Goed bezig die kerelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Tof
Mijn beste vriend spreekt me net aan op MSN. Of ik zin heb om de stad in te gaan.
Fles: "Nou, nee, maar als je niemand kan vinden dan kan je altijd ff langskomen hoor, er is bier"
Maat: "Okee ik denk dat ik dat wel ff doe dan als je het niet erg vindt"
F:"Nee joh Irgendwie Irgendwo Irgendwann he, je weet hoe dat gaat"
M:"Okee ik bel je wel als ik geland ben, zal zo rond 23:30 worden"
F:"Waar ben je nu dan?"
M:"Stockholm"
EN DAT GAAT VANAVOND AL MIJN BIER WEG LOPEN POMPEN GOFFEDIKKEME![]()
aiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Ynske het volgende:
Godverdegodver
3 foto's verkut met verlijmen
morgen toch maar alles ophangen, en dan van de week even vervangen voor de opening
in het echt of hier op fok (of een ander forum..)?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
Ik had waarschijnlijk beter moeten weten dan als pacifiste een 'discussie' aan te gaan met een beroepsmilitair.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
Ik had waarschijnlijk beter moeten weten dan als pacifiste een 'discussie' aan te gaan met een beroepsmilitair.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef es70 het volgende:
quote:
ja iddquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ai
meteen de foto's weer opnieuw besteld?
Via mailquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
in het echt of hier op fok (of een ander forum..)?
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja idd
ga ik nu meteen doen, hoop dat ze dan dinsdag binnen zijn
Da's een FOT'er tochquote:
Er is nog een forum overquote:
kan ook nog jaquote:
Jep. En een beroepsmilitairquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:14 schreef es70 het volgende:
Da's een FOT'er toch. Da's alles wat ik weet (als ik de juiste voor ogen heb iig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |