk weekend een wedstrijd van bezoeken>
Nee...klinkt wel grappig

pi_62374720
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar. Verslaggever van de plaatselijke krant ofzo?
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:05:03 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_62374943
Volgens mij schrijft ie voor een plaatselijke krant.

pi_62375695
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

www.voetbalinzeeland.nl is van mij
In Southern Sun
pi_62410039
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar je zou ook niet snel dan bij een andere BVO dan Ajax of Den Bosch gaan kijken?
www.thuisuiteten.nl
pi_62411697
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar je zou ook niet snel dan bij een andere BVO dan Ajax of Den Bosch gaan kijken?
Nee, waarom zou je? Ik doe het wel eens uit verveling, maar tis niet mijn hobby ofzo...
  Trouwste user 2022 woensdag 15 oktober 2008 @ 18:37:43 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_62411700
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Heb je gelijk in

pi_62412136
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:37 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Nee, waarom zou je? Ik doe het wel eens uit verveling, maar tis niet mijn hobby ofzo...
Gezien dat laatste is het logisch. Maar als je het sowieso leuk vindt om wedstrijden te kijken, dan maakt de club denk ik niet eens zo heel veel uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_62421194
OJC won trouwens met 3-0 van eersteklasser HVCH.

Ze spelen al een aantal weken op rij elke dinsdagavond een oefenwedstrijd voor het wedstrijdritme van de bankzitters e.d. Volgende week komen naar verluid de reserves van Willem II op bezoek.
pi_62439224
Zijn leuke oefenpotjes altijd, goed voor het ritme. Jullie hadden in de voorbereiding toch ook al tegen Jong Willem II gespeeld? Of is dit meer Willem II 2?
www.thuisuiteten.nl
pi_62439432
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:28 schreef methodmich het volgende:
Zijn leuke oefenpotjes altijd, goed voor het ritme. Jullie hadden in de voorbereiding toch ook al tegen Jong Willem II gespeeld? Of is dit meer Willem II 2?
In de voorbereiding inderdaad al tegen Jong Willem II gespeeld, OJC's allereerste wedstrijd.
Nu schijnen het echt de reserves te zijn, aangevuld met junioren/Jong Willem II'ers. Ik ben benieuwd.
pi_62439525
Okee, leuk. Die wedstrijd hadden wij ook gepland twee weken terug, maar werd toen helaas afgelast. En Van Zon tegen zijn oude clubje dan dus.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:11:19 #221
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62440059
haha ons eerste kansloos verloren bij OJC paar weken terug...9-0
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62440174
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:11 schreef Sethje het volgende:
haha ons eerste kansloos verloren bij OJC paar weken terug...9-0
Inderdaad, Nemelaer was een van de dinsdagavondtegenstanders. Wat ze kwamen doen is me nog steeds niet duidelijk. Bij rust was het al 5-0 en besloot ik elders een potje zaalvoetbal te gaan kijken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:21:00 #223
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62440301
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Inderdaad, Nemelaer was een van de dinsdagavondtegenstanders. Wat ze kwamen doen is me nog steeds niet duidelijk. Bij rust was het al 5-0 en besloot ik elders een potje zaalvoetbal te gaan kijken.
Vorig jaar verloren we maar nipt met 1-2. DIt jaar veel blessures en een paar a-junioren die daardoor mee moesten doen. Ze hadden beter af kunnen bellen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62477204
Morgen naar FC Dauwendaele - Kloetinge en aansluitend RCS - GPC Vlissingen voor de beker. Eerst Gerard de Nooijer als trainer, dan als speler. Goed geplanned .
In Southern Sun
pi_62489568
Door in de districtsbeker Zuid I. Hoek verloren, dus weer een hoofdklasser eruit.... Benieuwd wat er nog overblijft van de zondaghoofdklasse, in elk geval Papendrecht.

ASWH bekert door in Lekkerlandse zandbak

ASWH bereikte vanmiddag de derde ronde van de districtsbeker Zuid I. Op sportpark Excelsior werd Nieuw-Lekkerland met 0-1 verslagen. De ploeg uit de zaterdag eerste klasse C had, op de opportunische slotfase na, nauwelijks iets te vertellen. Dat het spannend bleef, kwam vooral doordat ASWH de tweede treffer niet achter doelman Edward de Groot, voormalig ASWH'er, kreeg.

De thuisploeg had vooraf al enkele tactische manoeuvres in huis. Zo werd een dameselftal in de voor ASWH bestemde kleedkamer gezet, met als gevolg dat de spelers lange tijd moesten wachten. Bovendien was de zandtafel van elke basisschool in het dorp, met het oog op de herfstvakantie, uit de klas gehaald en leeggekieperd op het veld, dat daardoor meer oogde als een tweederangs strand. Van verzorgd combinatievoetbal kon dus nauwelijks sprake zijn. Ook de portie fysiek die Nieuw-Lekkerland van arbiter De Bat in de strijd mocht gooien, deerde ASWH uiteindelijk niet.

Trainer Willem Leushuis had noodgedwongen enkele wijzigingen in zijn team moeten aanbrengen. Voorin vormden Sander Molenaar en Dennis Knüppe nu een koppel, omdat Louis van Kleef geschorst was, Sjoerd van der Waal geblesseerd en Youri Petrov niet topfit was. In de warming-up haakte ook Joshua Brard nog af, waardoor Ivar Eltenberg in de basis begon als linksback en Johan Sturrus nu centraal in de defensie ging spelen.

De start was voor ASWH. Stefan van Dam kon vanaf de aftrap al een waarschuwingsschot leveren, dat nog werd gekraakt. Een minuut of vijf later was het wel raak. Brian Leons was op links beland, passeerde twee tegenstanders en gaf voor op Dennis Knüppe. Diens inzet werd in eerste instantie nog gekeerd door De Groot, maar de rebound was een prooi voor Sander Molenaar. De bekertopscorer van ASWH zette de snelle 0-1 op het bord. Dit was lekker voetballen voor ASWH, dat de thuisploeg geen moment in de wedstrijd liet komen. Na een aanval via wederom Brian Leons, nu op rechts, kon Dennis Knüppe de vogelvrij lopende Stefan van Dam bereiken. Die deed eigenlijk alles goed, door de bal om de keeper te krullen. Helaas ketste de inzet via de binnenkant van de paal weer het veld in.

Scheidsrechter De Bat, die had besloten veel toe te laten, was even later mild na een fikse aanslag van Pieter van de Kevie op de benen van Brian Leons. De speler kreeg slechts geel. Eenzelfde kaart zag Leon van Dalen nadat hij de bal op de borst had gekregen, maar volgens De Bat was het hands. Later zouden ook Ferry van Lare en Jan-Dirk Verheij nog geel zien. Verheij kreeg deze kaart na een fikse charge op Sander Molenaar. Tussen de af en toe belachelijke overtredingen van de thuisploeg door kreeg ASWH nog een paar aardige kansen. Brian Leons, weggestuurd door Alex de Jong met een heerlijke steekbal, schoot op de vuisten van De Groot en later koos De Jong voor afleggen op Sander Molenaar, waar zelf schieten wellicht een betere optie was geweest. Nieuw-Lekkerland stelde daar een geschampte kopbal van spits Jelle Baan, die meer overtredingen dan doelpogingen liet noteren, en een counter via Jeroen Wolf, waarna Göksel Çakir over de bal maaide, tegen het over. Bij het scheiden van de markt liet Leon van Dalen nog een prima kans op 0-2 liggen. Een afgeslagen corner werd door Dennis Knüppe hard voor de goal geschoten, waarna de aanvoerder van ASWH van dichtbij over de goal mikte. Zo ging de rust in met 0-1.

Na rust veranderde er aanvankelijk weinig aan het spelbeeld. Wel kreeg Nieuw-Lekkerland de eerste echte kans van de wedstrijd. Anton Beneder kon goed door op links, maar Damiën Vereecken hinderde hem dusdanig goed dat Beneder slechts een slap rollertje in de handen van Jacob van den Belt kon fabriceren. Stefan van Dam liet even later een goede kans liggen. Leon van Dalen stuurde Brian Leons weg op rechts, die legde terug op Alex de Jong en die vond op zijn beurt Van Dam. De Sliedrechter schoot echter over. Ivar Eltenberg vond bij een andere aanval doelman De Groot op zijn weg.

Na een klein uurtje deelde rechtsback Erwin Groenendijk een klap uit aan Stefan van Dam. Deze keer was scheidsrechter De Bat wel resoluut. Hij trok rood voor de Lekkerlander. Opmerkelijk was de reactie van Gert-Jan Stout op dit feit. De centrale verdediger van de thuisploeg schoot, blijkbaar uit frustratie, tot twee keer toe een bal over de bomen. Gek genoeg deed de overtalsituatie ASWH niet echt goed. Nieuw-Lekkerland ging over op opportunistisch voetbal en dat leverde zowaar enkele scrimmages op. Echt uitgespeelde kansen kwamen er niet, terwijl ASWH aan de overzijde via een kopbal van Sander Molenaar en een schot naast van Brian Leons verzuimde de bevrijdende tweede goal te maken.

Zo kon het gebeuren dat in de lange extra tijd nog diverse ballen voor de Ambachtse goal werden geslingerd en de thuisploeg nog enkele hoekschoppen kon nemen. Een goal leverde dit niet op, wel nog een opstootje na hard doorgaan van een aanvaller op doelman Jacob van den Belt. Zo werd het voor ASWH een toch vrij eenvoudige zege, na een goede eerste helft en een mindere tweede. De ploeg bekert verder en zag iedereen heelhuids uit de strijd komen, wat gezien de bij tijd en wijle vliegende tackles van Nieuw-Lekkerland nog een wonder mocht heten. Volgende week richt ASWH zich weer op de competitie, waar Noordwijk wacht.

Nieuw-Lekkerland - ASWH 0-1 (0-1)
6. 0-1 Sander Molenaar
Scheidsrechter: De Bat

Nieuw-Lekkerland: Edward de Groot; Erwin Groenendijk, Gert-Jan Stout, Jan-Dirk Verheij, Pieter van de Kevie; Göksel Çakir (84. Wesley Loos), Ruud Ouweneel, Raymon Slagboom, Anton Beneder (73. Ruben Munoz); Jelle Baan (65. André Hol) en Jeroen Wolf

ASWH: Jacob van den Belt; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Brian Leons (90. Brian Berends), Alexander de Jong (81. Richard Yeboah), Ferry van Lare, Stefan van Dam; Dennis Knüppe en Sander Molenaar
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')